![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3861 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3862 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3863 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3864 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3865 |
|
Banneling
|
Hela gast ! Mijn ouders zijn nog katholiek maar die aanbidden geen halve gare pedofiele priester ! Die bidden tot jezus en maria. Geen van beide heeft ooit opgeroepen tot pedofilie of geweld. De mohammed en zijnen koran die kan er wat van.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 13 november 2010 om 22:14. |
|
|
|
|
|
#3866 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3867 |
|
Banneling
|
Katopedos die dus volgelingen van Mohammed zijn zoals je insinueerde?
Waar zou Van Gheluwe ondergedoken zijn? In Medina misschien. Daar kan hij zijn gangen gaan er nog voor geprezen worden als vrome gelovige. Laatst gewijzigd door Ninelle : 13 november 2010 om 22:16. |
|
|
|
|
|
#3868 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#3869 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3870 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Doch is het zo, vanaf de argumentatie te heet wordt schijnen ze rap hun licht op iet anders? Vergelijken ze het ene met het andere? Dat laat al mijn vragen open. Ik verlaat vandaag het forum met het idee: Mohammed was ne pedo dat een zesjarige toetrad, maar er pas met huwelijkte toen ze vijftien was. Moslims, mijn schuld? Dit komt nochtans van de ENIGE link die ik kreeg.
|
|
|
|
#3871 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3872 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom word je niet meteen fan van Van Gheluwe als je toch zo veel moeite doet voor Mohammed? |
|
|
|
|
|
|
#3873 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat er conflicten zijn tussen groepen. Dat is al altijd zo geweest; en dat zal wel nog een tijd zo blijven. Misschien zaten er wel cannabisgebruikers tussen. Dan kunnen we evengoed de schuld steken op de cannabis. Citaat:
Citaat:
Voor zover ik weet staat er nergens in de koran dat het mag, er staat nergens dat het niet mag. Dus moet men weer gaan interpreteren. Citaat:
Een persoon die islam schrijft met SS. Ja, die durf ik al eens negeren. Zo zijn er nog wel wat individuen. Bijvoorbeeld die met in iedere post "de linkse dwaallichten" en die iedereen die een andere mening heeft "bekeerling" noemt. Meer dan de eerste halve zin lees ik daar gewoonlijk niet van. |
||||
|
|
|
|
|
#3874 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Koran 65:4 En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod http://digiboek.50megs.com/koran/koran065.html
|
|
|
|
#3875 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Beter nog, ik kreeg een link waarin staat dat Mohammed Aicha op haar zes jaar leerde kennen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als het tegen de wet van de islam ingaat minderjarigen uit te huwelijken, waarom gebeurt het dan? Zelfs bij families onderling. Er is in geen cultuur meer incest/pedofilie dan bij de islam.
|
|
|
|
#3876 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3877 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
The Matrix gezien? Nog niet iedereen is losgekoppeld he
|
|
|
#3878 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3879 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nooit van gehoord? Heb jij de laatste ca 6 jaar in een kelder zonder radio, teve of kranten geleefd? Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2010 om 22:38. |
|
|
|
|
|
|
#3880 |
|
Banneling
|
|
|