![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schreef hij dat? Is me blijkbaar ontgaan.
![]() |
#1443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet uw kind dan ook de kans geven om zelf een mening te kunnen vormen .Heb jij kinderen Inno ? Ik krijg het gevoel dat jij kinderloos bent . Trouwens ik denk dat Jan zijn op een hoop gooien van godsdienst en opvoeding wel duidelijk de bewijzen van indoctrinatie zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als je een politieke mening hebt als ouder, mag je die niet uiten of uitoefenen want dat is dan ook indoctrinatie. Dan kun je zeggen dat de vader die arbeider is, niet mag zeggen tegen zijn zoon dat die arbeider is, want zie dat het zijn keuze om te studeren beïnvloed. Geloof is niet schadelijk. Christenen vallen niemand lastig, betalen hun belastingen, ...; Bij mij thuis zijn het allemaal liberalen en daarover werd vaak gepraat, ik ben geen liberaal geworden. Thuis zijn ze allemaal ongelovig, ik ben gelovig. Ik werd niet gedwongen om gelovig te worden. enz enz. Uiteindelijk maak je je eigen keuzes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, geloof en opvoeding gaan samen. De omschrijving "op een hoop gooien" is echter wat ongelukkig: er is echter wel een onderscheid, maar geen scheiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb ik ja dan neen gevraagd naar een studie naar dat exclusief verband? Hebt u ja dan neen geantwoord met de link naar desbetreffend interview met die psychiater? Wordt er in dat artikel ja dan neen beweerd dat homofilie een voorwaarde is om kinderen te molesteren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 8 december 2010 om 11:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van Den Berghe kan er niet meer aanuit, dus "de ander moet maar eens dringend herlezen wat ik geschreven heb". Leg de fout bij de ander, zoek de splinter in iemand anders oog en verzwijg de balken, wat zeg ik, het Zoniënwoud dat zich in het eigen oog heeft genesteld. Ziedaar de interpretatie van de christelijke waarden door JVDB. Als u wenst terug te komen op de door uzelf verdedigde ("waarschijnlijk de juiste conclusie", remember ?) argumentatie dat pedofilie en homofilie gelinkt zijn aan mekaar, wees dan zo eerlijk om dat ook te doen.
![]() |
![]() |
#1459 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook van mening dat een doorsnede van de bevolking (élke bevolking naar ik mag aannemen) zal aantonen dat het vooral de beperkten zijn die zich opsluiten in een kritiekloos "tegen" zijn...of het nu de humanisten, islamieten, katholieken of Joden zijn...overal heeft men deze types zitten. Daarom Jan, chapau voor uw benadering vanuit de katholieke levensbeschouwing waarbij u uw kinderen de kans en de middelen aanrijkt om aan zingeving te doen. Zingeving als wijze waarop een individu ernaar streeft zelfstandig een oordeel te vellen en zin te geven aan zijn eigen bestaan. Ik, als atheïst, kan mij dus perfect vinden in uw definitie van opvoeding waarbij u uw kinderen vormt om kritisch te leren denken en te oordelen vanuit een verantwoording t.a.v. een specifieke, in uw geval katholiek gefundeerde, ethiek.
![]() |
![]() |
#1460 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |