![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2961 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Turkje.
![]() |
![]() |
#2962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huwelijk is er gekomen om kinderen te laten opgroeien in de geborgenheid van een gezin. Mensen sloten een soort van contract af waarin ze .....
![]() |
![]() |
#2963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk. 1) Als ik zeg dat een speelplein bedoeld is voor kinderen omdat ze daar samen zouden kunnen spelen. 2) Dan vraag jij: "moeten ze daar spelen als voorwaarde?" Dan zeg ik: "nee ze mogen dat zelf invullen" Dan zeg jj: "waarom mogen volwassenen (die doorgaans niet meer spelen) dan niet naar dat speelpleintje komen gezien jij zegt dat spelen geen voorwaarde is." Punt 1 en punt 2 zijn in tegenspraak met elkaar." En dan zeg ik inderdaad, dat jij bestaansreden en voorwaarden door elkaar haalt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2966 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je hetero bent, dan is het homohuwelijk gewoon uw zaak niet, want ik zie niet in hoe een homohuwelijk u schade kan toebrengen.
En als het uw zaak niet is, dan is het ook uw zaak niet om er tegen te zijn. Zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het uw zaak niet is, dan is het ook uw zaak niet om er tegen te zijn. Als u Belg bent, dan zijn de conflicten in Israël gewoon uw zaak niet, want ik zie niet in hoe het conflict in Israël u schade kan toebrengen. En als het uw zaak niet is, dan is het ook uw zaak niet om er tegen te zijn. Etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2968 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Met als verschil dat pedofilie een strafrechterlijk vervolgbare misdaad is, en homofilie niet. Correct me if I'm wrong. Laatst gewijzigd door Raph : 15 december 2010 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2969 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat werd al aangetoond doordat we de historische feiten hebben zoals: -het moeten trouwen bij buitenhuwelijkse zwangerschap -de negatieve connatie van bastaardkinderen -het in bepaalde tijden, het niet kunnen zorgen voor nakomelingen een wettelijke reden was om te scheiden... -enz... U kunt blijven zeggen dat het huwelijk en het hebben van kinderen niks met elkaar te maken heben, maar dat blijkt niet uit de realiteit, de sociale controle en de geschiedenis. Ik begrijp natuurlijk wel dat u als homofiel een eigen en andere betekenis aan het huwelijk geeft onder het mom van dat we moeten met onze tijd meegaan, maar dat is slechts zelfbedrog en een aanfluiting voor die mensen die het huwelijk en zijn maatschappijke waarde, weldegelijk juist en gefundeerd aanschouwen en benaderen. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 december 2010 om 14:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2970 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2971 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je hetero bent, dan is het homohuwelijk gewoon uw zaak niet, want ik zie niet in hoe een homohuwelijk u of anderen schade kan toebrengen. En als het uw zaak niet is, dan is het ook uw zaak niet om er tegen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2973 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2974 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2975 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2976 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
DAT is de correcte vergelijking, Paulus. JIJ haalt bestaansreden en bestaansvoorwaarde door elkaar.
![]() |
![]() |
#2977 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 15 december 2010 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2978 |
Banneling
|