![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet van testen, dat is observeren. Ja, ik weet wat er gebeurde in kleine noties. The Al Capone story en dan nog al die vergiftigingen. Maar je kan die tijden onmogelijk met deze tijden vergelijken.
![]() |
![]() |
#962 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik geef u wel gelijk dat het beleid tè laks is t.o.v. de producenten. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 31 december 2010 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"The cost of enforcing Prohibition was high, and the lack of tax revenues on alcohol (some $500 million annually nationwide)[citation needed] affected government coffers." Na de drooglegging heeft de maffia dankbaar gebruik gemaakt van het verbod op verschillende drugs. Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is gewoon een kwestie van goede wil, en de moeite doen om op een andere manier na te denken. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
BTW ge moet minimum een bepaalde hoeveelheid afleveren en die zijt ge SOWIESO kwijt. Boven een bepaalde hoeveelheid testen ze niet en zijt ge ook weer alles kwijt. Waarop slaat dat in godsnaam? (http://www.drugs-test.nl/voorwaarden). Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Minister
|
![]() verw.
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 31 december 2010 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij andere landen gaan vergelijken weegt niet op. Want ook hier zullen de stats in een boerendorp een ander resultaat geven dan de stats in een grootstad. Voor mijn parten is de overheid niet verantwoordelijk en ik zie ze liever ook niet verantwoordelijk voor drugs. Bezie wat voor flaters ze (nog) begaan. Citaat:
Wat de meerderheid nu trouwens is. Respecteer die democratie toch es ![]() Citaat:
Citaat:
Voor cocaïne wordt benzine gebruikt he. Na dat ze de geperste cocabladeren pasta laten zitten in benzine, gooien ze de blaadjes weg en gaat men verder op die cokebasis in benzine he. http://www.youtube.com/watch?v=UclSEhNdUK8 Hierbij zeg ik niet dat het alkaloïd cocaïne niet in de bladeren zit, maar jij weet evengoed dan ik dat je nooit zo wasted van een thee ervan zou zijn dan een lijn cocaïne.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 31 december 2010 om 13:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De verkeerslachtoffers? Ouders die hun kinderen nooit meer zullen zien, een fractie? Dat geld gaat naar de staat idd, en toch zitten we nog met een lege pensioenkast etc. Wie is er dan de maffia van vandaag?
![]() |
![]() |
#972 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De drank is nog altijd den duvel, in de staat haar handen of in al capone's handen.
![]() |
![]() |
#973 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"voor mijn parT" is er leven op de maan en toch is het er niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is daar nog wel degelijk een wereld buiten hoor. Gaan we dan straks ook dat argument gebruiken tegen mensen die marklin treintjes zetten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beter nog, de coke dat men hier toelaat in het Westen zijn van bladeren waar men het alkaloïd "cocaïne" verwijderd heeft. http://static.rnw.nl/migratie/www.we...ine-redirected Dat gaat U nooit goedkeuren he? ![]() Waarom dan niet de vrijheid krijgen om zelf te groeien wat U zelf wenst? En na tien jaar eens tien bladeren in de mond afsjieken? ![]() Citaat:
Is deze dan niet naar schatting van de eerste waarden, ander en beter he. Het is pas wanneer men drugs gratis kan laten controleren op zuiverheid, men ook sneller geneigd gaat zijn betere/zuivere dope te verkopen. Citaat:
![]() |
![]() |
#976 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De misdaad nu is geweld, verkeersagressie en vooral, verkeersongevallen met veelal vluchtmisdrijf.
![]() |
![]() |
#977 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe ik niet, ik stel me er vragen bij. En dat is een andere discussie Cdude.
![]() |
#978 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is toch het plezantste wat er is? Zeker als je zelf ook aan het flashen bent. Ik heb zo ooit eens tegen Tom Barman staan wauwelen om een uur of elf 's morgens: dat was toen echt mijn beste vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben je niet aan het flashen is dat nog erger dan een zatlap die komt zagen over politiek of zijn problemen. Ik wil gewoon niet dat onze jeugd straks uitgaat in een milieu van drugs. Want jullie mogen dan wel zeggen: 18+. De jeugd gaat in de deze tijden gemengd uit. Ik kan zelfs nog niet begrijpen dat ik al moet discussiëren om heroïne illegaal te houden. Die heroïne gebruiker is al zo'n nefast voor ons in de illegaliteit. Niet omdat heroïne illegaal is, maar omdat heroïne zo'n verslavende drugs is. We zouden beter betere preventiemaatregelen nemen dan het allemaal toe te laten, niet waar?
![]() |
![]() |
#980 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |