![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk bestaat die wel. Alleen weet u dat blijkbaar niet. Er bestaan zelfs woorden voor in de moslimwereld die geen misverstand daarover kunnen laten bestaan.
Citaat:
Citaat:
Waarom weigeren te geloven dat zij, een stuk grond dat zij ooit veroverd hebben, nooit meer zullen prijsgeven omdat dit een opdracht is van Allah de Almachtige? Citaat:
Citaat:
Intussen werden de subsides van enkele moskees op aangeven van de staatsveiligheid stopgezet wegens het oproepen tot moslimgeweld en het rekruteren van jonge moslims om training te gaan volgen moslimlanden... Ik heb het hier over feiten die we kennen. Waarvoor veroordelingen zijn uitgesproken door ons gerecht. Het topje van de ijsberg zeg maar. Citaat:
Citaat:
Maar er is een wezenlijk verschil tussen menselijke onenigheden die ontaarden en een levensvisie, die geweld ook goedpraat om opgevolgd te worden. Zoals eerder al gezegd, komt moslimgeweld dagelijks in het nieuws. Overal langs de grenzen van het moslimrijk zijn er problemen en er is geen grens waar er geen problemen zijn. Niet van een bende supporters of zo, maar effectief militair geweld. Daar kun je toch niet naast kijken? Citaat:
Als u gelijk heeft. Dan ben ik een oen waarmee gelachen mag worden. Maar als ik gelijk heb, zijn we onze vrijheid kwijt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2010 om 14:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12434 De naïviteit van de linkse club is ... ziekelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3463 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mij lijkt katholiek (=rechts) pas echt ziek.
![]() |
![]() |
#3464 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er zo ziekelijk aan het niet geloven van imaginaire verhaaltjes ??
![]() |
#3466 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik ook ... als atheist. Langs de ene kant de kerk de grond inboren, langs de andere kant, de extreem-rechtse, xenofobe, racistische, versteende islam omarmen. Een beetje consekwent zijn. Ze kunnen beiden de boom in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb ik ooit iets anders beweerd ??
![]() |
#3468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3469 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je op welk hoopje Bat Ye'or thuishoort?
![]() |
![]() |
#3470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet alvast op welk hoopje jij haar wil gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3471 |
Minister-President
|
![]() Ik ga mezelf eventjes terugtrekken van het forum, en wachten op de eerste racist die toch een enkel zinnetje van Marx kan citeren.
![]() |
#3472 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen deden dit ook al. Maar dit is een verklaring die niet aanvaard wordt. De enige verklaring die men wil horen is : het zit in de genen, het is hun cultuur, ze zijn zo opgevoed,... Je kent het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid in een sociale wijk. In die tijd (ik ben eigenlijk net te laat geboren) waren degenen die in de sociale wijk woonden, de arbeiders, het crapuul. Wij kregen nochtans ook alle kansen, waarschijnlijk waren wij te dom, of niet voldoende gemotiveerd; of te lui om er iets te recht van te brengen; in vergelijking met de midden klasse en de meer gegoede klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je gewoon weer moeite om bij het onderwerp te blijven? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2010 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ook al zijn er veel mensen reeds wel geïntegreerd, er zijn er nog veel te veel die dat niet zijn, niet willen en voor niets dan problemen en kosten zorgen! Jij doet graag of we voortdurend beweren dat "iedere vreemdeling hier buiten moet", terwijl je wel beter weet zeker? We moeten gewoon doen zoals andere landen zoals bvb Canada waar men ook niet om het even wat voor een oelwapper binnenlaat waar men niets kan mee vangen! - "die groep mensen" is geen slachtoffer van ons "racisme" met van het vele gespuis in hun eigen rangen die ervoor zorgt dat iedereen in hun groep scheef bekeken wordt! Heb ik het verkeerd voor, of is het weer vanaf het ogenblik dat hier een bepaalde groep is aangekomen dat dat probleem is opgedoken? Ik herinner me niet dat daar vroeger, met alle vreemde nationaliteiten die we al rijk waren, voortdurend zaten over te twisten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is het mogelijk dergelijke prietpraat over de aanpak van drugs te verkopen!!! Laten we dieven, moordenaars, verkrachters enz met rust! Er komen er toch maar bij! We maken niets dan domme kosten: gevangenissen, politie, advocaten, enz enz ... allemaal overbodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |