![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij noemt mij dit en dat, noemt mij onintelligent, en als ik wat terugzeg ben ik een bekrompen Christen. De meest bekrompe napapegaaier, dat ben jij. Je hebt geen eigen mening, je volgt gewoon de mening van de ziekelijke LGTB-wereld. |
|
|
|
|
|
|
#2142 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2143 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2144 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#2145 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is echter zwaar absurd. Een auto bestaat ook niet in de natuur, dus een auto is tegennatuurlijk, dus de mensheid moet gestraft worden voor het maken en gebruiken van een auto ? Gaan we ons beperken tot alles wat in de natuur bestaat ? Begin dan maar al met af te loggen van dit forum, en ga maar weer in de holen gaan leven. Trouwens, welke bekrompen visie van de natuur nemen we dan juist ? Die bekrompen visie van alles te bekijken wat we met onze zintuigen waarnemen ? Alleen, we weten ondertussen uit de wetenschap dat alles bestaat uit atomen, die dan nog verder kunnen onderverdeeld worden in kleinere deeltjes. Hoeveel manipulaties we ook doen, wat we hier ook uithalen op onze planeet en inhet universum, we kunnen die realiteit nooit veranderen : alles zal blijven bestaan uit deeltjes, en enkel de vorm zal veranderen. |
|
|
|
|
|
|
#2146 | |
|
|
Citaat:
Waarom zou wat Mozes duizenden jaren geleden beweerde relevant zijn voor nu ? Gelukkig is onze maatschappij geëvolueerd... |
|
|
|
|
|
|
#2147 |
|
Gouverneur
|
ja de maatschappij wel, maar blijkbaar diene albrecht niet.
|
|
|
|
|
|
#2148 | |
|
|
Citaat:
Kathleen Cools tegen jezus : "Ja, mag ik toch volgende vraag stellen : u als zoon van god de vader, mag ik u vragen of uw vader niet verantwoordelijk is voor heel wat miserie ? Ik verklaar mij nader : met uw straf op het bouwen van de toren van Babel, heeft u ervoor gezorgd dat de mensheid verschillende talen spreekt, en u weet zo goed als iedereen dat dit voor veel verdeeldheid heeft gezorgd, zeker in dit landje." Antwoord "Ach, u moet niet alles geloven wat in de bijbel staat, het meeste is verzonnen door mensen met slechte bedoelingen..." |
|
|
|
|
|
|
#2149 |
|
Minister-President
|
De joden hebben de tempel zelf vernield door een valse profeet te volgen. De romeinen hebben de praktische uitvoering gedaan.
|
|
|
|
|
|
#2150 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Spannend. Dan hebben we natuurlijk niet meer lang. Feestje? |
|
|
|
|
|
|
#2151 | |
|
|
Citaat:
Iemand als jij die je totaal laat verblinden door je bekrompen geloof en niet verder kan kijken dan zijn neus lang is, komt mij helemaal niet intelligent over. |
|
|
|
|
|
|
#2152 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2154 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2155 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2156 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2157 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2158 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
God discrimineert niet maar daarna ga je de verkeerde toer op. Omdat niet iedere dezelfde rechten krijgt betekent niet dat ze gediscrimineerd zijn of minderwaardig geacht worden. |
|
|
|
|
|
|
#2159 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat bloedbaden wreder worden klopt, de baringsweeen van de eindtijd zijn ingezet. God helpt nog steeds mensen, Hij hoeft het niet live op tv te doen. Zelfs dan zouden mensen het nog niet geloven. Laatst gewijzigd door Inno : 15 november 2010 om 00:55. |
|
|
|
|
|
|
#2160 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje bezorgd en triestig. |