![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee ik natuurlijk geen antwoord heb op mijn posting nietwaar? Leg liever uit waar ik me daar vergis, ik ben ook maar een mens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje de simpele uithangen of wat ??.. Denk je nu echt dat de arabieren een gelijkdenkende groep ignorante pummels zijn ? En wat is dat met die jullie term tegenover mij .... ik heb mijn eigen mening en behoor niet tot een of ander clubje met een idiote partijkaart . Haat en angst is idd wat jij inboezemt beweer anders het tegendeel maar eens ... elke post gaat wel over vingergewijs en dom veralgemenen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het geld van vlamingen ???... Staat dat daar op , eigendom van de vlaming ? Het zijn een paar rijke pipo's die veel geld hebben en verdient hebben door het volk hun arbeid dus dan is het hun geld , niet dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tenminste die vrijheid gaat maar in één richting. Al het kapitaal dat je investeert in Marokko kan nooit meer naar elders en de winsten dienen binnen Marokko belegd te worden. Dat is de grondregel. Nederland heeft kort geleden een verdrag met Marokko gemaakt waarbij de allerscherpste kantjes eraf gaan: winst mag voor 40% naar buiten in speciale van te voren bepaalde gevallen en na 10 jaar mag een deel van de investering (indien er voldoende winst in Marokko is blijven hangen) teruggetrokken worden. Al het potentieële erfenisgeld dat naar Marokko gaat om daar een huis te bouwen kan als dat huis verkocht wordt nooit meer hier naartoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom denk jij dat jouw mening de goede is en de anderen verkeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beantwoord eerst eens inhoudelijk op mijn post en mijn vragen ipv steeds rond de pot te draaien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |