Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2010, 12:11   #3961
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En? Voldoen al die moslims aan de veralgemeningen die jij hier schetst?

Vertel dan een beetje nauwkeuriger wat je bedoelde met
"En onze vrouwen afgeslagen en onderdrukt? NEeje hou het dan maar daar!
En hou het ook daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 't Gaat tegen al onze geëvolueerde waarden in."
De moslims zijn het zelf nog niet eens wat er in de sharia moet staan.
Ach Ik weet niet hoe jij dat allemaal opneemt. Wat je bedoelt met veralgemening. Als een paar mensen me erop wijzen, zal het wel zo zijn dat ik veralgemenend overkom.

De aanwijzingen zijn sterk dat een bepaalde moskee de oorzaak van die haat naartoe onze cultuur was. Die haalde nochtans zijn woorden rechtstreeks van de koran.
Bepaalde moslims gingen daarop baasje spelen en onze vrouwen al vertellen hoe ze zich moeten kleden. Wanneer ze aan een kind mogen beginnen.

Citaat:
We waren toch aan het discussiëren over kindhuwelijken, en die pagina gaat daarover.
Dat is toch wel relevant.
Als in NL al een minderjarige uitgehuwelijkt wordt door een immaan ... dat is dichtbij de deur. Ge kunt dan natuurlijk snel andere culturen erbij betrekken, maar dat voorbeeld dat u gaf toont duidelijk aan dat de "kinderen" daarin de vrije wil hebben. Dat is helaas opmerkwaardig bij de islam niet.

Citaat:
Eén ding met ne keer a.u.b.
Het ging hierover "Islam is niet gebonden aan tijd. Ze roept op een geloof van alle tijden te zijn. "
Dat doet toch ieder geloof.
Misschien wel, maar niet ieder geloof gaat zich wereldwijd verspreiden om daar hun eisen af te dwingen. Alleszins niet meer.

Citaat:
Waarom zou ik dat moeten weten; ik ga je de Koran niet uitleggen.
Kijk dan ook in deze discussie... als de argumentatie te heet wordt, werd ik op drugs gewezen. En snel maar trachten van de hak op de tak te springen... Wat zegt dit? Ik word verweten bewijzen niet te zien, terwijl hier in principe nog niets bewezen is. Toegegeven, ook niet door mij.

Citaat:
Jij wil alleen de uitleg lezen, die je ideeën bevestigen.
Ahja, anders zijn mijn ideeën onterecht. Maar ik ben nog vrij open van geest om in te zien dat iedereen wel eens gelijk kan hebben

Citaat:
Maar Geert Wilders moet niet doen alsof iedere moslim van kinds af aan in gevechtskampen gezet wordt.
Met de meerderheid van de moslims en andere allochtonen zijn er geen problemen. Die houden zich braaf aan de wetten, bouwen hun leven hier op, draaien netjes mee in de maatschappij.
Niet alle moslims gaan naar gevechtskampen.
Het is net wel dat er met de meerderheid een probleem is, want zij willen hun cultuur/geloof niet als privékwestie beschouwen. Dat is niet "netjes meedraaien" in de maatschappij he.

Citaat:
Kijk hoe het merendeel van de moslims hier leeft. Leven die allemaal letterlijk volgens die haatzaaiende teksten? Op mijn werk hebben ze nog geen jihad ontketend.
Ge zegt erbij "nog". Op het werk zijn we er allemaal om geld te verdienen. Maar eens in eigen systeem komen we in ons zelf en ons eigen denken krijgt dan uiting. Is een islamitische opvoeding een meerwaarde dezer dagen?
Waarom kan de moslim eens niet mee met ons evolueren, ipv in de middeleeuwen te blijven steken?

Citaat:
Dat staat er niet. Dat interpreteer jij als dusdanig.
Onder de zestien wel, daarna niet meer. In USA mag je ook met de auto rijden van je zestien he... Doch herhaal ik u mijn mening: ik vind zelfs dat een achttienjarige niet altijd volwassen genoeg is om in het huwelijk te treden.
Citaat:
Is dit altijd en overal? Of maak je een uitzondering voor de USA?
Je wil niet vatten dat die huwelijken een eigen keuze zijn en geen uithuwelijking!

Citaat:
Leg dan uit waarom jij er van uitgaat dat er in de USA sprake is van "Als een kind het zelf wil " terwijl je er van uitgaat dat het elders steevast niet het kind is die dit zelf wil.
Dus jij denkt dat er in Amerika evenveel ongewilde huwelijken zijn met minderjarigen dan dat het geval is bij islamitische culturen?
Ik dacht altijd te menen dat "papa" het beste voorheeft met zijn dochters, en dus uit bescherming hun man kiest.
IS dit niet zo: waarom kunnen moslima's die verliefd worden op een Belg daar niet voor uitkomen?
Oud 14 november 2010, 12:17   #3962
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het geloof is het probleem niet de gelovige die is het slachtoffer ....
Hou het dus daarom weg van de maatschappij. Beter nog, laat de maatschappij er niet mee voor opdraaien.
Oud 14 november 2010, 12:19   #3963
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat heeft jouw Belgicisme en mijn eerbiedwaardige Vlaams-nationale stamboom hier nu mee te maken?
Mijn volk, de Belgen zijn een pracht volk mijn beste. Wij zijn divers.

Citaat:
Het is dus duidelijk: je hebt geen verweer meer op deze eenvoudige vragen, en begint in de plaats maar te schelden:
Ik zeg u dat ik dat niet als bewijs acht. Nog mensen hebben erop gewezen waarom dat niet als bewijs geacht kan worden.

Citaat:
Je wordt gemanipuleerd door mensen met veel macht en geld. Zij willen dat je denkt zoals je denkt.
En de Koran laat u niet denken wat die wil dat jij denkt? Kom nu he!
Oud 14 november 2010, 12:20   #3964
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Monica De Coninck beweerde op ATV dat de multiculturele samenleving niet mislukt is,ook liet ze verstaan dat van de 6 slachtlijnen voor de slachting van schapen maandag er drie zonder verdoving zouden werken,kwestie van de multicul wat aan te moedigen,schande vind ik dat
Oud 14 november 2010, 12:24   #3965
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie wil welke zaken niet zien ???...

Ik denk dat het uitblijven van een inhoudelijke reactie op deze posting uw vragen beantwoordt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3386

Citaat:
Denk je dat ze in landen als iran en Saoudi als hersenlozen rondlopen en alles zomaar slikken ...?., er geen protest is tegen de walgelijke dingen die daar gebeuren ? Jullie schilderen het af als een eenheidsdenken en gebruiken het om je racisme en haat te rechtvaardigen .
Natuurlijk zijn er daar ook denkers, maar die worden de mond gesnoerd. Ik wacht alsnog op het eerste moslim protest tegen de onderdrukking van de vrouw, status van de homoseksueel, fatwa's tegen westerse schrijvers, vrijheid van meningsuiting, het uitblijven van de ondertekening van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens enz...

Moet ik dan zulke zaken negeren alsof ze er niet zijn?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:26   #3966
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is trouwens wel hetzelfde ... kijk naar Afrika waar de kerk in veel landen de wet voorschrijft en homohaat incl. straffen heeft ingevoert. Maar weeral past dat niet in uw kraam .
Dat wist ik niet.

Noem eens één Afrikaans land waar de kerk de wet voorschrijft.

of: wie vindt hier zaken uit die er niet zijn?

Paulus.
Oud 14 november 2010, 12:27   #3967
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veralgemenen is de orrzaak je moet een mens bekijken als individu .
Waarom?

Paulus.
Oud 14 november 2010, 12:32   #3968
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Veralgemenen is de orrzaak je moet een mens bekijken als individu .
Zoals gebeurt in moslimlanden waar christenen en andere minderheden het slachtoffer worden van grootschalige etnische zuivering in naam van de islam?
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:35   #3969
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Zoals gebeurt in moslimlanden waar christenen en andere minderheden het slachtoffer worden van grootschalige etnische zuivering in naam van de islam?
²

Idd hebben we onlangs nog in Irak gezien met de Christenen
Oud 14 november 2010, 12:36   #3970
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Mijn volk, de Belgen zijn een pracht volk mijn beste. Wij zijn divers.
Niet zeveren hé, er zijn geen Belgen. Als ik aan Belgicistische Vlamingen vraag hoeveel vrienden ze hebben in Wallonië, dan volgt er altijd een beschaamd zwijgen. Ik durf er vergif op innemen dat ik meer Walen ken dan jij.

En dus kan ik met kennis van zaken zeggen: ander volk, andere cultuur.

Citaat:
Ik zeg u dat ik dat niet als bewijs acht. Nog mensen hebben erop gewezen waarom dat niet als bewijs geacht kan worden.
Makker, als je Tabari niet aanvaardt, waarom zou je Bukhari dan wel aanvaarden? Weet je wel wie Tabari is?

Kijk, het is zo al vermoeiend om te discussiëren met mensen die er niets van kennen (no offense intended), maar als je dan nog eens zo intellectueel oneerlijk bent, dan is het gewoon onmogelijk. Je praat gewoon na wat je op een of andere Zionistische haatsite gelezen hebt, en alle ernstige bronnen die wij aanhalen, worden gewoon door jou genegeerd.

Je bent eigenlijk op het niveau weggezakt waarop je aan het ontkennen slaat dat 1+1=2. Hoe kunnen we dan nog discussiëren?

Citaat:
En de Koran laat u niet denken wat die wil dat jij denkt? Kom nu he!
Er is zijn geen priesters, geen bisschoppen, geen paus, die tussen mij en mijn Schepper staat. Ik ben dus volledig vrij om zelf mijn natuurlijke rede te gebruiken en alle nodige informatie te verzamelen i.v.m. de context waarin elk vers is neergedaald en dat dan in de context van mijn leven toe te passen.

Heb jij eigenlijk al een inleiding gekregen tot wezen, draagwijdte en aanwending van spirituele teksten? Van de Veda's over de Koran tot de Tao Te Ching? Anders moet je eens contact opnemen met Red Wasp, die heeft daar zeker wat literatuurtips voor.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 november 2010 om 12:37.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:43   #3971
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ach Ik weet niet hoe jij dat allemaal opneemt. Wat je bedoelt met veralgemening. Als een paar mensen me erop wijzen, zal het wel zo zijn dat ik veralgemenend overkom.
Daarom vroeg ik je iets nauwkeuriger te beschrijven wat je wel bedoeld.
Als je een groep mensen beoordeeld op wat enkelingen uitspoken, is dit veralgemenen.

Citaat:
De aanwijzingen zijn sterk dat een bepaalde moskee de oorzaak van die haat naartoe onze cultuur was. Die haalde nochtans zijn woorden rechtstreeks van de koran.
Bepaalde moslims gingen daarop baasje spelen en onze vrouwen al vertellen hoe ze zich moeten kleden. Wanneer ze aan een kind mogen beginnen.
Ik wil dit best geloven. maar dat is toch geen reden om te veralgemenen.

Citaat:
Als in NL al een minderjarige uitgehuwelijkt wordt door een immaan ... dat is dichtbij de deur. Ge kunt dan natuurlijk snel andere culturen erbij betrekken, maar dat voorbeeld dat u gaf toont duidelijk aan dat de "kinderen" daarin de vrije wil hebben. Dat is helaas opmerkwaardig bij de islam niet.
Ik gaf helemaal geen voorbeeld.
Je draait de zaken om. Jij stelde dat kinderverkrachting meest voorkomt bij de Islam. Het is hier onderwijl al omstandig en uitgebreid aangetoond, dat die kindhuwelijken eerder met traditie te maken hebben dan met religie.

Citaat:
Misschien wel, maar niet ieder geloof gaat zich wereldwijd verspreiden om daar hun eisen af te dwingen. Alleszins niet meer.
Geloof jij serieus diene zever dat de moslims hier aan het kweken zijn tot ze in de meerderheid zijn om alles hier over te nemen.
Waar werd jij onlangs gebrainwashed?

Citaat:
Kijk dan ook in deze discussie... als de argumentatie te heet wordt, werd ik op drugs gewezen. En snel maar trachten van de hak op de tak te springen... Wat zegt dit? Ik word verweten bewijzen niet te zien, terwijl hier in principe nog niets bewezen is. Toegegeven, ook niet door mij.
Heb ik je op drugs gewezen? Neen, hé.

Citaat:
Ahja, anders zijn mijn ideeën onterecht. Maar ik ben nog vrij open van geest om in te zien dat iedereen wel eens gelijk kan hebben
Daar reken ik op.

Citaat:
Niet alle moslims gaan naar gevechtskampen.
Het is net wel dat er met de meerderheid een probleem is, want zij willen hun cultuur/geloof niet als privékwestie beschouwen. Dat is niet "netjes meedraaien" in de maatschappij he.
Ik beschouw mijn cultuur/levensovertuiging ook niet als een privékwestie. Ik ben niet plots een cultuurloos wezen zonder levensovertuiging wanneer ik de voordeur uit ga. Ik hoop van jou hetzelfde.
Waarom zou dit niet netjes zijn.

Citaat:
Ge zegt erbij "nog". Op het werk zijn we er allemaal om geld te verdienen. Maar eens in eigen systeem komen we in ons zelf en ons eigen denken krijgt dan uiting. Is een islamitische opvoeding een meerwaarde dezer dagen?
Waarom kan de moslim eens niet mee met ons evolueren, ipv in de middeleeuwen te blijven steken?
Op het werk staan we ook al eens te kletsen aan de koffiemachine. In de refter komen we elkaar ook al eens tegen.
Ook buiten het werk ken ik moslims. Geen van hen benaderd me vol haat. Geen van hen leeft volgens die haatzaaiende teksten.

Citaat:
Onder de zestien wel, daarna niet meer. In USA mag je ook met de auto rijden van je zestien he... Doch herhaal ik u mijn mening: ik vind zelfs dat een achttienjarige niet altijd volwassen genoeg is om in het huwelijk te treden.
Wat haal jij hier nu aan?
Jij beweerde "Daar staat dat de kinderen toelating moeten vragen aan de ouders. Niet andersom. "
Dat staat daar niet. Dat interpreteer je als dusdanig.

Citaat:
Je wil niet vatten dat die huwelijken een eigen keuze zijn en geen uithuwelijking!
Ik wil dit wel vatten.
Ik vat niet dat dit voor het ene land zou gelden, en niet voor het andere.

Citaat:
Dus jij denkt dat er in Amerika evenveel ongewilde huwelijken zijn met minderjarigen dan dat het geval is bij islamitische culturen?
Ik dacht altijd te menen dat "papa" het beste voorheeft met zijn dochters, en dus uit bescherming hun man kiest.
IS dit niet zo: waarom kunnen moslima's die verliefd worden op een Belg daar niet voor uitkomen?
Als je dit leest
Verenigde Staten

Het kinderhuwelijk is officieel geldig in de Verenigde Staten. Wetten omtrent dit verschijnsel verschillen per staat. Wel is het zo dat kinderen van onder de 16 zowel ouderlijke toestemming als toestemming van de rechter moeten hebben alvorens te kunnen trouwen.[2]

De Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter Day Saints hanteert kinderhuwelijk middels “spirituele” huwelijken. Dit gebeurt doorgaans zodra een meisje oud genoeg is om kinderen te kunnen krijgen.
Heb jij daar dan veel vertrouwen in?

Neen, papa kiest niet altijd hun man.

Ik weet wel dat alle papa's graag inspraak zouden hebben in de keuze van hun dochter's partner. Dat is van alle culturen en religies, vrees ik.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:45   #3972
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik denk dat het uitblijven van een inhoudelijke reactie op deze posting uw vragen beantwoordt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3386

Natuurlijk zijn er daar ook denkers, maar die worden de mond gesnoerd. Ik wacht alsnog op het eerste moslim protest tegen de onderdrukking van de vrouw, status van de homoseksueel, fatwa's tegen westerse schrijvers, vrijheid van meningsuiting, het uitblijven van de ondertekening van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens enz...

Moet ik dan zulke zaken negeren alsof ze er niet zijn?

Paulus.
Je bent daar weer met die post, waarop ik niet eens mag antwoorden.
Oud 14 november 2010, 12:46   #3973
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
²

Idd hebben we onlangs nog in Irak gezien met de Christenen
Me dunkt dat de meeste doden in Irak nog altijd moslims zijn.
Oud 14 november 2010, 12:51   #3974
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Volgens mij bevestigt de link juist dat seks met kinderen (lees: meisjes) niet strafbaar is in islamitische staten, waar het over ging. Ze moeten alleen maar eerst trouwen. Buiten het huwelijk is het sowieso verboden.

Ik noteer: Iran, Kuweit, Oman, Pakistan, Quatar, Saudi Arabiê, Sudan, Yemen, ...

Wat Vaticaanstad betreft weten we beiden heel goed dat ook zij de voorkeur geeft aan seksualiteitsbeleving binnen het huwelijk. Maar ze gaat daarom nog geen mensen vervolgen. Ze toont in haar wetgeving begrip voor een seksualiteitsbeleving buiten het huwelijk vanaf twaalf jaar, zonder dat dit als een wettelijke overtreding wordt beschouwd.

Lijkt me toch een belangrijk verschil in attitude.

Paulus.
We hadden het even niet over jouw veronderstellingen maar over de wetgevingen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:53   #3975
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat jou manier om te zeggen dat je helemaal geen probleem hebt met de etnische zuivering van christenen in naam van de islam in dat land?
Oud 14 november 2010, 12:55   #3976
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat jou manier om te zeggen dat je helemaal geen probleem hebt met de etnische zuivering van christenen in naam van de islam in dat land?
Ik heb onlangs nog samengezeten met christenen uit het Midden-Oosten. Zij analyseerden dit heel terecht als een Amerikaans plan om de christenen weg te jagen uit het Midden-Oosten om het imperialisme nog meer vrij spel te geven. Het zijn de Amerikanen die de christelijke minister van Buitenlandse Zaken Tariq Aziz hebben afgezet.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:56   #3977
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een simpel antwoord zeg pfffffffffffffffff
Ik heb het hier over de onderdrukking van de Moslimgemeenschap tov. De Christenen in Irak,wel hier In België bv is dat niet waar,hier willen de Moslims zelfs de Christenen ook al verdrukken,wat wij gelaten MOETEN ondergaan

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 november 2010 om 12:57.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 12:57   #3978
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat is niet een manier van zeggen dat ik geen problemen heb met doden.
Dat is een manier van zeggen dat ik niet zo geloof in etnische zuivering. Tenzij je denkt dat al die moslims ook gedood zijn omwille van een etnische zuivering.

Verder begrijp ik helemaal niet wat dit te maken heeft met het onderwerp van deze draad.
Misschien kan je dit even toelichten.
Oud 14 november 2010, 12:58   #3979
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb onlangs nog samengezeten met christenen uit het Midden-Oosten. Zij analyseerden dit heel terecht als een Amerikaans plan om de christenen weg te jagen uit het Midden-Oosten om het imperialisme nog meer vrij spel te geven. Het zijn de Amerikanen die de christelijke minister van Buitenlandse Zaken Tariq Aziz hebben afgezet.
Belachelijk. Waarom er geen groot complot van de marsmannekes van maken?
Oud 14 november 2010, 12:59   #3980
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wat een simpel antwoord zeg pfffffffffffffffff
Ik heb het hier over de onderdrukking van de Moslimgemeenschap tov. De Christenen in Irak,wel hier In België bv is dat niet waar,hier willen de Moslims zelfs de Christenen ook al verdrukken,wat wij gelaten MOETEN ondergaan
Kan je me vertellen hoe zich dit uit, die moslims die de christenen willen verdrukken?
Ik ondervind immers niet dat ik iets in die richting moet ondergaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be