Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2010, 19:41   #4461
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee. De totaalsom van het dierenleed vergroot terwijl het zou moeten verkleinen naar onze opvatting.

En we weten allebei waarom het onnodig dierenleed in aantal toeneemt. Omdat het aantal mensen van een ander cultuur toenemen, die het wél nodig vinden dat dieren lijden voor de uitoefening van hun religie.

Paulus.

Nee Paulus sommige mensen zou je net zoals de scene in a clockwork orange moeten verplichten de waarheid onder ogen te zien .

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:41   #4462
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Weeral vergeet je de joden, en geloof me, de mens kan er qua sadisme echt wel iets van ze. In de tijd waarin die heilige teksten geschreven werden was dit echt wel humaan, maar de tijden veranderen, en men kan echt wel beter nu.
Oh maar mijn stelling gaat ook op voor het koosjer-slachten, wees gerust, alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er al meer zijn in die groep die die walgelijke praktijk achter zich gelaten hebben dan dat er zijn die er blijven aan hangen. Maar bij moslims zie je geen millimetertje vooruitgang. In tegendeel, alleen maar radicalisering op elk vlak.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:41   #4463
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat is idd zo , en kijk nu mss eens naar de filmpjes van de westerse slachthuizen dan kan je zien dat we zelf niet veel beter tot zelfs hypocriet zijn wanneer we feiten aanhalen en andere negeren zoals de rechtse puntmutsen hier .
En maar blijven het ene kwaad goedpraten door naar het andere te wijzen!
Moeten wij misschien ook een link leggen naar "plaatselijke gebruiken" in de moslimlanden zelf? Mensen onthoofden, lichaamsdelen afhakken, stenigen, met zuur overgieten, ophangen, zweepslagen geven enz.
MENSEN, niet eens dieren...
Hoe kun je dan verwachten dat je met een dergelijke "cultuur" enig medelijden zou hebben voor het lijden van dieren, nietwaar?
Is dat misschien de verklaring?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:42   #4464
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee toch niet volgens mij ... kijk eens goed naar deze ?

http://laverabestia.org/play.php?vid=252 en hoe barbaren genieten van dierenleed !! Schokkend
Lees dees eens als ge wilt kotsen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crush_film
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:44   #4465
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Oh maar mijn stelling gaat ook op voor het koosjer-slachten, wees gerust, alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er al meer zijn in die groep die die walgelijke praktijk achter zich gelaten hebben dan dat er zijn die er blijven aan hangen. Maar bij moslims zie je geen millimetertje vooruitgang. In tegendeel, alleen maar radicalisering op elk vlak.
Hoe zou je't weten? In tegenstelling tot de moslims houden de joden zich weg van de media, ze doen stilletjes hun ding en niemand is er wijzer van
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 15 november 2010, 19:46   #4466
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
De multiculturele samenleving is een feit net zoals dierenleed een feit is . Het probleem van dierenleed is een blaam op onze cultuur en op de joodse en moslim cultuur . Het op de multiculturele samenleving steken is wel kort door de bocht wetende dat we er zelf op een hypocriete struisvogelmanier schuldig van zijn , niet dan ?
Dus niks meer aan te doen ?

Religies geven geen reet om dierenleed...Gods uitverkoren volk heeft de aarde als voorraadkastje gekregen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:46   #4467
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Hoe zou je't weten? In tegenstelling tot de moslims houden de joden zich weg van de media, ze doen stilletjes hun ding en niemand is er wijzer van
Omdat er al veel geseculariseerd en niet-praktiserend zijn.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:47   #4468
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En maar blijven het ene kwaad goedpraten door naar het andere te wijzen!
Moeten wij misschien ook een link leggen naar "plaatselijke gebruiken" in de moslimlanden zelf? Mensen onthoofden, lichaamsdelen afhakken, stenigen, met zuur overgieten, ophangen, zweepslagen geven enz.
MENSEN, niet eens dieren...
Hoe kun je dan verwachten dat je met een dergelijke "cultuur" enig medelijden zou hebben voor het lijden van dieren, nietwaar?
Is dat misschien de verklaring?

Ik heb u al meermaals gevraagd uw platvloerse stelling dat ik dit goedkeur te doorgronden ... en nog eens bekijk mensen eens als individuen en niet als een gelijkdenkende groep ! Sommige willen het niet omdat ze zelf tot een gelijkdenkend leeghoofdig groepje zonder eigen mening behoren volgens mij .
Oud 15 november 2010, 19:49   #4469
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is idd de harde waarheid het ontkennen is daaar ook een eigenschap van zoals er geschreven staat .
Larie en apenkool.
Voor elke grote of kleine misdaad door autochtonen kunnen we hoeveel even erge of ergere feiten vinden bij de allochtonen die nog altijd een kleinere groep zijn in het geheel! En binnen die groep hebben sommigen dan nog een extra reputatie, de Marokkanen, om ze niet te noemen!
Met mijn gemeende verontschuldigingen voor de vele mensen uit die Marokkaanse gemeenschap die niets ten laste kan worden gelegd! Goed zo?

Misschien moeten we eens een week of een paar weken alle "onaanvaardbare daden, groot en klein" opsommen die we in onze dagelijkse kranten en andere media kunnen vinden! En dan de twee lijstjes vergelijken.
Wat denk je dat het resultaat zal zijn?
Oud 15 november 2010, 19:49   #4470
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Omdat er al veel geseculariseerd en niet-praktiserend zijn.
Ik zou't niet weten, en voor zover ik weet is er geen enkel studie die je hierin steunt (of tegenspreekt).
Oud 15 november 2010, 19:50   #4471
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dus niks meer aan te doen ?

Religies geven geen reet om dierenleed...Gods uitverkoren volk heeft de aarde als voorraadkastje gekregen...

Daar valt wel veel aan te doen , koop uw vlees van een kleine boer waar je van weet dat dieren het goed hebben . Doe dit met uw famillie en deel bvb een varken . Boycot de vleesindustrie gewoon .
Oud 15 november 2010, 19:51   #4472
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Larie en apenkool.
Voor elke grote of kleine misdaad door autochtonen kunnen we hoeveel even erge of ergere feiten vinden bij de allochtonen die nog altijd een kleinere groep zijn in het geheel! En binnen die groep hebben sommigen dan nog een extra reputatie, de Marokkanen, om ze niet te noemen!
Met mijn gemeende verontschuldigingen voor de vele mensen uit die Marokkaanse gemeenschap die niets ten laste kan worden gelegd! Goed zo?

Misschien moeten we eens een week of een paar weken alle "onaanvaardbare daden, groot en klein" opsommen die we in onze dagelijkse kranten en andere media kunnen vinden! En dan de twee lijstjes vergelijken.
Alles behalve objectief. Als je zoiets zou willen doen, dan moet je aan de bron zitten, namelijk de politierapporten.
Oud 15 november 2010, 19:51   #4473
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Daar valt wel veel aan te doen , koop uw vlees van een kleine boer waar je van weet dat dieren het goed hebben . Doe dit met uw famillie en deel bvb een varken . Boycot de vleesindustrie gewoon .
²
Oud 15 november 2010, 19:51   #4474
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij moeten dat niet doen, ons vlees zou zoals ze ons wijsmaken verdoofd geslacht zijn.
De kleine boer is trouwens al lang kapot geconcureerd... Ik zou niet weten bij welke kleine boer ik vlees kan halen.

Wel zijn er nog mensen die op hun veld koeien zetten, maar ook zij zijn verplicht ermee naar het slachthuis te gaan.
En dat wordt allemaal geslacht onder het wakend oog van een paardenmeester.
Oud 15 november 2010, 19:52   #4475
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb u al meermaals gevraagd uw platvloerse stelling dat ik dit goedkeur te doorgronden ... en nog eens bekijk mensen eens als individuen en niet als een gelijkdenkende groep ! Sommige willen het niet omdat ze zelf tot een gelijkdenkend leeghoofdig groepje zonder eigen mening behoren volgens mij .
Kijk, je bent weer bezig! Waar zeg ik dat JIJ dat goedkeurt? Waar zeg ik nu dat iedere vreemdeling of moslim zo is???? Nergens!

Je weet geen blijf met het bovenstaande, nietwaar? Het gaat niet over jou!
Wat niet past in het kraam mag niet vermeld worden? Het ligt nochtans aan de basis van bepaalde feiten...
Oud 15 november 2010, 19:52   #4476
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Larie en apenkool.

En zo blijf je bezig he , zoals ik al zei het ontkennen is daar ook een onderdeel van jij bent een deel van het probleem ...,... wat is voor uw stelling een oplossing van dit probleem ?
Oud 15 november 2010, 19:56   #4477
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Hallo...het is niet toegestaan van zelf te slachten of dieren buiten het slachthuis om te verwerken...kom uit die roze wolkjes..

En blijkbaar heb je mijn repliek niet goed gelezen.....als dierenleed een feit is waar je wel iets kan aan veranderen dan is dat andere feit ook omkeerbaar..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 19:56   #4478
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, je bent weer bezig! Waar zeg ik dat JIJ dat goedkeurt? Waar zeg ik nu dat iedere vreemdeling of moslim zo is???? Nergens!

Je weet geen blijf met het bovenstaande, nietwaar? Het gaat niet over jou!
Wat niet past in het kraam mag niet vermeld worden? Het ligt nochtans aan de basis van bepaalde feiten...

En hoe verklaar je uw feiten ??.. Moslims zijn van nature kwaadaardig of wat ??.. Ik ken er zelf genoeg om te weten dat het individuen zijn en geen groepje crimi's zoals jij steeds wil laten uitschijnen . Het grote probleem binnen onze samenleving is de armoede en kansarmoede die alsmaar toeneemt.
Oud 15 november 2010, 19:57   #4479
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hallo...het is niet toegestaan van zelf te slachten of dieren buiten het slachthuis om te verwerken...kom uit die roze wolkjes..

En blijkbaar heb je mijn repliek niet goed gelezen.....als dierenleed een feit is waar je wel iets kan aan veranderen dan is dat andere feit ook omkeerbaar..
Het dier in kwestie gaat naar het slachthuis natuurlijk ....
Oud 15 november 2010, 19:57   #4480
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe verklaar je uw feiten ??.. Moslims zijn van nature kwaadaardig of wat ??.. Ik ken er zelf genoeg om te weten dat het individuen zijn en geen groepje crimi's zoals jij steeds wil laten uitschijnen . Het grote probleem binnen onze samenleving is de armoede en kansarmoede die alsmaar toeneemt.
Waar blijft hun stem mijn beste?
Ziet U dat niet in dat zij nog niet willen praten over halal!

Zelfs Artisjok is kapot geargumenteerd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be