![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3961 | ||||||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De aanwijzingen zijn sterk dat een bepaalde moskee de oorzaak van die haat naartoe onze cultuur was. Die haalde nochtans zijn woorden rechtstreeks van de koran. Bepaalde moslims gingen daarop baasje spelen en onze vrouwen al vertellen hoe ze zich moeten kleden. Wanneer ze aan een kind mogen beginnen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is net wel dat er met de meerderheid een probleem is, want zij willen hun cultuur/geloof niet als privékwestie beschouwen. Dat is niet "netjes meedraaien" in de maatschappij he. Citaat:
Waarom kan de moslim eens niet mee met ons evolueren, ipv in de middeleeuwen te blijven steken? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dacht altijd te menen dat "papa" het beste voorheeft met zijn dochters, en dus uit bescherming hun man kiest. IS dit niet zo: waarom kunnen moslima's die verliefd worden op een Belg daar niet voor uitkomen?
|
|
|
|
#3962 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hou het dus daarom weg van de maatschappij. Beter nog, laat de maatschappij er niet mee voor opdraaien.
|
|
|
#3963 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3964 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Monica De Coninck beweerde op ATV dat de multiculturele samenleving niet mislukt is,ook liet ze verstaan dat van de 6 slachtlijnen voor de slachting van schapen maandag er drie zonder verdoving zouden werken,kwestie van de multicul wat aan te moedigen,schande vind ik dat
|
|
|
#3965 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat het uitblijven van een inhoudelijke reactie op deze posting uw vragen beantwoordt. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3386 Citaat:
Moet ik dan zulke zaken negeren alsof ze er niet zijn? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Noem eens één Afrikaans land waar de kerk de wet voorschrijft. of: wie vindt hier zaken uit die er niet zijn? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3967 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3968 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3969 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Idd hebben we onlangs nog in Irak gezien met de Christenen
|
|
|
|
#3970 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dus kan ik met kennis van zaken zeggen: ander volk, andere cultuur. Citaat:
Kijk, het is zo al vermoeiend om te discussiëren met mensen die er niets van kennen (no offense intended), maar als je dan nog eens zo intellectueel oneerlijk bent, dan is het gewoon onmogelijk. Je praat gewoon na wat je op een of andere Zionistische haatsite gelezen hebt, en alle ernstige bronnen die wij aanhalen, worden gewoon door jou genegeerd. Je bent eigenlijk op het niveau weggezakt waarop je aan het ontkennen slaat dat 1+1=2. Hoe kunnen we dan nog discussiëren? Citaat:
Heb jij eigenlijk al een inleiding gekregen tot wezen, draagwijdte en aanwending van spirituele teksten? Van de Veda's over de Koran tot de Tao Te Ching? Anders moet je eens contact opnemen met Red Wasp, die heeft daar zeker wat literatuurtips voor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 november 2010 om 12:37. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#3971 | |||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Als je een groep mensen beoordeeld op wat enkelingen uitspoken, is dit veralgemenen. Citaat:
Citaat:
Je draait de zaken om. Jij stelde dat kinderverkrachting meest voorkomt bij de Islam. Het is hier onderwijl al omstandig en uitgebreid aangetoond, dat die kindhuwelijken eerder met traditie te maken hebben dan met religie. Citaat:
Waar werd jij onlangs gebrainwashed? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zou dit niet netjes zijn. Citaat:
Ook buiten het werk ken ik moslims. Geen van hen benaderd me vol haat. Geen van hen leeft volgens die haatzaaiende teksten. Citaat:
Jij beweerde "Daar staat dat de kinderen toelating moeten vragen aan de ouders. Niet andersom. " Dat staat daar niet. Dat interpreteer je als dusdanig. Citaat:
Ik vat niet dat dit voor het ene land zou gelden, en niet voor het andere. Citaat:
Verenigde StatenHeb jij daar dan veel vertrouwen in? Neen, papa kiest niet altijd hun man. Ik weet wel dat alle papa's graag inspraak zouden hebben in de keuze van hun dochter's partner. Dat is van alle culturen en religies, vrees ik. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3972 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3973 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3974 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3975 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3976 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb onlangs nog samengezeten met christenen uit het Midden-Oosten. Zij analyseerden dit heel terecht als een Amerikaans plan om de christenen weg te jagen uit het Midden-Oosten om het imperialisme nog meer vrij spel te geven. Het zijn de Amerikanen die de christelijke minister van Buitenlandse Zaken Tariq Aziz hebben afgezet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#3977 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het hier over de onderdrukking van de Moslimgemeenschap tov. De Christenen in Irak,wel hier In België bv is dat niet waar,hier willen de Moslims zelfs de Christenen ook al verdrukken,wat wij gelaten MOETEN ondergaan
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 november 2010 om 12:57. |
|
|
|
|
|
|
#3978 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is een manier van zeggen dat ik niet zo geloof in etnische zuivering. Tenzij je denkt dat al die moslims ook gedood zijn omwille van een etnische zuivering. Verder begrijp ik helemaal niet wat dit te maken heeft met het onderwerp van deze draad. Misschien kan je dit even toelichten. |
|
|
|
|
|
|
#3979 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|