![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij die vinden dat ze een mislukking is, dragen als argument aan dat bepaalde culturen binnen deze samenleving, hun religieuse voorschriften boven de wet stellen. De discussie over de zin of onzin van bepaalde wetten kan best wel interessant zijn, maar doet eigenlijk niks ter zake, want het doet niks af aan het feit dat de wetten overtreden werden. We weten allemaal dat de slachtwetten massaal overtreden werden door één bepaalde cultuur, dat die bovendien hun slachtafval gewoon op straat dumpten ipv waar het thuishoort, dat het niet mooi meer was. Het is juist dat men dan maar de wet heeft aangepast, omdat het niet te doen was om alle overtreders te vervolgen, maar ook dat neemt niet weg dat de wet inderdaad werd overtreden. Ik begrijp eigenlijk niet goed, dat sommigen dat goed proberen te praten. Persoonlijk vind ik het nogal ver gekomen dat wij genoodzaakt zijn onze wetten aan te passen, om verdere problemen te vermijden. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het moet zijn dat de argumenten terecht zijn, anders achtte je het niet nodig om ze weg te laten bij het citeren. |
|
|
|
|
|
|
#4263 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4265 |
|
Minister-President
|
Dit is een onomkeerbaar proces in het westen: GAIA boos om standpunt Interculturele Dialoog over dierenslachting
In Nederland is er zelf een partij voor de dieren. Elke poging om dit proces terug te draaien is energieverspilling.
|
|
|
#4266 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die regels moeten idd nageleefd worden , maar ook onze manier van eten en omgaan met slachtvee moet veranderen . Laatst gewijzigd door Wisord : 14 november 2010 om 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#4267 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4268 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
De uitzondering van het onverdoofd slachten bestaat al jaar en dag. Het werd onlangs ontdekt. |
||
|
|
|
|
|
#4269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moesten inderdaad, de ouders van de leerlingen in de scholen waar nog uitsluitend halalvoedsel geserveerd wordt, met dezelfde ijver protesteren als zij die niet op school willen eten omwillen van het niet-halal voedsel, zou er heel misschien een maatschappelijk debat op gang komen over de gang van zaken. Maar zo gemakkelijk is dat niet. Verwijten als nazi, racist, enz... liggen nooit ver weg. Niet door de moslims, want die trekken zich daar geen moer van aan, maar door de eigen bevolking a la Artisjok en consoorten. Ons forum is daar een actueel voorbeeld van. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De scholen waar uitsluitend halalvoedsel geserveerd wordt zijn in mijn ogen domme democratische pipo's die niet verder denken dan hun neus lang is ... waarschijnlijk zit daar een overgrote meerderheid allochtonen en is dat de reden . Naar mijn mening is het beter om een keuze te hebben een pan meer op het vuur of de gril in twee delen is toch niet moeilijk ? |
|
|
|
|
|
|
#4271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb hier nooit iemand nazi of racist genoemd. We hebben niet de zelfde definitie voor racisme. We waren nog op zoek naar de correcte benaming. Maar ik heb hier niemand ooit nazi of racist genoemd. |
|
|
|
|
|
|
#4272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2010 om 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#4273 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2...-en-racisme-1/ En zo zijn we terug OT Paulus zal tevreden zijn . Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 14 november 2010 om 22:37. |
||
|
|
|
|
|
#4274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4275 |
|
Banneling
|
Juist. Nu wordt de omgekeerde situatie steeds meer opgedrongen aan schoolkinderen, die niet eens meer zelf vrij mogen kiezen, dat allemaal ten behoeve van islamitisch reli-racisme en reli-nationalisme.
|
|
|
|
|
|
#4276 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laf . |
|
|
|
|
|
|
#4277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij die vrije keuze gaat gebruiken tranen in mijn ogen .. |
|
|
|
|
|
|
#4278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4279 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb die grapjas gisteren al definitief op de negeerlijst gezet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#4280 |
|