![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel! alleen geef ik ze dan een prijslijst en dan druipen ze af.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5402 |
Banneling
|
![]() En is't daarom dat het nooit bij anderen gebeurt? T'is zelf al zo'n pest dat de politiek wakker geschoten is en preventiecampagnes doet bij de 'kansenjongeren'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5404 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5407 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 20 november 2010 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zijn dat het VB ??... Zijn dat de pedopriestersteuners en leonard lovers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5410 |
Minister-President
|
![]() Gelijkaardige experimenten wijzen uit dat je dat dus niet of nauwelijks kan door die jongen vast te plakken. Katten in het nauw weren zich nogal furieus. Met een jongen of twee drie om die ene in bedwang te houden daarentegen...
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 november 2010 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5411 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zwart sminken en een week niet buiten pfffff;
![]() |
![]() |
#5412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet U gelijk geven,van mijn kinderen zou die ook moeten af blijven,of ik zou midden in de klas hetzelfde doen met haar !!!!
![]() |
![]() |
#5413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo is dat ... zo gaan lafaarden te werk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5414 |
Minister-President
|
![]() Als er een 'beurtrol' bestaat in dat systeem, is dat dan een vorm van lafheid zoals je die alleen terugvindt bij allochtone jongeren of is dat een perfect normale interesse in BDSM-praktijken zoals je die terugvindt in de autochtone magistratuur?
![]() |
#5415 |
Banneling
|
![]() Ezelsoren en lange tongen dat ze die dingen maar weghouden van onze kinderen .... opvoeden en inlichten over de gevolgen van oa pestgedrag lijkt me beter dan zinloze straffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een ziekelijke eigenschap van gestoorde individuen die geen stempel opgekleefd kunnen worden en die je in alle lagen van onze maatschapij terug kan vinden volgens mij ... niet dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd zo is dat,en wijze op de gevaren in de maatschappij zou ook mogen,zelfs rond het Moslim geloof zouden de gevaren ook mogen aangeleerd worden !!!!
![]() |
#5418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de moment lijken kerken priesters en kinderen mij een gevaarlijke situatie waar veel scholen nog steeds mee gebonden zijn ... maar kom ik hekel elk hersenspoelend , opgedrongen geloof . Laatst gewijzigd door Wisord : 20 november 2010 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat leerkrachten, ouders en zowat iedere volwassene dat gedrag trachten te bestraffen is ook normaal. Kinderen moeten braaf en schattig zijn. Pestgedrag valt daar niet onder. Toch zijn 'zieke eigenschappen' en 'gestoorde individuen' geen termen die ik voor die kinderen zou gebruiken. Moesten ze zoiets op latere leeftijd doen, dan wel ja. Natuurlijk kan pestgedrag gevolgen hebben op je zelfbeeld. Maar die mensen die ik ken met een te zwak zelfbeeld zijn geen van allen 'afgetroefd' geweest in hun kinderjaren. Dat zijn meisjes die voortdurend bepaalde verwijten naar het hoofd geslingerd kregen, of jongens die op andere vlakken mislukt zijn. Moest ik zo'n mensen toch kennen, dan zou ik er misschien een andere mening op nahouden.
![]() |
![]() |
#5420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het mee eens , ik verwees dan ook naar de recentelijk gebeurde feiten in de pers .... dus op toepassing bij volwassenen. |
|
![]() |
![]() |