Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2010, 21:24   #421
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Deze wapens hadden de vrienden van het slachtoffer bij:

Ik vind het grappig dat je blijft proberen de schuld te verschuiven, door te zeggen dat nazis of nationalisten of whatever zich wel moeten verdedigen omdat antifascisten zo extreem gewelddadig zijn.
Zullen we een lijstje opstellen?
Mensen vermoord door antifascisten enerzijds tegenover mensen vermoord door neo-nazis anderzijds.
Pakt in de laatste 5-10 jaar?
Oud 3 december 2010, 21:11   #422
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ik vind het grappig dat je blijft proberen de schuld te verschuiven, door te zeggen dat nazis of nationalisten of whatever zich wel moeten verdedigen omdat antifascisten zo extreem gewelddadig zijn.
Zullen we een lijstje opstellen?
Mensen vermoord door antifascisten enerzijds tegenover mensen vermoord door neo-nazis anderzijds.
Pakt in de laatste 5-10 jaar?
Een lijstje of zelfs een lijst zal weinig veranderen. Men moet geval per geval bekijken.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 23:59   #423
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

rusland is ook vergeven met types als josué..

Laatst gewijzigd door Tamam : 4 december 2010 om 00:00.
Tamam is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 17:14   #424
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
rusland is ook vergeven met types als josué..
Wat een eurocentrische opmerking!

Er zitten neonazi's tot in Mongolië en Peru. En gelukkig kennen ze er daar meer van dan jij!
Oud 6 december 2010, 18:07   #425
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Geef hier wat positieve commentaren over enkele programmapunten van het N-SA en voor enkele geflipte zionistische stalkers zoals LiberaalNL hier ben ik meteen een extreemrechtse neonazi etc...

http://forum.politics.be/showthread....147162&page=16

Kijk, dit is wat er fundamenteel verkeerd zit. Nationalisme is enkel toegelaten voor zionisten natuurlijk. Extreemrechts moet streng aangepakt worden, behalve zionisme natuurlijk. Racisme is te verwerpen, behalve voor zionisten en joodse supremacisten natuurlijk, dan is het zelfs goed. Die blijven ijverig multiculturalisme voor anderen behalve henzelf promoten.
Oud 7 december 2010, 10:38   #426
Wisord
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669

Blood and honour is ook welkom bij de NSA zeker....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 21:26   #427
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669

Blood and honour is ook welkom bij de NSA zeker....
Jaja, ze zijn schuldig door associatie. Dat is al lang geweten. Men hebt daar geen topic van twee jaar geleden voor nodig (of is dat de bewijslast?).
Oud 10 december 2010, 01:52   #428
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar levenslang voor uit de hand gelopen zelfverdediging blijft veel te zwaar.
Kijk, de man heeft een proces gekregen waarin hij zich heeft kunnen verdedigen. Na het volgen van bij dergelijk proces gebruikelijke regels is de rechtbank tot een bepaalde conclusie gekomen.

Wie ben jij dan om de rechter tegen te spreken? Heb jij het dossier dan zo grondig bestudeerd?

Als er iets op aan te merken valt aan het vonnis, moet de man maar beroep of cassatie aantekenen of desnoods naar Straatsburg trekken.

Maar daarvoor op straat komen? Wat is het dan? Gaan we iedereen vrijlaten die toevallig veel vriendjes heeft die op straat komen, al dan niet omdat ze toevallig dezelfde ideologie menen aan te hangen?

Een beetje ernstig blijven hé...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 18:00   #429
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Kijk, de man heeft een proces gekregen waarin hij zich heeft kunnen verdedigen. Na het volgen van bij dergelijk proces gebruikelijke regels is de rechtbank tot een bepaalde conclusie gekomen.

Wie ben jij dan om de rechter tegen te spreken? Heb jij het dossier dan zo grondig bestudeerd?

Als er iets op aan te merken valt aan het vonnis, moet de man maar beroep of cassatie aantekenen of desnoods naar Straatsburg trekken.

Maar daarvoor op straat komen? Wat is het dan? Gaan we iedereen vrijlaten die toevallig veel vriendjes heeft die op straat komen, al dan niet omdat ze toevallig dezelfde ideologie menen aan te hangen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ze snappen maar niet dat ze volstrekt ongeloofwaardig zijn zolang ze zich niet distantiëren van dergelijk tuig. Ze zijn dus niet alleen onbetekenend, ze zijn ook dom.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 18:49   #430
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Ik weet niet of alle rechtsmiddelen uitgeput zijn of niet. Voor mij is deze zaak net zoals een juwelier die een overvaller doodschiet. Strikt genomen is het geen wettige zelfverdediging, maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
Oud 11 december 2010, 18:53   #431
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Het zal Kallikles wel niet vermurwen, maar het volgende nummer gaat o.a. over Josué Estébanez (naast Horst Mahler en Frédéric Rabillier):

Fasc - Résiste
Oud 11 december 2010, 19:10   #432
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze snappen maar niet dat ze volstrekt ongeloofwaardig zijn zolang ze zich niet distantiëren van dergelijk tuig. Ze zijn dus niet alleen onbetekenend, ze zijn ook dom.
En toch ... deze draad is al 22 pagina's lang.
Oud 13 december 2010, 13:44   #433
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Geef hier wat positieve commentaren over enkele programmapunten van het N-SA en voor enkele geflipte zionistische stalkers zoals LiberaalNL hier ben ik meteen een extreemrechtse neonazi etc...
:
Jouw fundamentele denkfout is en blijft dat jij denkt dat alleen Joden tegen jouw fascistische denkbeelden in het verzet komen. Jij hangt een extremistische stroming aan, niet ik. Liberalen zoals Liberalist, Hertog van Gelre en ikzelf hebben er problemen mee dat antisemieten zoals jij en je maten van het N-SA hier allemaal niet-bestaande samenzweringen posten, puur vanwege jullie antisemitisme.

http://forum.politics.be/showthread....147162&page=16

Citaat:
Kijk, dit is wat er fundamenteel verkeerd zit.:
Jouw denkwijze is fundamenteel verkeerd.

Citaat:
Nationalisme is enkel toegelaten voor zionisten natuurlijk. Extreemrechts moet streng aangepakt worden, behalve zionisme natuurlijk.
Ook dit is weer een opmerking dit kant noch wal raakt. Het fascisme, ontstaan uit het integraal nationalisme is per definitie een openlijk discriminerende vorm nationalisme. Daarnaast is jouw definitie van zionisme anders dan die van linksen hier. Als jij kritiek zou hebben op de politiek van Israel, zou ik daar met je in debat over gaan. Het gaat er echter om dat jij allemaal complottheorieen met zionisme verbindt.

Citaat:
Racisme is te verwerpen, behalve voor zionisten en joodse supremacisten natuurlijk, dan is het zelfs goed. Die blijven ijverig multiculturalisme voor anderen behalve henzelf promoten.
Weer allemaal onzin. Er zijn linkse en rechtse Vlamingen, Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en dus ook Joden.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 13:52   #434
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of alle rechtsmiddelen uitgeput zijn of niet. Voor mij is deze zaak net zoals een juwelier die een overvaller doodschiet. Strikt genomen is het geen wettige zelfverdediging, maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
In het recente verhaal van de juwelier werden vrouw en kind van de juwelier onder schot gehouden. Als dat geen wettige zelfverdediging is...

Enfin, het gaat om beide gevallen om zaken die onder het strafrecht vallen, niet om politieke processen. Ik zie dan ook niet waarom een politieke organisatie daarrond campagne moet voeren.

Tenzij je echt aanwijzingen hebt dat er politieke discriminatie in het spel is, en dan kan Spanje veroordeeld worden door het Hof van Straatsburg wegens oneerlijk proces en dan is er inderaad ook politieke actie nodig om dergelijke discriminatie in de toekomst te verhinderen. Maar ik zie geen enkele aanwijzing daartoe tot nog toe.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 18:21   #435
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij hangt een extremistische stroming aan, niet ik. Liberalen zoals Liberalist, Hertog van Gelre en ikzelf hebben er problemen mee dat antisemieten zoals jij en je maten van het N-SA hier allemaal niet-bestaande samenzweringen posten, puur vanwege jullie antisemitisme.
De macht van de israel lobby in de VS over Congres, senaat, buitenlandse politiek is een feit. Net zoals de volledige controle van de VS media, van de financiele wereld, de FED en Hollywood door zionisten en joodse supremacisten die dit ZELF bevestigd hebben en waarvoor ik al genoeg bewijzen gegeven heb. Joodse activisten en verenigingen verspreiden doelbewust multiculturalisme en ook dit heb ik aangetoond, via joodse bronnen.

Voorts hoeft het niet te verwonderen dat versmachtend zionistisch etnocentrisme dat jij zo verdedigt, enkel fascisme elders in de hand werkt. Jij, als onverbeterlijke zionist, bent daar zelf schuldig aan. Dat verstaat het kleinste kind, maar dat komt jou wel erg ongelegen uit natuurlijk, dus moet je weer via stromansargumenten en onnozele associaties de schade proberen te beperken. Je bent hier bovendien al meermaals ontmaskert als een gore leugenaar.

Ook nu probeer je een vervelende mening te laten associeren met neonazisme. Dat zijn de truuks die jij hanteert, net als alle zionisten: liegen en bedriegen... ''by way of deception'', naar Victror Ostrovsky. Het doet je ''cause'' zeker geen goed. Op dit arm vlaamse forum kan je zionistische verf nog pakken, maar internationaal begint men jullie leugens en modus operandi maar al te goed te kennen.

Citaat:
Ook dit is weer een opmerking dit kant noch wal raakt. Het fascisme, ontstaan uit het integraal nationalisme is per definitie een openlijk discriminerende vorm nationalisme.
En zionisten weten er intussen wel alles van. Geen gemengde huwelijken mogelijk in Israel. Geen verkoop van woningen aan niet joden enz enz. Of moet ik er de vermoorde Jack Bernstein - als joodse bron- even gaan bijhalen om aan te tonen hoe racistisch en discriminerend jullie ''liberale'' zionisten wel niet zijn?

Life of an american jew in racist marxist Israel

Citaat:
Daarnaast is jouw definitie van zionisme anders dan die van linksen hier. Als jij kritiek zou hebben op de politiek van Israel, zou ik daar met je in debat over gaan. Het gaat er echter om dat jij allemaal complottheorieen met zionisme verbindt.
Kijk, zelfs in de engst mogelijke definitie, die jij wil aanhangen als het jou past, is het nog altijd zo dat de VN zionisme in 1975 officeel aageduid heeft als racistische ideologie. Of gaat ge daat hier ontkennen? Welke smoes gaat ge nu verzinnen om hieronder uit te komen????!!

Sic!

Jij moet dus helemaal niet proberen de linksen hier voor uw bedrieglijke kar te spannen. Jij, als zionist, hoeft ons geen lessen te geven in wat al dan niet racisme is. Jij BENT een racist, terwijl ik hierboven enkel een bedenking maak dat georganiseerd en verschroeiend racisme bedreven door jou zionistische vriendjes, enkel kan beantwoord worden door een soortgelijke ideologie.

Citaat:
.... linkse en rechtse Vlamingen, Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en dus ook Joden.
En dan. Als het om Israel gaat staan wel nagenoeg alle joden unaniem achter wat een paar zionistische criminele leiders zeggen. Dat komt u goed uit natuurlijk, dan kunnen bedriegers zoals jij schermen met het antisemitisme verwijt natuurlijk.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 13 december 2010 om 18:25.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 19:03   #436
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De macht van de israel lobby in de VS over Congres, senaat, buitenlandse politiek is een feit. Net zoals de volledige controle van de VS media, van de financiele wereld, de FED en Hollywood door zionisten en joodse supremacisten die dit ZELF bevestigd hebben en waarvoor ik al genoeg bewijzen gegeven heb. Joodse activisten en verenigingen verspreiden doelbewust multiculturalisme en ook dit heb ik aangetoond, via joodse bronnen.

Voorts hoeft het niet te verwonderen dat versmachtend zionistisch etnocentrisme dat jij zo verdedigt, enkel fascisme elders in de hand werkt. Jij, als onverbeterlijke zionist, bent daar zelf schuldig aan. Dat verstaat het kleinste kind, maar dat komt jou wel erg ongelegen uit natuurlijk, dus moet je weer via stromansargumenten en onnozele associaties de schade proberen te beperken. Je bent hier bovendien al meermaals ontmaskert als een gore leugenaar.

Ook nu probeer je een vervelende mening te laten associeren met neonazisme. Dat zijn de truuks die jij hanteert, net als alle zionisten: liegen en bedriegen... ''by way of deception'', naar Victror Ostrovsky. Het doet je ''cause'' zeker geen goed. Op dit arm vlaamse forum kan je zionistische verf nog pakken, maar internationaal begint men jullie leugens en modus operandi maar al te goed te kennen.

En zionisten weten er intussen wel alles van. Geen gemengde huwelijken mogelijk in Israel. Geen verkoop van woningen aan niet joden enz enz. Of moet ik er de vermoorde Jack Bernstein - als joodse bron- even gaan bijhalen om aan te tonen hoe racistisch en discriminerend jullie ''liberale'' zionisten wel niet zijn?

Life of an american jew in racist marxist Israel

Kijk, zelfs in de engst mogelijke definitie, die jij wil aanhangen als het jou past, is het nog altijd zo dat de VN zionisme in 1975 officeel aageduid heeft als racistische ideologie. Of gaat ge daat hier ontkennen? Welke smoes gaat ge nu verzinnen om hieronder uit te komen????!!

Sic!

Jij moet dus helemaal niet proberen de linksen hier voor uw bedrieglijke kar te spannen. Jij, als zionist, hoeft ons geen lessen te geven in wat al dan niet racisme is. Jij BENT een racist, terwijl ik hierboven enkel een bedenking maak dat georganiseerd en verschroeiend racisme bedreven door jou zionistische vriendjes, enkel kan beantwoord worden door een soortgelijke ideologie.

En dan. Als het om Israel gaat staan wel nagenoeg alle joden unaniem achter wat een paar zionistische criminele leiders zeggen. Dat komt u goed uit natuurlijk, dan kunnen bedriegers zoals jij schermen met het antisemitisme verwijt natuurlijk.

.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 19:04   #437
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Nooit gedacht dat wij elkaar zouden vinden, Droso. Gematigden vinden elkaar kennelijk wanneer extremisme groeit.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 21:28   #438
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nooit gedacht dat wij elkaar zouden vinden, Droso. Gematigden vinden elkaar kennelijk wanneer extremisme groeit.
Een kinderhand is snel gevuld.

Toont enkel jou zieligheid verder aan. En dat je geen enkele zin voor intellectuele eerlijkheid hebt, zoals verwacht.

.
Oud 13 december 2010, 21:32   #439
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de sterke repliek en de moeite de je doet om gefundeerd te antwoorden. Ik weet wel, het gaat niet.

Ik noteer inmiddels dat je racisten steunt en dat consequentie ver te zoeken is bij u.

.
Oud 13 december 2010, 21:52   #440
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Straddle, wat een platte literatuur link je nu

quote uit die Jack Bernstein z'n polemiek:

THE HOLOCAUST MAY NOT HAVE HAPPENED -- IF --

1) If the Zionist leadership in Germany had not cooperated with the Nazis.
2) If the Zionists, world-wide, had not persuaded various countries to refuse to accept Jews from Germany. The Zionists in America persuaded President Roosevelt to shut the door and not allow Jewish refugees into America before the war when there was still a chance for Jews to leave Germany.

It must be added that many people, including Jews, question whether the Holocaust happened as portrayed by the Zionist propagandists -- at least not to the extent the Zionist claim.

Wat een analyse
Tamam is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be