![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dankzij haar is onderzoek gewoon overbodig. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 november 2010 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is het arti, een beetje op de man aan het spelen?
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ik woon in 2060 .....
K'heb een vraagje .... K'ben niet persimistisch , maar ik wou dat ik die 1511 Vlaamse kindjes eens kon zien in onze wijk , K'zou me weer vlaming voelen . en wat betreft die 8268 mama's en papa's ? hoeveel zijn er die werken en hoeveel zijn er die belasting betalen of een steentje bijdragen aan de overheid of aan dat onderwijs van hun kroost ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Neen, ik geef mijn mening over wat zij schreef.
Ik maak geen onnozele opmerkingen zoals deze http://forum.politics.be/showthread....79#post5079779 http://forum.politics.be/showthread....33#post5077133 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe kan jij als ongedoopte nu enig idee hebben over de kwaliteitseisen van de elitaire katholieke scholen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je in een glazen huis woont, gooi je best geen stenen op je buurman's dak.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk dat. Daar zeg je wel zoiets: beroepsmatig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, als ik met mijn gezin als kluizenaars in de brousse ga overleven, dan spreken we uiteraard Nederlands met elkaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag eens een poging ondernemen om van mij één enkel berichtje op dit forum te vinden waarin ik stel dat islam goed is. Eéntje maar. Durf je die uitdaging aan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je durft de uitdaging dus niet aan. Zoals verwacht.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Uitdaging??? Noem jij dat een uitdaging????
Dat is net alsof een olifant een mier kan verslaan. En dit als een uitdaging ziet. Nog meer van deze humor. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Dat klinkt zo Calimero-achtig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |