Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2010, 11:40   #6461
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Geen uren meer voorbehouden voor zwemclubs, scholen, ouderen, nudisten,...

Je antwoordt hier niet meer op.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6444
Half zwembad zou ik zeggen , dat doen ze wel meer . Het hoeft niet het volledige zwembad te zijn . Nog eens , 'iedereen' is gelijk aan niemand uitsluiten he ! Of begrijp je dat niet ?

Laatst gewijzigd door Wisord : 28 november 2010 om 11:42.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 11:50   #6462
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Half zwembad zou ik zeggen , dat doen ze wel meer . Het hoeft niet het volledige zwembad te zijn . Nog eens , 'iedereen' is gelijk aan niemand uitsluiten he ! Of begrijp je dat niet ?
Ik begrijp "niemand uitsluiten".
Net om niemand uit te sluiten worden er uren voorbehouden voor vrouwen; opdat ook zij, die gemengd zwemmen niet zien zitten, zouden komen zwemmen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 11:54   #6463
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Net om niemand uit te sluiten worden er uren voorbehouden voor vrouwen; opdat ook zij, die gemengd zwemmen niet zien zitten, zouden komen zwemmen.

Waarom , ik ken niemand 'en ik ken heel wat mensen' die daar behoefte aan heeft ?.. Heb jij daar behoefte aan ? Het is gewoon uit religieuze overtuiging volgens mij .
Oud 28 november 2010, 11:56   #6464
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wie mag dan lid worden van dat vrouwenclubje? welke beschermde kenmerken worden daar met de voeten getreden?
Mogen lesbiennes mee in het muzelminabad?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:11   #6465
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom , ik ken niemand 'en ik ken heel wat mensen' die daar behoefte aan heeft ?.. Heb jij daar behoefte aan ? Het is gewoon uit religieuze overtuiging volgens mij .
Ik heb daar geen behoefte aan; maar ik ken wel wat vrouwen die daar wel behoefte aan hebben. Niet uit religieuze overtuiging.

Ik legde dit uit aan duveltje382.
maar dat wordt straal genegeerd.
Oud 28 november 2010, 12:18   #6466
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb daar geen behoefte aan; maar ik ken wel wat vrouwen die daar wel behoefte aan hebben. Niet uit religieuze overtuiging.

Ik legde dit uit aan duveltje382.
maar dat wordt straal genegeerd.

Ik heb die post beantwoord . Als dit echt voor u een rede is dan is het in mijn ogen wel een heel domme. Iemand met schroom is eigenlijk iemand die niet tevreden is met zichzelf en heeft al zeker geen nood aan een bevestiging daarvan.
Oud 28 november 2010, 12:27   #6467
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Het gaat niet om moslimuurtjes aangezien je geen moslim moet zijn. Vrouw zijn volstaat.In de Verlatstraat is de fitness waarvan sprake: uitgebaat door en voor vrouwen. Niet toegankelijk voor mannen. Eeen geheel en al autochtoonse kwestie.
Dan stond dat toch verkeerd aangegeven in de media...

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:28   #6468
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, vrouwen willen mooi zijn; en als ze niet tevreden zijn over hun schoonheid, houden ze die mankementen graag verborgen.
Anderzijds zijn er ook vrouwen die niet te koop willen lopen met alle aspecten van hun schoonheid.

Je kan ongetwijfeld begrijpen dat er schroom is om naakt te zwemmen. Waarom kan je niet begrijpen dat er ook schroom bestaat om zich in badpak bloot te geven?
Omdat Moslim mannen het hen opleggen tegen hun wil in,zij leven zoals wij 50 jaar geleden deden
Vrouwen zijn volgelingen *KNIP* ,sorry maar zo is dat,de vrouwen hebben deze strijd niet zomaar gevoerd

Laatst gewijzigd door Arbiter : 29 november 2010 om 00:20.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:32   #6469
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb die post beantwoord . Als dit echt voor u een rede is dan is het in mijn ogen wel een heel domme. Iemand met schroom is eigenlijk iemand die niet tevreden is met zichzelf en heeft al zeker geen nood aan een bevestiging daarvan.
De reden voor schroom kan zijn dat iemand niet tevreden is met zijn/haar lichaam.
Die heeft inderdaad geen nood aan bevestiging. Die bevestiging krijgt hij/zij als hij/zij aangestaard wordt (of de indruk heeft)

Je antwoordde
Citaat:
Ja, vrouwen willen mooi zijn; en als ze niet tevreden zijn over hun schoonheid, houden ze die mankementen graag verborgen.
Anderzijds zijn er ook vrouwen die niet te koop willen lopen met alle aspecten van hun schoonheid.

Je kan ongetwijfeld begrijpen dat er schroom is om naakt te zwemmen. Waarom kan je niet begrijpen dat er ook schroom bestaat om zich in badpak bloot te geven?
Citaat:
En hoe kunnen deze vrouwen het best hun schroom overwinnen .?. Die schroom is evengoed iets dat overwonnen moet worden dat is beter voor de persoon in kwestie en al zeker geen argument om een belachelijke regel aan iedereen op te leggen .
Ik denk niet dat je op deze manier schroom kunt overwinnen.
Heb je de laatste alinea van mijn post gelezen?

Ik hoop dat we eenieder de vrijheid kunnen laten om zelf te belsissen welke delen van zijn/haar lichaam hij/zij wenst te tonen of niet.
Iedereen trekt daarbij zijn/haar grenzen. Kunnen die a.u.b. gerespecteerd worden.
Oud 28 november 2010, 12:33   #6470
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Omdat Moslim mannen het hen opleggen tegen hun wil in,zij leven zoals wij 50 jaar geleden deden
Vrouwen zijn volgelingen volgens dat debiele ras ,sorry maar zo is dat,de vrouwen hebben deze strijd niet zomaar gevoerd

?? Niet echt nee , ik weet beter jij blijkbaar niet ... het geloof is een probleem en de extreme volgelingen daarvan de mensen velen onder hen niet . Jij hebt blijkbaar een probleem met hun huidskleur en afkomst ?
Oud 28 november 2010, 12:33   #6471
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen zijn volgelingen volgens dat debiele ras ,sorry maar zo is dat,de vrouwen hebben deze strijd niet zomaar gevoerd
Is dit een repliek op mijn post? Of een repliek in het wilde weg?
Oud 28 november 2010, 12:34   #6472
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VOLKOMEN AKKOORD! dat is wat ik ook steeds bedoelde. Men gaat zwemmen om te zwemmen, niet om zijn lichaam-in-badpak te gaan showen aan de aanwezige mannetjes. Het is pas sinds de invoering van de schroomdoekmina's die alles sexualiseren, tot hun kinderen toe, dat we hier terug op het hellend schaamtevlak geraakt zijn dat we net verlaten hadden!

Raar toch dat degenen die zo fulmineerden tegen de kalotenmaatschappij waar nonnen beslisten dan het vrouwelijke lichaam moest verborgen worden, nu ineens op de kar van de nieuw ingevoerde gefrustreerde inpakmodellen springen.

Een zwembad is geen PEEPSHOW met 732 maagden! Kan iemand dit aan hun ingepakt verstand brengen? Wat volgt: censuur op het uitzenden van zwemwedstrijden? Verbod op lesbiennes?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:35   #6473
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dan stond dat toch verkeerd aangegeven in de media...

Paulus.
Er staat regelmatig iets verkeerd aangegeven in de media.
Oud 28 november 2010, 12:36   #6474
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De reden voor schroom kan zijn dat iemand niet tevreden is met zijn/haar lichaam.
Die heeft inderdaad geen nood aan bevestiging. Die bevestiging krijgt hij/zij als hij/zij aangestaard wordt (of de indruk heeft)

Je antwoordde

Ik denk niet dat je op deze manier schroom kunt overwinnen.
Heb je de laatste alinea van mijn post gelezen?

Ik hoop dat we eenieder de vrijheid kunnen laten om zelf te belsissen welke delen van zijn/haar lichaam hij/zij wenst te tonen of niet.
Iedereen trekt daarbij zijn/haar grenzen. Kunnen die a.u.b. gerespecteerd worden.

Dat is onzin , iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam dat hem kenmerkt is zie niet in waarom je daar een appartheidsbeleid voor moet gaan doorvoeren ... terwijl we goed weten dat deze eisen voortkomen van rechts religieuze idioten..
Oud 28 november 2010, 12:37   #6475
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dit een repliek op mijn post? Of een repliek in het wilde weg?
Zeg ik quote u wel hé
En nee ik vind dit *KNIP"* ,klinkt hard,maar dat hebben ze aan hun eigen te wijten
Respect voor iedereen,zelfs voor vrouwen,en dan zal ik van mij mening af zien !!!!

Laatst gewijzigd door Arbiter : 29 november 2010 om 00:21.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:38   #6476
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is onzin , iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam dat hem kenmerkt is zie niet in waarom je daar een appartheidsbeleid voor moet gaan doorvoeren ... terwijl we goed weten dat deze eisen voortkomen van rechts religieuze idioten..
Kan je tenminste argumenteren waarom wat ik schrijf onzin zou zijn?
Oud 28 november 2010, 12:40   #6477
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
VOLKOMEN AKKOORD! dat is wat ik ook steeds bedoelde. Men gaat zwemmen om te zwemmen, niet om zijn lichaam-in-badpak te gaan showen aan de aanwezige mannetjes. Het is pas sinds de invoering van de schroomdoekmina's die alles sexualiseren, tot hun kinderen toe, dat we hier terug op het hellend schaamtevlak geraakt zijn dat we net verlaten hadden!

Raar toch dat degenen die zo fulmineerden tegen de kalotenmaatschappij waar nonnen beslisten dan het vrouwelijke lichaam moest verborgen worden, nu ineens op de kar van de nieuw ingevoerde gefrustreerde inpakmodellen springen.

Een zwembad is geen PEEPSHOW met 732 maagden! Kan iemand dit aan hun ingepakt verstand brengen? Wat volgt: censuur op het uitzenden van zwemwedstrijden? Verbod op lesbiennes?

Raar die extreem moslims hanteren meer de normen van rechtse puntmutsen zoals alexandra colen en de rest van die streng gelovige vuiligheid die mensen ziek maakt in hun bovenkamer.
Oud 28 november 2010, 12:41   #6478
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg ik quote u wel hé
Ja, je quote me wel; maar je reageert niet op wat ik schrijf.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6468

Citaat:
En nee ik vind dit een debiel ras,klinkt hard,maar dat hebben ze aan hun eigen te wijten
Respect voor iedereen,zelfs voor vrouwen,en dan zal ik van mij mening af zien !!!!
Kan je dan zelf eens je eigen oproep naleven?
Oud 28 november 2010, 12:43   #6479
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg ik quote u wel hé
En nee ik vind dit een debiel ras,klinkt hard,maar dat hebben ze aan hun eigen te wijten

Door zoiets te schrijven bewijs je alleen maar uw eigen bekrompenheid , ik weet dat het zeker niet zo een karikatuur is zoals rechts ervan maakt .
Oud 28 november 2010, 12:46   #6480
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, je quote me wel; maar je reageert niet op wat ik schrijf.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6468

Kan je dan zelf eens je eigen oproep naleven?
Ik wel,bij mij zijn vrouwen gelijk aan mannen,wat je van Uw Moslim broers niet kan zeggen !!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be