![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nodig zeker niet , te verwachten dat zulks geschreven zou worden door bepaalde individuen wel . Bewijst veel over het probleem binnen onze multicul , het probleem ligt dus duidelijk bij hen die er niet mee om kunnen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5382 |
Banneling
|
![]() Met 'mietjes' en 'pisnichten' worden geen homofielen bedoeld, maar gewoon mensen die nergens tegen kunnen. Ik dacht dat dat uit de context wel duidelijk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Er zijn heel veel mensen die het zo (= zoals ik het interpreteerde) formuleren en het nog menen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat u een goed geheugen hebt, ik snap wel niet goed waarom u dat hier zo neerschrijft. Vindt u wreedheid tegen dieren dan goed te praten?
![]() |
#5386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, ik ben soms wel bang om planten pijn te doen
![]()
![]() |
#5388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie wreed is tegen eender welk levend wezen, is geen goed mens.M.a.w. wie met opzet hard en zonder medelijden, heel onvriendelijk, gemeen en/of harteloos is tegen eender welk levend wezen, is geen goed mens. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2010 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5393 |
Banneling
|
![]() Dat zal wel.
Na 4 dagen heb je nog geen repliek bedacht. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4387 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar gaan we dat naartoe schrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt U zulke straffen pedagogisch verantwoord dan? Of is het enkel een multi-cul verrijkingske? Volgende stap = handjekap? of gaat er nog een pek-en-veren stadium aan vooraf? Zwarte Piet is trouwens geen makak. Zwarte Piet is deels een Germaanse pestgod, deels hulpje van de Sint die zwart ziet omdat hij door de schouwen moet kruipen. Leer toch maar even je lessen vooraleer je als straf iemand "tot zwarte piet omtovert". Of mogen onze kinderen de magie van sinterklaas ook niet meer hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5397 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal op aanvraag van Artisjok een reactie:
Citaat:
lees maar na op: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4357 Toch heeft veralgemenen ook zijn voordelen. Ik leg uit... Toen ik op de schoolbanken zat was er een bepaalde leerling die steeds weer tijdens een bepaalde les met een natte prop naar het bord gooide. Het is mar gestopt toen de leerkracht zei, dat gans de klas stafstudie kreeg als niemand wou zeggen wie het gedaan had. Mét resultaat! De kerel werd overgedragen. Toen ik in het leger zat, mocht niemand in weekend vertrekken, vooralleer de officier van week wist wie weeral eens de WC's had volgebraakt zonder deze te kuisen. Mét succes! De kerel werd door ons op zijn verantwoordelijkheid gewezen. Op mijn werk moest iedereen gebruik maken van de prikklok omdat bepaalde heren altijd weer te laat kwamen of te vroeg wegggingen. Met succes, iedereen komt nu op tijd. In die zin ben ik er van overtuigd, dat als men bijvoorbeeld in de wet zou voorzien dat men de verkregen nationaliteit ook weer zou kunnen kwijtraken door het weigeren van zich aan te passen (taal, criminele feiten, leerplicht enz..) naar alle waarschijnlijkheid de moslimgemeenschap zelf, zijn verantwoordelijkheid zal nemen tegen haar eigen overtreders, om erger te voorkomen. Citaat:
... mensen die voor een loon zijn voor huismoeders en zo er wellicht een verschuiving zou plaatsvinden op de arbeidsmarkt... ... mensen die tegen het homohuwelijk, homoadoptie zijn... enz... ....in ons land alleen maar terecht kunnen bij nationalistische partijen. Citaat:
Citaat:
Het is inderdaad zo dat een groot deel van de bevolking ferme vraagtekens plaatst bij het zogenaamde racisme van het VB. Ten eerste is het niet zo, dat wanneer je de antiracismewet overtreedt, je automatisch een racist bent. De antiracismewetgeving beslaat een veel breder terrein dan enkel racisme. Zo is het door de bewuste wet verboden om te zeggen dat je winkel altijd door Marokkanen werd overvallen zelfs al is dat effectief al vier keer gebeurd. Zo is het verboden om statistieken te maken van de gevangenispopulatie volgens land van herkomst. Nochtans wordt dat zonder schromen volop gedaan in diverse andere Europese staten en zelf ook in België (Rapport van Marion van San) voor de wetswijzigingen inzake antiracisme. Zijn zij dan allemaal racisten? Neen! Dergelijke statistieken zijn alleen maar in strijd met de Belgische antiracismewet die van geen tel is in bijvoorbeeld Frankrijk, Noorwegen, Zweden, Finland, IJsland, Duitsland, Nederland, noem maar op. Racisme is in wezen een beoordeling van de medemens waarbij men het ras van de betrokkene als criterium laat meetellen. En daar heeft het VB zich niet schuldig aan gemaakt. Ten tweede is het VB niet veroordeelt voor racisme op zich, maar voor aanzetten tot racisme en dat is iets helemaal anders. Als ik mijn auto ongesloten achterlaat met draaiende motor om in de gauwte een pakje sigaretten en een krant te halen, ben ik volgens de Belgische wetgeving schuldig aan het aanzetten tot diefstal. Maakt dat van mij een dief? Natuurlijk niet. Zo is aanzetten tot racisme ook niet gelijk aan racisme. Bovendien gaat het hier om een puur persoonlijke interpretatie van de rechter, want men heeft niemand kunnen voorleiden die daadwerkelijk racist geworden is door het lezen van de VB-pamfletten en dat alleen is het ultiem bewijs. Misschien is de rechter daar racist van geworden, ik weet het niet. Ikzelf heb het arrest volledig gelezen en ik vind dat de bewuste tekstgedeelten, van mij geen racist gemaakt hebben. Ten derde heeft men inderdaad de wet aangepast en aangepast en aangepast maar liefst zeven keer waaronder zelfs drie keer de grondwet toe. Telkens weer na een verkiezingsoverwinning van het Vlaams Blok. Met heeft niet één, niet twee, maar drie keer moeten van rechter verwisselen, voor men dan de rechter vond die meende dat het géén politieke zaak was. Een Francofoon dan nog. Ongehoord natuurlijk. Men kunt net zo goed een Jood door een Palestijnse rechter laten beoordelen. Ten vierde heeft niet het VB die veroordeling opgelopen maar drie VZW's aan het VB verbonden. Dat het VB dit argument niet gebruikt maar haar verantwoordelijkheid te volle opneemt, siert hen uitermate. Geen enkele partij heeft zoiets ooit gedaan wanneer bepaalde leden van hen de wet overtraden. Behalve ene keer de SP voor NAVO Boss Claes toen bewezen werd dat hun partij gefinancierd werd door wapenleveranciers. Ze hebben de boete voor hem betaald. Dat alles bij mekaar maakt dat ik heel sceptisch sta, niet alleen tegen de veroordeling op zich, maar ook tegen de manier waarop en de uitspraak dat het VB racistisch zou zijn. Want een echte racist is niet alleen maar racist in België maar overal ter wereld omdat het om een ideologie gaat en niet om een wetsovertreding in één bepaald land. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 november 2010 om 23:31. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb het volledige arrest ook gelezen en bij mij had het weldegelijk effect. Het arrest dan: ik heb toen besloten dat ik voor de eerste keer in mijn leven VB ging stemmen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regeringen die dat wél doen bekijken wij als zogenaamde democraten zeer sceptisch, terwijl in eigen land net hetzelfde gebeurd met toenmalige grootste oppositiepartij van het land. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5400 |
Banneling
|
![]() Ach zo? Geen enkele vrouw uit mijn familie en kennissenkring werd ooit zo genoemd. Jij wél? Dikwijls?
|
![]() |
![]() |