Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2010, 22:27   #6121
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als het 'probleem' van I&I enkel maar een 'kras' op je auto zou zijn, wás er geen 'probleem' met I&I.
Ik ben ZO BLIJ voor die kras echt! Zo blij. Die kras was niks voor mij tot op het moment van wat er net gebeurde. Wel, in het begin was het even spijtig, omdat het over een splinternieuwe wagen ging, dan besefte ik, dat ik die wagen alleen maar nodig heb om mij veilig en comfortabel naar werk te brengen, en om soms beetje te ontspannen wanneer ik rijd. Maar dat ik hem toch in België zal laten.

Maar vandaag heb ik begrepen, dat u zelfs niet capabel bent om te aanvaarden dat dat "kleine kras" (zoals u dat noemt) door een Vlaming aangebracht kan geweest zijn. Neen, Vlamingen? Wat? Neen! Wij zijn het beste volk op de aarde. Wij zijn eigenlijk God"den"; zuiver bloed. Het kan niet. Zwart werken? Joint rokken? Van het O.C.M.W./dop profiteren? Op de gehandicapte stoel zitten om van de sociale voordelen voor de gehandicapten te genieten terwijl we kunnen lopen? Neen! Mensen vermoorden? Verkrachten? Vluchtmisdrijf? Neen, dat doen wij niet. Wij drinken nooit aan het stuur, neen! Wij zitten nooit onder invloed van drugs aan het stuur. Wij verkopen geen drugs. GSM, terwijl we aan het stuur zitten? Neen! Dat kan niet! Seriemoordenaars? Dat bestaat bij ons niet. Wat zegt die gast allemaal zeg, huh. Belastingenfraude? Neen-neen. BTW-carousel? Maar vent toch! Wildplassen? Dat is niks. Wij waren toen kinderen, maar nu doen wij niet meer. Ah! Bedreigen? Slagen en verwondingen aanbrengen? NEEN NEEN... Dat is helemaal zo niet, hoor. Ik wil niks meer van horen. Niks!

Blijf maar liegen tegen uzelf. Toch jammer. Maar gelukkig zijn er nog wel goeie mensen hoor. Gelukkig nog! Blij dat ik kans krijg om u uzelf te laten zien. Ik zie elk volk graag. Ik zal jammer vinden als er 1 volk kapot gaat.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 22:35.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 22:37   #6122
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Wanneer kan een vreemdeling 'gelijk' worden aan ons? Vanaf wanneer spreken we van een volksgenoot?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Als hem stopt met 1. kinderen verminken 2. halal slachten 3. apartheidssymbolen achterwege laat. Zijn religie mag hem privaat beleven. Hij mag er geen kat mee lastig vallen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik blijf dus een vreemde vogel. Ik zou eerlijk gezegd niet anders willen, ik ben er fier op.
Dit zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 23 november 2010 om 22:44.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 22:57   #6123
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nochtans is dat perfect mogelijk en ik kan het weten want ik deed het ooit zelf.
Ah? En nu, bedankt, daiwa. En mijn oprechte excuses, als ik u een "slachtoffer van die zombistische propaganda's" genoemd heb. Ik heb net gelezen wat u geschreven hebt. En ik ben dooooodblij om dat te horen. Om te horen dat u uw eigen fout vertelt hier. RESPECT, daiwa! Ik hou van u! Echt!
Oud 23 november 2010, 23:30   #6124
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik ben ZO BLIJ voor die kras echt! Zo blij. Die kras was niks voor mij tot op het moment van wat er net gebeurde. Wel, in het begin was het even spijtig, omdat het over een splinternieuwe wagen ging, dan besefte ik, dat ik die wagen alleen maar nodig heb om mij veilig en comfortabel naar werk te brengen, en om soms beetje te ontspannen wanneer ik rijd. Maar dat ik hem toch in België zal laten.

Maar vandaag heb ik begrepen, dat u zelfs niet capabel bent om te aanvaarden dat dat "kleine kras" (zoals u dat noemt) door een Vlaming aangebracht kan geweest zijn. Neen, Vlamingen? Wat? Neen! Wij zijn het beste volk op de aarde. Wij zijn eigenlijk God"den"; zuiver bloed. Het kan niet. Zwart werken? Joint rokken? Van het O.C.M.W./dop profiteren? Op de gehandicapte stoel zitten om van de sociale voordelen voor de gehandicapten te genieten terwijl we kunnen lopen? Neen! Mensen vermoorden? Verkrachten? Vluchtmisdrijf? Neen, dat doen wij niet. Wij drinken nooit aan het stuur, neen! Wij zitten nooit onder invloed van drugs aan het stuur. Wij verkopen geen drugs. GSM, terwijl we aan het stuur zitten? Neen! Dat kan niet! Seriemoordenaars? Dat bestaat bij ons niet. Wat zegt die gast allemaal zeg, huh. Belastingenfraude? Neen-neen. BTW-carousel? Maar vent toch! Wildplassen? Dat is niks. Wij waren toen kinderen, maar nu doen wij niet meer. Ah! Bedreigen? Slagen en verwondingen aanbrengen? NEEN NEEN... Dat is helemaal zo niet, hoor. Ik wil niks meer van horen. Niks!

Blijf maar liegen tegen uzelf. Toch jammer. Maar gelukkig zijn er nog wel goeie mensen hoor. Gelukkig nog! Blij dat ik kans krijg om u uzelf te laten zien. Ik zie elk volk graag. Ik zal jammer vinden als er 1 volk kapot gaat.

Er zitten ongeveer 600 witte Vlamingen veroordeeld in de gevangenis. Uit een populatie van 5,5 miljoen.

a) Braafste volk van de wereld

of

b) Grotesk dysfunctionerende magistratuur, hypocriete & naieve politici, en een ongeinteresseerd opsporingsapparaat.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 november 2010 om 23:31.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 23:37   #6125
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet, Paulus?
Oud 23 november 2010, 23:53   #6126
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
De taal spreken moet er alleszins bij.
Uiteraard moet hem 1 van de landstalen kennen. Thuis mag hem praten wat hem wil.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2010, 23:56   #6127
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik blijf dus een vreemde vogel. Ik zou eerlijk gezegd niet anders willen, ik ben er fier op.
Ik ben niet verbaasd dat moslima fundamentalisten kiezen voor een niet humane levenswijze. Plezant honeypop dat je durft toegeven dat je pro apartheidssymbool bent. Pro halal en pro verminking van kinderen. Ik wil uw gezicht wel eens zien als je sterft. Dat alles waar je in geloofde er niet is.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 23 november 2010 om 23:58.
Oud 23 november 2010, 23:57   #6128
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dit zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.
Het is te gek voor woorden. Een normaal denkend mens wil zoiets nooit uit zijn mond horen komen. Of hij laat zich vrijwillig interneren.
Oud 24 november 2010, 00:39   #6129
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom niet, Paulus?
Is het mogelijk om met u via email, weg van het forum, een ernstig maar inhoudelijk gesprek te hebben?

U mag mij ook in het echte leven ontmoeten voor een gesprek, als u dat zou wensen.

Goed bedoeld en volledig vrijblijvend uiteraard.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 november 2010 om 00:39.
Oud 24 november 2010, 00:58   #6130
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Uiteraard moet hem 1 van de landstalen kennen. Thuis mag hem praten wat hem wil.
Volgens de wet - die u niet kent en u waarschijnlijk nog minder interesseert - mag iedereen overal en altijd praten wat hij wil, zowel inhoudelijk als vormelijk.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 november 2010 om 00:59.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 01:03   #6131
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Volgens de wet - die u niet kent en u waarschijnlijk nog minder interesseert - mag iedereen overal en altijd praten wat hij wil, zowel inhoudelijk als vormelijk.
Ik zie het al gebeuren dat een rechter in Vlaanderen zijn uitspraak in het Sanskriet doet....

Of de drie burgemeesters in de rand, hun gemeenteraad niet meer in het Frans houden om de Vlamingen te pesten, maar in het arabisch...

Of de agent die u tegenhoudt voor een routinecontrole die begint in gebarentaal...

enz...

Paulus.
Oud 24 november 2010, 01:10   #6132
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik zie het al gebeuren dat een rechter in Vlaanderen zijn uitspraak in het Sanskriet doet....

Of de drie burgemeesters in de rand, hun gemeenteraad niet meer in het Frans houden om de Vlamingen te pesten, maar in het arabisch...

Of de agent die u tegenhoudt voor een routinecontrole die begint in gebarentaal...

enz...

Paulus.
Het gaat om individuen, burgers dus. De overheid is gehouden aan de taalwetten, burgers niet. Maar dat had u zelf ook al kunnen begrijpen als u het zou gewild hebben.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 06:23   #6133
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WANT ik heb inderdaad geen andere buren, begrijp je? ALLEEN VLAMINGEN.... of spreek ik tegen mezelf? Wat wil je beweren, daiwa?... Slik nu uw eigen "kak".... NEEN? dan ga ik de volgende zeggen;

Elke dag zie ik MINDER EN MINDER eerlijke Vlamingen. In plaats daarvan lopen dagelijks meer en meer zombie's rond. En die worden allemaal criminelen. Omdat ze hun criminele-landgenoten proberen zo veel mogelijk uit hun "kak" te halen. D.w.z. dat ze dat NORMAAL vinden. Dat ze ook CAPABEL zijn om dezelfde te doen.

En dat vind ik volledig perfecte manier hier om mijn woorden te beweren. Kijk hier iedereen. Waarom wil NU GEEN ENKEL VLAMING aan de kant van oprecht staan? Waarom zwijgen jullie? Waarom moet daiwa niet beschamen van hetgeen wat ze nu zegt allemaal?

daiwa, voor mij om het even eigenlijk.
"Every country has the government it deserves", Joseph De Maistre

Ik zal sowieso binnenkort alles kunnen vergeten. Ik zal mijn gelukkige leven herbeginnen bij mij thuis. Voor mij om het even, begrijp je? Ik heb hier niks verloren en niks gevonden. Ik heb wel mijn leven gered. En daarvoor heb ik meermaals "bedankt" gezegd tegen diegienen die dat verdienen.

U bent een tijdelijk persoon voor mij. Vandaag spreek ik met u. Morgen bestaat u niet voor mij.

Blijf uzelf niet te opmerken. Blijf diegienen te geloven die blij zijn dat de zombies in hun land meer en meer worden. Elke bijkomende 10000-50000 zombie is een plaats in parlement. Uw leven zal op die manier nooit veranderen naar de goeie kant. Nooit. U moet zelf eerlijk worden. Zelf. Het kan anders niet.
Doet ze hier nu een artisjokske of een eberhardje?
Oud 24 november 2010, 07:15   #6134
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Arrogante mensen mogen mij (ons) altijd proberen te beledigen. Het is toch nihilisme. Ze kunnen niks anders doen. Dat is de enigste en grootste "eigenschap" waarover ze beschikken. Dat veranderd nooit niks. Soms zijn mensen jalours dat ze hun eigen paaltje vanop 1/2-1m afstand niet kunnen zien.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 07:22.
Oud 24 november 2010, 07:16   #6135
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

... (de rest volgt; later)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 07:17.
Oud 24 november 2010, 07:37   #6136
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik voel mij ten zeerste vereerd dat je deze posts, waarin deze forummer op een adequate wijze zijn punt maakt; en waar ook jij niets kan tegen inbrengen; mogelijk aan mij toeschrijft.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 08:26   #6137
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arrogante mensen mogen mij (ons) altijd proberen te beledigen. Het is toch nihilisme. Ze kunnen niks anders doen. Dat is de enigste en grootste "eigenschap" waarover ze beschikken. Dat veranderd nooit niks. Soms zijn mensen jalours dat ze hun eigen paaltje vanop 1/2-1m afstand niet kunnen zien.
Over arrogantie gesproken:

WANT ik heb inderdaad geen andere buren, begrijp je? ALLEEN VLAMINGEN.... of spreek ik tegen mezelf? Wat wil je beweren, daiwa?... Slik nu uw eigen "kak".... NEEN? dan ga ik de volgende zeggen;

Elke dag zie ik MINDER EN MINDER eerlijke Vlamingen. In plaats daarvan lopen dagelijks meer en meer zombie's rond. En die worden allemaal criminelen. Omdat ze hun criminele-landgenoten proberen zo veel mogelijk uit hun "kak" te halen. D.w.z. dat ze dat NORMAAL vinden. Dat ze ook CAPABEL zijn om dezelfde te doen.

En dat vind ik volledig perfecte manier hier om mijn woorden te beweren. Kijk hier iedereen. Waarom wil NU GEEN ENKEL VLAMING aan de kant van oprecht staan? Waarom zwijgen jullie? Waarom moet daiwa niet beschamen van hetgeen wat ze nu zegt allemaal?

Ik zal sowieso binnenkort alles kunnen vergeten. Ik zal mijn gelukkige leven herbeginnen bij mij thuis. Voor mij om het even, begrijp je? Ik heb hier niks verloren en niks gevonden. Ik heb wel mijn leven gered. En daarvoor heb ik meermaals "bedankt" gezegd tegen diegienen die dat verdienen.

U bent een tijdelijk persoon voor mij. Vandaag spreek ik met u. Morgen bestaat u niet voor mij.

Blijf uzelf niet te opmerken. Blijf diegienen te geloven die blij zijn dat de zombies in hun land meer en meer worden. Elke bijkomende 10000-50000 zombie is een plaats in parlement. Uw leven zal op die manier nooit veranderen naar de goeie kant. Nooit. U moet zelf eerlijk worden. Zelf. Het kan anders niet.

Nu vraag ik mij af wat komt ge hier doen.
Uw leven redden en met een dikke BMW rijden op onze kosten ofzo.
Gaat u uw gelukkig leven herbeginnen bij u thuis? Als het daar zo een gelukkig leven is wat zit je dan hier tussen die criminele Vlamingen te doen?
Oud 24 november 2010, 08:50   #6138
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Over arrogantie gesproken:

Nu vraag ik mij af wat komt ge hier doen.
Uw leven redden en met een dikke BMW rijden op onze kosten ofzo.
Gaat u uw gelukkig leven herbeginnen bij u thuis? Als het daar zo een gelukkig leven is wat zit je dan hier tussen die criminele Vlamingen te doen?
Ja ja! Mijn leven redden en een dikke BMW rijden op je eigen kosten. Alle dikke BMW's worden op jullie kosten aangekocht! Zotte logica. In plaats van bedankt te zeggen dat ik de autoproductie stimuleer in Europa. Dit is mijn wagen nummer 7 ondertussen. Ik spaar niet voor pensioen noch voor een woning slimme konijn. Ik zal dat toch nooit nodig hebben. Trouwens, ik ga misschien mijn BMW verkopen en een X6 gaan kopen op je kosten binnenkort. Jalours eh? Moest je de plaats van mijn wagen kennen zou je waarschijnlijk minstens nog een kras eraan aanbrengen. Niet waar?

Ja, en bedankt om mijn woorden (hieronder) te beweren. Doe maar zo verder. Je helpt me, echt!

Citaat:
Als een volwassen mens zoiets doet (ik spreek in het algemeen), en als het door "jaloezie" gedaan wordt, begrijp ik gewoon niet (en wil eigenlijk ook niet begrijpen) wat zo'n mens denkt. Die auto stond sedert pare maanden geleden te koop bij de concessiehouder. En voor die auto stonden veel andere auto's ook te koop. Als je dat toen niet hebt kunnen kopen en nu kan je hem ook niet gaan kopen, is mijn schuld niet. Kras je mijn auto of steek je hem in brand, blijft het toch mijn auto.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 09:03.
Oud 24 november 2010, 08:55   #6139
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja! Mijn leven redden en een dikke BMW rijden op je eigen kosten. Alle dikke BMW's worden op jullie kosten aangekocht! Zotte logica. In plaats van bedankt te zeggen dat ik de autoproductie stimuleer in Europa. Dit is mijn wagen nummer 7. Trouwens, ik ga misschien mijn BMW verkopen en een X6 gaan kopen op je kosten binnenkort. Jalours eh? Moest je de plaats van mijn wagen kennen zou je waarschijnlijk minstens nog een kras eraan aanbrengen. Niet waar?
JaloErs? Neen, medelijden.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 09:03   #6140
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Spijtig van die kras..maar 3 pagina's lang zeuren over dit soort van 'vermoedelijk' autochtone criminaliteit (fait diver eigenlijk) als tegengewicht voor de multiculturele crimi is onnozel..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be