![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3161 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3162 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moeten niet altijd dezelfden zijn die hier geciteerd worden, en het moet ook niet altijd in het Frans of het Latijn zijn, nietwaar:
"Religion is an insult to human dignity. With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion. (Steven Weinberg, Nobel Laureate in physics)" "The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)" "Imagination was given to man to compensate him for what he is not; a sense of humor to console him for what he is. (Francis Bacon)"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, 't is altijd de schuld van 'die anderen'.
Spijtig, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien de biologische ouder zou komen te overlijden, dan heeft het kind nog steeds een ouder over. Indien deze juridische band met de medeouder niet zou bestaan, dan zou het kind beide ouders verliezen. Dit lijkt me dus zeer in het belang van het kind. Bij elke adoptie wordt het belang van het kind voorop gesteld. Kandidaat adoptie-ouders moeten eerst gescreend en moeten een cursus volgen. Indien er meer kandidaat adoptie-ouders zijn, dan kan men ook selectiever zijn. In sommige gevallen zal een holebi-koppel betere kandidaten zijn dan een hetero-koppel. Dan is het toch in het belang van het kind dat het bij het best mogelijke ouder-koppel terecht komt? Uw persoonlijke voorkeur is geen enkele garantie dat de kandidaat-ouders geschikt zijn, want ze is louter ingegeven door vooroordelen en onderbuikgevoelens, niet op basis van feiten en een objectieve screening.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook ik heb mijn bedenkingen bij dat onderzoek. De resultaten kunnen misschien bijzonder positief zijn doordat homo- en lesbienneparen als pioniers heel veel energie in die opvoeding staken? En in hoeverre houdt men rekening met de beleving en de gevoelens van de kinderen? Ongetwijfeld kunnen sommige kinderen met de situatie goed omgaan; zoals ook sommigen een echtscheiding goed kunnen verwerken. Maar is dat veralgemeenbaar? Dat denk ik niet. Hoe zit het trouwens met de eventuele problemen op latere leeftijd? Daar is ook nog niets over geweten. Graag wil ik er nog op wijzen dat adoptie voor een specifieke problematiek zorgt. Over adoptie is men minder enthousiast dan dertig jaar geleden. Adoptiekinderen moeten al in het reine komen met hun status. Is het dan wel aan te raden om hen dan ook nog eens in een atypische gezinssituatie te plaatsen? Is dat het beste voor deze kinderen met een moeilijker identiteitsprobleem? Ik heb dus terdege respect voor de kinderwens van iedere man of vrouw, maar ik stel me toch zeer sterke vragen bij de wenselijkheid ervan. Het risico is immers reëel dat ze daarmee de kinderen instrumentaliseren in een symbolische strijd om gelijke rechten. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3167 |
Minister-President
|
![]() Dit is niet in het belang van het kind. Als er voor een kind 10 kandidaat-ouderkoppels zijn, waaronder 1 lesbisch koppel. En na screening blijkt dat dat lesbische koppel van die 10 het meeste geschikt is om het kind op te voeden en de 9 hetero-koppels eigenlijk maar met hun hakken over de sloot slagen voor de cursus. Is het dan in het belang van het kind om het te plaatsen bij "minder geschikt koppel" louter omdat de geaardheid van het best geschikte koppel jou niet aan staat?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#3168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een onbekwaam hetero-koppel aan de ene zijde van de apothekersweegschaal en een bekwaam homokoppel aan de andere zijde. Een eerlijke vergelijking zou zijn dat beide adoptiefouders even geschikt zijn en enkel hun geaardheid verschilt. En wat doe je dan? Ik zou geen kop of munt spelen, maar eerlijk zeggen dat het naar mijn mening, ...omdat deskundigen het onderling oneens zijn over de evenwaardige kwaliteit van opvoedingssituatie... ... omdat de situatie het dichtst bij de natuurlijke gang van zaken staat... ... omdat we het, voor het kind niet onnodig moeilijk willen maken... enz... Mijn voorkeur uitgaat naar dat heterokoppel. Ik zie geen "omdat's" die ik bij de keuze naar een homokoppel kan plaatsen. U wel? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vergelijkende studies over de gevolgen van opvoeding door holebi's op lange termijn is al een paar keer gevoerd en kwam telkens positief uit voor de holebi-koppels. En natuurlijk deden die koppels hun uiterste best om hun kind goed op te voeden. Niet omwille van een soort pionierszucht maar omdat ze als goede ouders het beste voor hebben met hun kind. Ook de kinderen zelf (ondertussen volwassenen) gaven aan dat ze goed opgevoed waren. Uw bedenkingen bij die onderzoeken worden in die onderzoeken weerlegd. Uw bedenkingen tonen duidelijk aan dat u bedenkingen uit zonder die studies ook maar gelezen te hebben, dus vanuit een vooringenomenheid gebaseerd op onwetendheid, een onwetendheid die u graag in stand houdt (=vooroordelen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t wou ik zeggen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sexplezier, heb jij dat al ooit meegemaakt? Ik ben er voor 100 % zeker van dat jij sexueel gefrustreerd bent, dat je je zelfs "schuldig" voelt als je een orgasme meemaakt. Zo ver gaat die walgelijke kerkelijke brainwash. Vandaar dat jij niet kan begrijpen dat homo's andere dingen verlangen dan hetero's. Dingen die daarom niet minder waardevol en/of liefdevol zouden zijn dan de verlangens van hetero's. D�*�*r draait alles om, niet enkel dat je dat niet wil inzien, maar ook dat je niet wil accepteren dat er mensen zijn die geboren worden met een andere geaardheid, met andere behoeften, met een andere vorm van sexualiteitsbeleving, die oprechte liefde kunnen voelen voor iemand van hetzelfde geslacht, hetgeen evenveel waarde heeft als jouw heteroseksualiteit. Indien jij deze medemensen minder rechten toekent dan hetero's discrimineer je hen en dat is en blijft onmenselijk, hoe je het ook probeert in te kleden.
![]() |
![]() |
#3172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3173 |
Staatssecretaris
|
![]() Komkom Inno, zodra je nog maar 1 ding in twijfel trekt van de capaciteiten van een geaardheid ben je bezig met discrimineren. Dat kan je heel mooi inkleden maar je valt sowieso door de mand. Ofwel zijn ze gelijkwaardig ofwel niet, tussenin bestaat niet.
![]() |
#3174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3175 |
Staatssecretaris
|
![]() Ok, dan ben je nu mijn dikke vriend!
![]()
![]() |
#3176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eventjes uit nieuwsgierigheid ...
Je hebt je nu al meerdere malen omschreven als zijnde agnost. Ik meen me toch te kunnen herinneren dat jij destijds het vakje "evangelist" had aangevinkt in een topic over de levensbeschouwing van de forummers. Andromeda had zelfs de link naar die topic een tijdlang als onderschrift gebruikt. Ben je van je geloof gevallen of van mening veranderd?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 november 2010 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U schaart zich achter het begrip zonde, dus gelooft u in god. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een racist dus.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3179 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar verluidt probeert die onzichtbare kabouter in mijn tuin ook mijn aandacht te trekken maar het lukt hem niet al te goed.