![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: POLL | |||
Ik ben een man en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
19 | 55,88% |
Ik ben een man en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon je geregeld wassen, en op tijd en stond propere kleren aandoen. D�*t is het " wondermiddel ". Parfum & deo stinkt pas, is ongezond en verontreinigt. Parfum maakt het pas mogelijk voor luie en vieze mensen om zonder zich te wassen een sociaal aanvaarde geur te verspreidden. Je kan heel goed naar parfum ruiken en een vettige onderbroek met strontvegen in aanhebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Kom op, rol maar uit je kast..
In elke reactie lees ik wel wat over moslims, homo's en varkens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom hangen moslims homos op ? Waarom zijn er meer en meer homos ? Waarom komen die moslims hier wonen ? D�*t zijn de échte vragen... En nu stinken ze allemaal nog naar parfum ook nog !!!! Laatst gewijzigd door den dinges : 4 januari 2011 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
En ieuw!!! zwijg me over die onbderbroeken! ![]() Maar dat is wel zo ... daarom dat men ook zegt dat parfum niet toevallig zo floreert in Frankrijk hé. 'De Franse slag', Fransen staan niet bekend als het volk met de grootste hygiëne, want zoals je zegt: "een wolkje parfum en hup", de niet geoefende neus denkt dat hij met persoonlijke hygiëne te doen heeft. ![]() Eigen lichaamsgeur vindt ik btw helemaal niet walgelijk en dat is idd iets tot�*�*l anders dan een vortig zweetgeurtje.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2011 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je eigen lichaamsgeur niet walgelijk vind, awel dan ? Waarom van die stinkende chemische rommel op je lichaam spuiten ? Wat de Fransen betreft, ik denk niet dat die viezer zijn dan andere mensen, wat is me dat nu weer voor racistische zever ? Bij Belgen en Nieuwe belgen zitten vast evenveel stinkende viezerikken, die hun vuil verstoppen onder een laag make-up, en hun stank onder de parfum... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klein vleugje lichte en vooral goede parfum, stinkt niet dinges, je moet natuurlijk jezelf altijd vaak genoeg wassen, maar een licht, fris, subtiel geurtje dat bij je eigen lichaamsgeur past, door de warmte van je huid zich vermengt met je eigen lichaamsgeur, geen wolk goedkope brol waarin je verzuipt en misselijk wordt van de stank, zoals er velen rondlopen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Sommige mannen vragen aan hun vrouwen om zich speciaal voor hem na een zware inspanning even niet te wassen, speciaal voor de geur die het oplevert. Er bestaat zelfs de mythe dat Napoléon aan Joséphine de Beauharnais vroeg om zich speciaal voor hem enkele dagen niet te wassen vóór zijn terugkeer, omdat dat haar lichaamsgeur sterker zou maken. Het is waarschijnlijk niet waar, maar een subtiel verzinsel van iemand die het niet eens is met de huidige tendens om lichaamsgeur als iets vies of beschamends te verketteren.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 januari 2011 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2011 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Merkwaardig hoe je beweert tegen het opleggen van culturele normen te zijn wanneer het eerste wat je wil doen het opleggen van een andere culturele norm is. Sterker nog, je wil de culturele norm dat niemand nog deo mag gebruiken opleggen via een wet en de bijhorende kracht via gevangenisstraffen. Ik ervaar precies toch iets meer dwang van een gevangenisstraf dan van een Axe reclame die zegt dat vrouwen me aantrekkelijker vinden (alsof dat nodig is) wanneer ik Axe gebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
![]() Citaat:
Ik hang geen homo's op. Liever 2 autochtone homo's dan 2 autochtone hetero's (Raf vind ik best wel lief). Ik ben hier geboren, ik ben dus niet 'hier komen wonen'. Ik heb hier evenveel te zeggen als gij. Wie geen parfum op heeft is een stinkerd, punt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben man en gebruik ze met mate - ik woon dan ook in een omgeving waar het 3/4 van het jaar warmer dan 30 graden is.
Dat verbieden van parfums moet wel weer een idee van de Groenen zijn, die doen toch zo hun best om ons terug naar de Middeleeuwen te doen keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dat je hier geboren bent veranderd daar niets aan natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en wassen met parfumVRIJE zeep ![]() propere mensen ruiken naar zichzelf, het zijn zij die geurtjes gebruiken waar je je vragen bij mag stellen.
![]() |