![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3761 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vinde gij dat wij een religie serieus mogen nemen dat voortvloeit van een ventje dat een vrouw van negen jaar had?
![]() |
#3762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=dlrJx...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3763 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord liever hierop: hoe kan zij nu negen jaar zijn in 622, als ze in 610 reeds moslima werd?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 november 2010 om 21:07. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3764 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk - maar dat is slechts een vermoeden - dat de achterliggende redenen voor zulk seksueel misbruik grotendeels dezelfde zijn. Nu eens iemand die zich daar fysiek toe aangetrokken voelt, dan weer een samenleving die kinderen erotiseert in een volwassen wereld en heel af en toe een creep die niets anders kan krijgen. Als de redenen dezelfde zijn, waarom zou je dan andere maatregelen willen uitvaardigen al naargelang de religie van de dader? Geloof je werkelijk dat Vangheluwe van de koorknaapjes gebleven zou zijn indien je de Bijbel zou verbieden? Ik niet. Citaat:
![]() mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 13 november 2010 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3765 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zei dat ik stil zou vallen, maar u bent van de hak op de tak gesprongen om het te ontlopen. Wat niet wegneemt dat u nog wat te verklaren hebt. Belgen doen het beter dan u! Ik kan ook niet anders verwachten van mijn cultuur.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 13 november 2010 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3766 |
Banneling
|
![]() Op deze bladzijde van youtube, tal van videobeelden van kindhuwelijken
en de uitleg van sharia-experten om het goed te praten : http://www.youtube.com/watch?v=dlrJx...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#3767 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Btw, aangezien jij enorm veel respect hebt voor Jezus en hier alle dagen gilt hoe goede deze man wel niet was stel ik me toch vragen bij figuren als jij. Heb je ook zoveel respect voor zijn moeder Maria? Weet ge misschien op welke leeftijd deze gelovige vrouw haar zoon op de wereld heeft gezet. Stelt ge u daar dan geen vragen bij?
![]() |
![]() |
![]() |
#3768 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) als je de impact van een religie wil terugdringen, dan vraag je je af hoe je dat best doet. We hebben één goede ervaring, namelijk met de RKK. Ik ben ervoor dat we dezelfde strategie hanteren aangezien die daar erg succesvol was. 3) Ook in Vlaanderen huwde men in de periode van Mohammed rond 10, 11 of 12 jaar. Zo zijn er verschillende Gravinnen van Vlaanderen die op die leeftijd werden uitgehuwelijkt. Dat is niet verbazingwekkend aangezien de gemiddelde levensverwachting toen geen 82 jaar bedroeg maar niet eens 30. ALs je geen 30 jaar oud wordt, wacht je niet tot je 19 om te trouwen of seks te hebben. 4) Seks met minderjarigen is hier verboden. Men moet op dat vlak gewoon de wet toepassen zoals men dat moet doen met inbrekers, moordenaars, dieven en verkrachters. Men moet dat elders bestrijden via ontwikkeling, onderwijs, gezondheidszorg, toegang tot voorbehoedsmiddelen en emancipatie van vrouwen. Dat betekent concreet dat men progressieve organisaties en regeringen moet steunen, vooral zij die zich seculier, links en progressief opstellen. Zoals de Ba'athpartij in Syrië en Irak, Muammar Gaddafi, de Communistische Regering van Afghanistan, Moassadecq en Banisadr van Iran, de PLO en het PFLP in Palestina. Maar ik stel vast dat de regeringen van de VS en het Westen juist dat soort regeringen en organisaties ondergraven ten voordele van de religieuze zotten. Ik stel eveneens vast dat de VS als er in de VN resoluties voorliggen omtrent toegang tot gezondheidszorg, emancipatie, rechten van de vrouw of voor homo's, rechten van het kind of een einde aan discriminatie steeds hetzelfde stemgedrag hebben als het Vaticaan, Saoudi-Arabië, de Taliban en Iran: ze zijn daar tegen. Wie voor vrouwenrechten is, is derhalve tegenstander van de VS-politiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#3769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo opvliegend suqar ??.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3771 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zou Vangheluwe een goede zwemmer zijn? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2010 om 21:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3772 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het wordt hoog tijd dat ze u hier afgooien.
![]() |
![]() |
![]() |
#3773 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3774 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't blijft pedofilie. De mening van dat meisje doet er op die momenten niet toe he. Dat is dus ongewenst in een situatie duwen dat ze niet wenst. Dat zoiets dezer dagen nog maar kan gebeuren is een schande. Ik zie geen verschil tussen geniep of openbaar. Citaat:
Het probleem is hier net wel, de koran laat het toe! Dus de Koran dat zich een boek van alle tijden noemt, laat nog altijd kinderhuwelijken toe. Diezelfde Koran zit zodanig in elkaar dat moslima's zo goed als niets te zeggen in het mom van: beschermd worden door de mannen. Wij weten inmiddels wel beter he? Citaat:
![]() |
![]() |
#3775 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij brengen geen informatie maar doen aan propaganda.
![]() |
![]() |
![]() |
#3776 |
Banneling
|
![]() Moslims en vrijheid van meningsuiting, laat staan vrijheid van rapportering van feiten die niet eens betwist worden door moslimhistorici : altijd een moeilijke combinatie!
Je mag op de vraag antwoorden hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3777 |
Banneling
|
![]() Moslims en vrijheid van meningsuiting, laat staan vrijheid van rapportering van feiten die niet eens betwist worden door moslimhistorici : altijd een moeilijke combinatie!
Je mag op de vraag antwoorden hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3778 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nergens stel ik vast dat Mohammed NIET met een minderjarige getrouwd was. Wel stel ik het omgekeerde vast en dat islam zich een geloof van alle tijden noemt. Maria was wel zwanger geworden van de heilige geest he. Mss moet jij de geschriften er nog maar eens bij nemen ![]()
![]() |
![]() |
#3779 |
Banneling
|
![]() Enige reden waarom je de feiten gerapporteerd over kindhuwelijken in de islam door human rights watch met volle kracht ontwijkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3780 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat heeft niets te maken met geschriften maar alles met geschiften.
![]() |