![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3941 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Wie kwam er af met al die vreemde bodems? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeldin de draad over waarom het westen zo beschaafd(er) is. Citaat:
Citaat:
Als ik het goed voor heb moeten ze naar zijn voorbeeld leven. Dat wil niet zeggen dat ze evenveel vrouwen moeten hebben en zo. Het is de geest die telt. Net zoals van christenen verwacht wordt dat ze leven naar het voorbeeld van Christus. Citaat:
Verenigde StatenHet is en blijft een kindhuwelijk. Hier gemeenzaam "pedofilie" en "kinderverkrachting" genoemd. En het is er legaal! Ik begrijp ook niet waarom jij er van uitgaat dat er hier sprake is van "Als een kind het zelf wil " terwijl je er van uitgaat dat het elders steevast niet het kind is die dit zelf wil. Ofwel vind je dat kindhuwelijken niet kunnen, en dan vind je dit altijd en overal. Ofwel vind je dat dit wel kan (onder voorwaarden) en dan geldt dit ook altijd en overal. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#3942 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar laat dan ook dat oordelen achterwege. Wil je? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3943 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En ja hoor, de doorsnee moslima aan het woord. Het zint me niet dus gooi die tegenspreker eruit.
|
|
|
#3944 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar onthoud U er aan dat dat niet lang voor iedereen zo is. Probleemjongeren maken het in bepaalde wijken enorm bont. Er zijn moskeeën geweest waarvan geweten is dat men jihad predikten; doch subisidies ontvingen. Ik vind gewoon dat na alles de moslims eens op de achtergrond mogen gaan, tezamen met hun cultuur. Het is niet van deze tijden.
|
|
|
|
#3945 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Makker WTF ga wat bij leren .... voor je zulk een ignorante stellingen schrijft . Je zou beter wat in je teksten snoeien en uw katholieke kindervrienden en ignorante hypocriete volgelingen ook eens aan de tand voelen , uw haat tegen de islam is alleen maar een excuus voor uw racistische houding . Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 14 november 2010 om 10:37. |
||
|
|
|
|
|
#3946 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Karin Heremans in een interview: "Meisjes stonden onder druk. Eén strekking van de islam legde een niet te tolereren bekeringsdrift aan de dag." Maar het beste bewijs dat ze gelijk had, dat mocht blijkbaar liefst niet publiek gemaakt worden: het moment waarop die radicale islam binnen de schoolpoorten duidelijk maakt waar het hen om gaat. Niet om de hoofddoek, maar om verovering door de islam: ‘De islam is aan expansie toe. Men is bang van ons. Dit is de wil van Allah.' Een moment dat duidelijk aantoont dat het de verdedigers van 'altijd en overal een hoofddoek mogen dragen' om veel meer te doen is dan de hoofddoek. Over dat moment worden liever geen beelden getoond. Dat mocht niet. Er werd zelfs om gesmeekt om die beelden toch maar niet uit te zenden. Kan men zoiets 'verantwoordelijkheidszin' noemen? Waarom mocht Vlaanderen niet op z'n kop staan? Omdat de gevolgen van het moslimpamperen te duidelijk zouden zijn? Omdat 'de pers' schrik heeft van die radicale moslims? Vorig jaar deze tijd waren we dus al tot de rang van dhimmi's gereduceerd, of we dat nu zelf al of niet wilden. Dankzij de 'verantwoordelijkheidszin' van de pers. |
|
|
|
|
|
|
#3947 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In die tijd ging dat zo waarschijnlijk, gruwelijk en schandalig vind ik dat, al goed dat WIJ dat HIER allemaal afgeschaft hebben. Het zou over heel de wereld ook wel eens mogen afgeschaft worden.
|
|
|
#3948 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... maar jij en niet wij, dat als een excuus gebruiken om de discriminatie van de vrouw binnen de islam, goed te praten. Waarom veroordeel je ze niet beiden? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3949 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men schiet liever op de boodschapper en legt daar de oorzaak van het moslimgeweld. Of: Hoe blind kan men zijn? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3950 | ||||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die scholen worden nu bedreigd dat eigen volk in de minderheid komt. God bespaar mijn dochter die ellende hier... Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan moet jij weten dat ik eens bij godsdienst en levensovertuigingen een draadje had geopend. Met citaten uit de Koran waarin ik woordje uitleg vroeg. Antwoorden zijn me nog onbekend. Maar geen zorgen... ik zal nog wel eens een draadje openen waarin ik hoop meer response te krijgen. Maar wat blijkt in deze discussie? Als ik weer naar uitleg vraag, schijnt men snel de schijnwerpers elders op. Die biblio van Geert Wilders gezien en de reacties daarop? Blijkt dat bij diepere studies Geert Wilders niet overdreef. Bekijkt U ook eens hoe in bepaalde regio's (lol Citaat:
Citaat:
Laat het U ook opmerken dat er enorm veel incest is binnenin de islamitische gemeenschap wereldwijd. Zelfs hier zijn er neven met achternichten getrouwd. Citaat:
Dan nog vind ik dat een kind van 16 niet hoort te trouwen, maar Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 14 november 2010 om 10:49. |
||||||||
|
|
|
|
|
#3951 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doe ik ook gast ... alleen blijven jullie lezen wat je wilt lezen en negeren systematisch alles wat niet in jullie kraam past . Jullie springen op een een krantenknipsel zoals een bende aasgieren om zo een heel volk te gaan veroordelen , gebruiken religie om hen te veroordelen terwij de religie "van jullie zelf hetzelfde is " , en dan mij verwijten geven ???... Ik heb hier al meermaals aangegeven dat ik dat verafschuw . Jullie schrijfsels hebben hun kracht verloren , het is een plaat die blijft hangen ... zijn alle pijlen verschoten of heb je iets nieuws gevonden om uw racisme en uw haat te rechtvaardigen ? Nog wat meer veralgemenen mss , welke zieke geest ga je daar nu weer voor gebruiken ? Zolang het Leonard maar niet is zeker .... want die krijgt VB steun |
|
|
|
|
|
|
#3952 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor christenen is er een strikte scheiding van kerk en staat in ons land. De democatische wetgeving is gezaghebbender, dan de kerkelijke wetgeving. Voor moslims is dat niet zo. En dat is een niet onbelangrijk verschil. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2010 om 11:03. |
||
|
|
|
|
|
#3953 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie wil welke zaken niet zien ???... Denk je dat ze in landen als iran en Saoudi als hersenlozen rondlopen en alles zomaar slikken ...?., er geen protest is tegen de walgelijke dingen die daar gebeuren ? Jullie schilderen het af als een eenheidsdenken en gebruiken het om je racisme en haat te rechtvaardigen . |
|
|
|
|
|
|
#3954 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#3955 |
|
Banneling
|
Het is trouwens wel hetzelfde ... kijk naar Afrika waar de kerk in veel landen de wet voorschrijft en homohaat incl. straffen heeft ingevoert. Maar weeral past dat niet in uw kraam .
|
|
|
|
|
|
#3956 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3957 | |||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
"En onze vrouwen afgeslagen en onderdrukt? NEeje hou het dan maar daar! En hou het ook daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 't Gaat tegen al onze geëvolueerde waarden in." De moslims zijn het zelf nog niet eens wat er in de sharia moet staan. Citaat:
Dat is toch wel relevant. Citaat:
Het ging hierover "Islam is niet gebonden aan tijd. Ze roept op een geloof van alle tijden te zijn. " Dat doet toch ieder geloof. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met de meerderheid van de moslims en andere allochtonen zijn er geen problemen. Die houden zich braaf aan de wetten, bouwen hun leven hier op, draaien netjes mee in de maatschappij. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3958 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De mens, ok! Het geloof?
|
|
|
#3959 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3960 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is dus duidelijk: je hebt geen verweer meer op deze eenvoudige vragen, en begint in de plaats maar te schelden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|