![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 21 november 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zit jij nu steeds over uw kerk en uw dopen te zeveren ,??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vlaamse gewoonte geld voor heel vlaanderen een europese gewoonte geld voor heel europa ... hmmmmm.... volgens uw stelling is een europese gewoonte geen vlaamse ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eens wat over Vlaamse geschiedenis en de kerk, en kom dan nog eens proberen wat zinnigs te vertellen. Maar gij zijt graag selectief, zeuren over de kerk maar anderen worden door jou niet bekritiseerd, ik vind ieder geloof achterlijk wanneer dit leidt tot onderdrukking en dogma's, en jij enkel wanneer het over de kerk gaat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn we het toch ergens over eens ... dat laatse mag je knippen want dat isz niet zo . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5668 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En lees even de volgende; Citaat:
2) Maar de "Nederlandse cultuur" (uit het partijprogramma) en "Vlamingen 1st" (afbeelding); dat is compleet paradoxaal; een perfecte voorbeeld van een tegenstrijdigheid. Dat doen ze om meer leden en sympathisanten te kunnen absorberen. Voor hen is de kwaliteit van hun propaganda's en kwaliteit van hun leden nooit prioritair geweest. Ze zoeken "hoeveelheid". Maar het zal hen alleen lukken mits ze meer en meer laaggescholde joint-rokers kunnen aanwerven bij hun partij. Zijn ze nationalisten? Trouwens ik kies nooit een naam van een partij. Ik lees hun programma's. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 november 2010 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noem jij dat vrijheid ??... Iedereen laten betalen om een stel pipo's en pedo's in lange gewaden te laten zeveren en mensen te hersenspoelen ? Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5670 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens artisjokske is dopen een deel van de "vlaamse GEWOONTES" dus volgt ze die niet.Vind je dit nog een discussieforum waardig? Behoort dit tot de Vlaamse gewoontes/cultuur en moeten we er ons allemaal aan aanpassen? Mag ik er de schrijfster op wijzen dat die "dus" niet correct is? Dat is toch niet rondjes draaien. Citaat:
Zeker als je in beschouwing neemt hoe dikwijls men die afwijkende keuze moet uitleggen en verantwoorden. Sommigen pleiten er zelfs voor om een deel van die vrije keuzes in te perken, en bepaalde alternatieven te verbieden.. Kan je nog verduidelijken welke van mijn opvattingen over onze cultuur jij achterlijk vindt? Ik denk dat er ergens een misverstand is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders waren geen Belgen en ik heb niets met nationalisme; wel met cultureel erfgoed waaronder ik versta dat ook nationalisten het recht hebben zich te verenigen en hun mening te geven, u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5672 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af als, zoals u beweerd, de kerk een pure Vlaamse gewoonte is waarom Europa dan vol kerken staat. Zeg, man, als ge toch zo nen hekel hebt aan alles wat nog maar schijnt naar Vlaamse gewoontes, wordt het dan niet stillekes aan tijd om aan verhuizen te denken. Ik denk bv. aan Marokko of zo daar hebben ze het ook zo niet begrepen op onze goede Vlaamse gewoontes.
![]() |
![]() |
#5673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5674 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1) Nationalisten moeten zich op correcte en concrete feiten baseren 2) Nationalisten moeten verenigen 3) Vlaams-Belangers zijn geen nationalisten 3a) omdat ze illegalen naar de gevangenissen willen sturen, terwijl ze daar geen plaats hebben voor de echte criminelen (herhaling) 3b) ze zullen heel blij zijn dat het aantal laaggeschoolde joint-rokers omhoog gaat 3c) ze willen gewoon overleven (partij), ze denken niet over nationalisme, ze zijn met het brainwashing bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5675 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef toe, voor hen een gelukkig toeval natuurlijk; ![]()
![]() |
![]() |
#5676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5677 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij voor één keer een repliek geven op wat ik schrijf? Dan hoeven we geen rondjes te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5679 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams belangers zien zichzelf als nationalisten hoor en om die reden vinden ze dat illegalen naar de gevangenis zouden moeten. Mijn ervaring met politici van zowat iedere richting is dat het hoe dan ook gaat over macht en invloed maar nooit over idealen of een politiek programma, links en rechts zijn daarin in hetzelfde bedje ziek! ![]() |
|
![]() |
![]() |