![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat iedereen wel begrepen heeft dat u nu al uw toevlucht moet zoeken tot van de pot gerukte vergelijkingen met fysieke handicaps en wollige woordspelletjes over "functionaliteiten", die geheel aan uw verbeelding ontsproten zijn.
Het moet niet veel gekker meer worden... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Staatssecretaris
|
![]() Je snapt er geen bal van maar dat zijn we gewoon van jou.
![]() |
#963 |
Staatssecretaris
|
![]() Paulus stop met je onzin. Door duizend keer dezelfde nonsens te verkondigen wordt het geen waarheid. Toch niet bij mij. Ga bij jouw kerkvriendjes jouw zweverige kromredeneringen verkopen ok.
![]() |
#964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik ben natuurlijk niet zo slim dat ik alle godsdiensten terdege heb bestudeert zoals u.
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, na je leugens over het feit dat jij niemand beledigd en dat je nog nooit geband bent geweest en zo... ... ...daar hoeft geen verdere uitleg meer bij over wie jij werkelijk bent vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw godsdienststudies zeker? Laat me niet lachen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 december 2010 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht u het niet eens zijn, mag u het ook weerleggen. Het is niet zo moeilijk. Homoseksualiteit op zich is nu eenmaal niet hetzelfde als een homofiel. Voor Marijke en voor Raf wel. Het zijn andere woorden met een andere betekenis. Er is natuurlijk wel een verband, maar dat is iets anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jou, iedereen. Qua humor, kan dat tellen.
![]() |
#971 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#972 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat klopt inderdaad.
![]() |
#973 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, d�*t zijn geweldige geloofwaardige referenties: jou kringetje vriendjes van rechtse extremisten, bijbelpapegaaien, grootheids- en godsdienstwaanzinnigen, homohaters, nep-intellectuelen of een combinatie van al die prachtige eigenschappen samen. llluster gezelschap dat de wereld zeker gaat verbeteren, proficiat!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 6 december 2010 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Staatssecretaris
|
![]() Leer lezen, waar beweer ik dat?
![]() |
#975 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee aan domme leerlingen als jij.
![]() |
#976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat voor iemand die alle godsdiensten bestudeerd heeft, steeds de waarheid spreekt, en zich uitspreekt tegen elke vorm van discriminatie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik uit de vorige posts kan afleiden, Paulus, is dat buiten enkele fundamentalistische lapzwanzen eigenlijk helemaal niemand jou volgt in je homofobe discours. Dat jij ondanks dat - nochtans eenvoudig vast te stellen feit - alsnog verkiest te geloven dat "iedereen" denkt dat jij gelijk hebt, toont nog maar eens aan hoe weinig voeling jij met de realiteit hebt. Maar niet getreurd: je bent duidelijk niet de enige hier. Ik ben er overigens zeker van dat de steunbetuigingen van je trouwe aanhangers werkelijk hartverwarmend voor je zijn. En dat is je wat mij betreft van harte gegund.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 december 2010 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Staatssecretaris
|
![]() Iedere mens met gezond verstand begrijpt perfect wat ik bedoel. Jij uiteraard niet, je zit nu eenmaal in dat nefaste kringetje. Ik discrimineer dat kringetje helemaal niet, ik vind het enkel een zielige verzameling wereldvreemde sukkels.
![]() |
#980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |