![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4221 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar is naast de kwestie. Het gaat hem erom dat in België verdoofd slachten een verplichting was. En dat wij tegen wil en dank onverdoofd vlees in ons strot kregen omdat een kleine minderheid toch onverdoofd geslacht vlees wil eten. Waarom rond de pot draaien? De film bekeken? Gezien hoe het zou moeten zijn en hoe halal is?
![]() |
![]() |
#4222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit zijn alleen de cijfers voor Vlaanderen, dus met vrij weinig groot wild. Of geloof jij dat al die reeën, everzwijnen en andere dieren op slag dood zijn als ze geschoten worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als dit de vereiste is volgens de rituele principes van halal hoe doen ze dat volgens de methode van de keel over snijden?
![]() |
![]() |
#4224 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef toch toe dat u niet durft kijken omdat U uw ongelijk wel eens kan vinden. Citaat:
Ik weet genoeg artisjok. Ik vind het jammer dat u niet openstaat voor mijn argumentatie die bij mijn weten zeer gegrond is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij de moslims niet. Soit, ik ga offline... maak me te druk hierin. JE wilt het gewoonweg niet zien. Raad je toch aan even op mijn onderschrift te klikkken.
![]() |
![]() |
#4225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
LAters
![]() |
![]() |
#4226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je onverdoofd slachten wil verbieden, dan toch voor iedereen. OK? Ik betwijfel niet dat een jager het dier niet langer laat lijden dan nodig. Maar het dier lijdt toch. Als je dit voor een religie barbaars vindt, moet je dit voor de jacht ook barbaars vinden. Als je op een bekwame manier de strot oversnijdt, leven die dan toch niet meer. Als ze nog bij bewustzijn blijven tot ze leeggebloed zijn; heb je me nu overtuigd. Lotgenoten die er op staan te kijken, heeft niets met halal te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook geen voorstander van onverdoofd slachten en praat dat niet goed .... nog eens kijk waarom dit aanvallen als men kan aantonen dat we zelf even erg/ erger zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4230 |
Banneling
|
![]() We zijn niet even erg : het beschaafde, diervriendelijke deel van de mensheid past slachting na verdoving toe, volgt de slachtwetten en misbruikt niet de achterpoortjes van die wetgeving om er een algemene regel van te maken.
Laatst gewijzigd door Ninelle : 14 november 2010 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4232 |
Minister-President
|
![]() Het beschaafde deel van de mensheid kiepert dertig procent van zijn voedsel in de vuilnisbak. Hoeveel dieren zijn dat volgens u?
![]() |
#4233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn wel even erg ... bewijs nodig ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4236 |
Minister-President
|
![]() Dat heeft Artisjok of Wisord hier ooit op het forum geplaatst.
Heeft u daar ook nog iets over te zeggen?
![]() |
#4237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb deze http://www.argusoog.org/2010/06/biol...en-hun-biggen/ Onverdoofd slachten = pijn Onverdoofd staart afknippen en castreren = 2Xpijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevolg : dat vlees mag niet meer naar Duitsland uitgevoerd worden (want die is tegen chemische castratie) maar de varkenssector legt er zich bij neer. Laatst gewijzigd door Ninelle : 14 november 2010 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |