![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4102 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4103 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#4104 |
|
Banneling
|
Ja hoor, je ging lopen voor de ambetante vraag. Dat was natuurlijk alleszeggend.
Laatst gewijzigd door Ninelle : 14 november 2010 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#4105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weeral leest u van rechts naar links. Het afkeuren van hun daden is belangrijk en moet absoluut gedaan worden. Deze zaken uitvergroten om een nog veel ergere cultuur in het zonnetje te zetten, dat is een ander verhaal. En los van dat is spreken van een 'pedo-cultuur' onnodig kwetsend voor al die Vlamingen die daar niets mee te maken hebben. Natuurlijk is het leuk als grapje, maar iets zegt mij dat dit weeral een intimidatie-campagne is van de leden van de religie van de vrede.
|
|
|
|
|
|
#4106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoiets kan enkel als iedereen van goede wil is en de vaste wens koestert weer in vrede te leven. Als men echter uit pure rancune mensen van een ander geloof gaat doden, zal de vrede steeds moeilijker te bereiken zijn. Het heeft echt geen zin nog meer onschuldige slachtoffers te maken.
|
|
|
|
#4108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vermeulen, ligt die al buiten bij de KUL? Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2010 om 17:58. |
|
|
|
|
|
|
#4109 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#4110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt om me er aan te doen denken. Wat fijn toch dat u zo om mij bekommerd bent.
|
|
|
#4111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4112 |
|
Banneling
|
Wie heeft die gebroodroofd omwille van niet politiek correct? De nuttige idioten van links.
|
|
|
|
|
|
#4113 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#4114 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben een zeer attent en minzaam man.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#4115 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als je de vergelijking echt maakt, dan zie je (denk ik) ook erg duidelijk hoe onze cultuur niet bedreigd wordt door 'de islam' maar door andere invloeden. Door platvloers consumentisme waarbij mannen en vrouwen aan onhaalbare schoonheidsidealen moeten beantwoorden, waarbij mannen en vrouwen naast carrièrebeesten ook nog eens perfecte ouders moeten zijn en - als het heel even kan - ook nog een bloeiend sociaal leven moeten hebben en onderhouden. Dan zie je erg snel dat de eisen die worden opgelegd aan u en mij niet van moslims komen. Die komen van een werkgever, van marktprincipes en dus van aandeelhouders. Die principes zorgen ervoor dat deze bevolking langer moet werken voor een kleiner loon, dat ze moeten inleveren terwijl ze door anderen geplunderd worden en dat ze moeten flexibiliseren. In dat hele verhaal komen moslims niet voor, behalve dan als lijdend voorwerp. Want zeg nu zelf: het halal-slachten of het dragen van een hoofddoek door mensen die graag hoofddoeken dragen kan je bezwaarlijk een vorm van cultureel imperialisme noemen. De eis dat mensen flexibel moeten zijn ten aanzien van hun werkgever lijkt mij dat wel te zijn.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 november 2010 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#4116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beginnen doen alsof drugs gewoon bij de maatschappij horen, neen dank U! en een artikeltje hier en daar dat wat anders beweert: hoeveel artikelen beweren wat anders, hulpverleners, medici, slachtoffers en familie van slachtoffers zullen applaudisseren denkt U? |
|
|
|
|
|
|
#4117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze weten er in ieder geval meer van dan jij. Er is blijkbaar niemand meer deskundig in Vlaanderen en Nederland, dan zij. Staat het u niet aan wat ze zeggen ? En Hans Jansen werd niet geweigerd voor vooringenomenheid. Hij was precies wel één van de drie overgebleven getuigen die door de rechtbank werden weerhouden. U zevert. Het was een rechter die voor vooringenomenheid werd gewraakt. Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2010 om 18:06. |
|
|
|
|
|
|
#4118 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Werd de plaatselijke wetgeving gerespecteerd? Werd er geweld gebruikt of opgeroepen om geweld te gebruiken? Ik heb ook eens gekeken en mij lijkt van niet. Meer nog, mij lijkt het dat zij de mensen daar willen helpen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En u, -ik moet het je vragen, omdat je zo fel reageert- vind jij dat moslims onze wetgeving naast zich mogen neer leggen als zij in strijd is met de regels van de Islam? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2010 om 18:06. |
||||||
|
|
|
|
|
#4119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus blijf ik nog maar even posten, wie weet, misschien bekeer ik hen nog ooit (nu gaan ze kwaad zijn omdat ik dat schrijf
|
|
|
|
#4120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|