![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: POLL | |||
Ik ben een man en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
19 | 55,88% |
Ik ben een man en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ochottekes, vlaamse humor.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we deze poll als richtinggevend zouden aanvaarden, dan lijkt bij vrouwen het gebruik van deodorants en / of parfums vele malen frequenter voor te komen dan bij mannen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 31 december 2010 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat de beschaving en de gemanierdheid bij het mooiere geslacht reeds millennia dieper is doorgedrongen...
Laatst gewijzigd door lombas : 31 december 2010 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ding is zeker. Reclame werkt. Altijd (anders werden er geen gigantische budgetten aan besteed).
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 januari 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kon Memphis niet binnenwandelen zonder die megareclameborden voor Gizeh's Loodvrije Mascara hé.
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Zeg is dat wel iets voor jou ? Daar staat " voor mannen " op...
Laatst gewijzigd door den dinges : 2 januari 2011 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Das de reden zeker waarom gij gene gebruikt waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Mijn excuses, maar ik zou de mensen die geen van deze dingen gebruiken niet met superveel plezier ontmoeten.
Er zullen wel mensen zijn die het voorrecht hebben stressvrij te leven, zelden sporten maar ondanks dat toch in perfecte conditie zijn, die heel netjes verzorgd zijn en waarbij de dagelijkse (of twee maal daagse) douche en andere hygiëne echt volstaat zodat ze geen deo of parfum moeten gebruiken. Ik weet dat er mensen zijn die nooit deo gebruiken (behalve een beetje op de kleding), die effectief wel psychologische en fysieke stress) kunnen zònder ook maar het minste onaangename geurtje te verspreiden (mijn moeder is zo iemand). Haar verklaring is : ik ben niet opgegroeid met die dingen en heb ze nooit gebruikt, volgens haar maakt gebruik van "okselfrisheids" spullen net dat de geproduceerde geuren slechter zijn, bij stress. En wie het nooit gebruikt, behoudt dus zijn natuurlijke neutrale lichaamsgeur. Maar in doorsnee is mijn ervaring helaas dat de meeste mannen die geen van deze dingen toepassen over het algemeen minder verzorgd zijn en bijgevolg zeker niet de prijzen voor de verspreiding van de meest aangename prikkels voor de zintuigen zullen stelen (noch op het vlak van zicht, noch op het vlak van geur). Het spijt me, ik hoop dat ik daarmee niemand beledig. Zoals Suqar al zei en om even te stereotyperen gaat het inderdaad om vrijgezellen die het daarmee niet te nauw nemen... en mensen die ook vrijgezel blijven. :-/ De oorzaak van al dat gestank is volgens mij niet enkel parfum/deo wat jullie ruiken, maar wat ik vooral al eens merk en wat zeer hardnekkig is, is dat men deo spuit, zweet, bijgevolg blijft er een mengsel zweet deo achter in de kleren die dan obligaat meerdere dagen na mekaar worden gedragen en dat je er nog moeilijk uitgewassen krijgt... De gevolgen voor het reukorgaan zijn niét min! Dit los ik persoonlijk op door gewoon parfum onder de oksels te spuiten. Nooit geen geurtjes (enkel heerlijk parfum dat verspreidt wordt bij stress) en je kleren blijven ook fris of krijgen de geur van het parfum. Als extraatje heb ik altijd een "citroenfris" doekje bij me, je weet nooit of je iets meemaakt waardoor je extra zweet of plakhandjes moet afvegen of dergelijke. Zo ben en voel ik me altijd safe. ![]() Tot slot nog: vaginale doekjes, zepen, sprays en zelfs vele ontharingsmiddelen (crèmes) zijn niet zo goed voor het vaginale milieu. Normaal mag hij - euh pardon zij ![]() Gebruik van deze spullen kan het "natuurlijke milieu" net verstoren, waardoor je vagina geïrriteerd raakt en vanalles begint uit te scheiden om dit te compenseren, waardoor je de doekjes e.d. blijft kopen... Leve water, zelfs om te scheren. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 januari 2011 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook tijdens de menopauze dat ik me aangewend heb om veel deodorant en meer parfum dan voorheen te gebruiken. Kom niet af met gebrek aan hygiëne, dat heeft met de menopauze niets te maken! Het aantal keren dat ik uit de douche stapte en meteen tijdens het afdrogen al weer een vapeurke kreeg, is niet te tellen.
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verleiden met de geur van vagina
15 mrt 2010 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop je neus ‘ns in elkaars oksel
28 dec 2008 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Het is bekend dat bij sommige diersoorten feromonen naast informatie geven over het klaar zijn voor een paring, ook gebruikt worden om elkaar informatie over het genetisch materiaal te geven. Dit als natuurlijk mechanisme om een zo gezond mogelijke genenpoel te houden.
Bij mensen zou er ook zo'n soort mechanisme werkzaam zijn: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() " Eau de toillete pour les janettes " zou daar moeten opstaan, maar dan zou het mischien minder goed verkopen. ![]() Dat is toch allemaal opzet van de parfum-industrie, de mannen parfum aansmeren, weet je wel wat voor een miljarden-markt dat is ? Ik ken nog maar één bizzness van bijna gelijke waarde die op te starten is, en dat is de moslims leren varken eten en alcohol drinken ! Een afzetmarkt voor 1 en een half miljard mensen !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |