![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Slecht voorbeeld..Brusselmanneke vindt iedereen (behalve zichzelf uiteraard) belachelijk..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 december 2010 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Vreemdeling
|
![]() Zo is dat met dien Devadder, nen egotripper eerste klas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik meet de bekwaamheid van het Weverke af aan 'hoelang hij het been kan stijfhouden tegenover een slecht regeerakkoord". Nu mag jij laten weten op welke partij jij gestemd hebt, en hoe je hun voorman afmeet op bekwaamheid. Maar ik zal me niet moeien met partijen waar ik niet op gestemd heb.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een sukkel die Ivan de Vadder. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik praat IdV niet goed, maar met Leterme zit het allesbehalve goed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat YLT zondag tentoonspreidde had een ranzig kantje die alleen in totalitaire regimes plaats vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord maar de geïnterviewde mag toch antwoorden wat hij ZELF wil ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() Ivan Devadder is een watje
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() Dat is een open deur in trappen...
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Savatterke kon net zo goed de branbaconnen zitten neurien hebben, toen ging Yves zeker wel gereageerd hebben.
Nu die meeste reporters zijn hyperkinetische konijnen die mensen willen dwingen om dingen te zeggen in een stressy sfeertje. Je moet toegeven dat Yves zijn stress bestendigheid toch goed was op dat moment, hij gaf geen krimp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met betrekking tot BDW vind ik dit voorbeeldje wel heel 'passend' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yves' stressbestendigheid was goed op dat moment, ja YDV 's stressbestendigheid was naar de knoppen door het voorgaande debat waarin hij 4 (vier !!!) kakelende politica's niet de baas kon ! Je zou voor minder je s.bestendigheid verliezen. Ik zou het m'n grootste vijand niet toewensen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Het was knap acteerwerk , zo hebben ze weer wat inhoudsloos debiel nieuws te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme ook trouwens. Waar is de tijd van de echte onbaatzuchtige staatsmannen ? |
|
![]() |
![]() |