Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2011, 12:34   #61
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 69kk Bekijk bericht
Het is niet allah die straft maar de achterlijke cultuur waaruit deze mensen voortkomen. Want allah is het alibi waarachter deze primitieve samenleving zicht verschuilt om hun (mis)daden te rechtvaardigen.
De hoofddoek is dus voor miljoenen vrouwen dus een straf van allah!
Leuke godsdienst.

ps.: ik heb mij vergist, want die miljoenen vrouwen dragen "vrijwillig" hun hoofddoek. Gelukkig.
25% van de Islamitische vrouwen in het westen wordt gedwongen. Expliciet gedwongen, men heeft het dan dus niet over horizontale - of verticale machtsverhoudingen die maken dat de vrouw uitgesloten en voor inferieur wezen aanzien wordt, indien ze het haar niet met een stuk stof (mogen ook andere materialen, Suqar?) bedekt.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 12:35.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:35   #62
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Het eerste wat bij mij opkwam is dit: "Die gasten zijn gewoon aan het trollen."

Oud 14 januari 2011, 12:35   #63
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik wou net zeggen: de Koran en Islam staan vol van oproepen tot discriminatie en liefst zelfs geweld tegen niet-Islammieten.

Nochtans is dit in België bij wet verboden. Maar gezien ze nieuw zijn, lange tenen hebben en er als de kippen bij zijn om ons en de overheid van het omgekeerde te beschuldigen, gelden er voor hun aparte regels. Alles voor de goede naam en geen enkele politicus / ambtenaar wil voor racist uitgescholden worden. Ho maar, ze staan ver boven zulk verderfelijk gedachtengoed en maken geen onderscheid tussen... Wacht.

Verderfelijk gedachtengoed ? Heb je het VB programma of dat van NVA en al die andere klojo's al eens gelezen ? Verderf in uitvoering !
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:36   #64
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Staat het u niet aan, dan staat het u vrij mee te emigeren met uw Grote vriend richting Namibië
Di Rupo is nog steeds geen premier hoor, en de kans daarop wordt steeds kleiner
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:38   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Klootzakken. Smeerlappen. Vuig tuig van de richel. Ga verdomme terug naar jullie landen waar het zo mooi is onder de sharia.
vooralsnog blijkt Mark Zuckerberg alvast machtiger dan Allah ... de fbpagina van Sharia4B is geblokkeerd.

verder verdienen die onmensen geen aandacht.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:38   #66
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Di Rupo is nog steeds geen premier hoor, en de kans daarop wordt steeds kleiner

Who cares????! , sharia en VB zijn hier blijkbaar belangrijker .
Oud 14 januari 2011, 12:39   #67
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Elke dag sterven er 1000den mensen aan deze ziekte , het uitbuiten ten koste van politiek denken maakt mij ziek . De sensatiegeile mensen en media nog MEER . Jullie zijn een bende simpel gestoorden dat je je hier aan laat vangen .
Zolang het goed voelt om dat te denken.

Je beschikt volgens mij nochtans ook over voldoende verstandelijke vermogens dat ze na het verdelgen van rechts, ook het centrum aan de beurt zal komen. Gevolgd door links, want hoewel men alles doet om in de gratie van Moslims en niet de toorn van Allah en dit soort frustrerende en ziek-makende vloeken of meer expliciete dreigementen over zich te zien, worden zij ook niet bemind door de Moslims. Ze blijven immers andersgelovig.
Nadien komen de milde en gematigde Moslims aan de beurt... En wie niet luisteren wil, die wordt wel naar het vagevuur getorpedeerd.
Oud 14 januari 2011, 12:41   #68
Jenci
Vreemdeling

Standaard sharia ....

Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben".

Dit kan allemaal... Wat zou er gebeuren als ik een uitspraak als deze zou publiceren over een Islampolitieke????

Of een cartoon zou tekenen?
Jenci is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:41   #69
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Verderfelijk gedachtengoed ? Heb je het VB programma of dat van NVA en al die andere klojo's al eens gelezen ? Verderf in uitvoering !
ROFL.

Nog eens lezen. Verderfelijk gedachtengoed slaat in de context die ik gebruikte net op het gedachtengoed dat jij aanhaalt (racisme door blanken, die dat niet mogen, omdat ze heu ... blank zijn, in eigen land wonen en atheïsten zijn, en bang zijn om als racist te worden zien want dat is in hun ogen... verderfelijk )

Maar leuk te weten dat jij dat direct met het gedachtengoed van 'de anderen' associeert.
Oud 14 januari 2011, 12:43   #70
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jenci Bekijk bericht
Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben".

Dit kan allemaal... Wat zou er gebeuren als ik een uitspraak als deze zou publiceren over een Islampolitieke????

Dan zou je je nu al bijzonder bedreigd voelen, moest je nog in leven zijn.

Want naast de gerechterlijke acties van de Belgische overheidsinstanties, zullen er ook acties ondernomen die eigen zijn aan de Moslimcultuur: wraak, 'hand om tand', eer terugwinnen, ... opsporen en koud maken dus, of tenminste afdreigen .
Daarvoor hoef je ze trouwens niet eens te beledigen, vraag maar eens aan al de mensen in de voormalige twin-tower.
Of zouden dat toevallig allemaal rechtsen geweest zijn?
Oud 14 januari 2011, 12:44   #71
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vooralsnog blijkt Mark Zuckerberg alvast machtiger dan Allah ... de fbpagina van Sharia4B is geblokkeerd.

verder verdienen die onmensen geen aandacht.
Machtiger of met meer daadkracht en durf dan onze overheid, die de sharia4belgium website of andere websites van dezelfde strekking niet durft blokkeren.
Ik hoop één ding, en dat is dat Mevrouw Vanhecke het niet te horen krijgt, en zeker haar kinderen niet.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 12:45.
Oud 14 januari 2011, 12:45   #72
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Zolang het goed voelt om dat te denken.

Je beschikt volgens mij nochtans ook over voldoende verstandelijke vermogens dat ze na het verdelgen van rechts, ook het centrum aan de beurt zal komen. Gevolgd door links, want hoewel men alles doet om in de gratie van Moslims en niet de toorn van Allah en dit soort frustrerende en ziek-makende vloeken of meer expliciete dreigementen over zich te zien, worden zij ook niet bemind door de Moslims. Ze blijven immers andersgelovig.
Nadien komen de milde en gematigde Moslims aan de beurt... En wie niet luisteren wil, die wordt wel naar het vagevuur getorpedeerd.

Over wat ben jij in in hemelsnaam bezig , . Blijkbaar heb jij een hersenspoelingkje bij uw blonde kleurshampoo gekregen . Bij mijn weten heeft Cuba alsook Wit-Rusland geen Sharia4wathever en geen door de staat betaald geloof . Dus schiet uw spek naar uw rijke liberalen en democraatjes .
Oud 14 januari 2011, 12:47   #73
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Sharia4belgium.......Allahhonden.....ze haten ons, en het westen,maar hun vuile bruine klauwen staan gretig open als het gaat om GELD, daar profiteren ze wel van.
Roei die virussen uit.
Ik zou het iets minder cru stellen.

Maar het komt er wel op neer dat ze niet vies zijn van ons geld... ook niet van dat van Morel.

Al moet het gezegd dat een heel groot percentage van uitkeringstrekkers (waaronder dus vele Moslims) niét wéét waar het geld van de overheid vandaan komt (!!!!!!!). Vermoedelijk ook deels uit interesse, het zal hun een zorg wezen hé.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 12:47.
Oud 14 januari 2011, 12:47   #74
fransV
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heeft het enige nieuwswaarde?

Moet elke testikel die een grofheid zegt in 't nieuws?
hangt er van af welke partij je aanhangt. Debie is niet uit het nieuws geweest , frontpagina zelfs
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:48   #75
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Net mijn punt , die sharia's zijn de VBers hun natte droom .
Wil je beweren dat dat omgekeerd niet geldt?

VBers zagen al snel, wat de Moslimgemeenschap betekende en in de toekomst nog meer zou gaan betekenen voor dit land.

Ze hadden gelijk.
Oud 14 januari 2011, 12:48   #76
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jenci Bekijk bericht

Begrijp ik dit verkeerd of stelt u zichzelf en anderen die hierop verontwaardigd reageren gelijk aan fundamentalistische moslims?
Oud 14 januari 2011, 12:48   #77
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
ROFL.

Nog eens lezen. Verderfelijk gedachtengoed slaat in de context die ik gebruikte net op het gedachtengoed dat jij aanhaalt (racisme door blanken, die dat niet mogen, omdat ze heu ... blank zijn, in eigen land wonen en atheïsten zijn, en bang zijn om als racist te worden zien want dat is in hun ogen... verderfelijk )

Maar leuk te weten dat jij dat direct met het gedachtengoed van 'de anderen' associeert.

roffel jij er maar op los , u loopt over van zelfmedelijden om ziek van te worden . Blank , zwart , groen . Wie geeft daar nog om ?
Oud 14 januari 2011, 12:50   #78
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Over wat ben jij in in hemelsnaam bezig .
Dat heb jij duidelijk niet door.

Een "vrijheidsstrijder" die al onwel is geworden bij het horen van de waarheid.
Als de rest van het "Moslim-aai-kamp" ook zo reageert. Of ben je zelf Moslim misschien? In ieder geval bereid te strijden voor zijn waarheid, aan je prachtige avatartje te zien.

Edit: blijkbaar ben jij overigens uiterst racistisch.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 12:52.
Oud 14 januari 2011, 12:51   #79
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Wil je beweren dat dat omgekeerd niet geldt?

VBers zagen al snel, wat de Moslimgemeenschap betekende en in de toekomst nog meer zou gaan betekenen voor dit land.

Ze hadden gelijk.

Nu ga ik eens roffelen . Van mij mocht uw VB aan de macht komen , wedden dat ze er niet lang gaan zitten ! Die losers kunnen enkel haten en de rijken hun zakken laten vullen , meer niet .
Oud 14 januari 2011, 12:53   #80
comandante
Banneling

Standaard

Heel de post citeren AUB .

Citaat:
Over wat ben jij in in hemelsnaam bezig ? . Blijkbaar heb jij een hersenspoelingkje bij uw blonde kleurshampoo gekregen . Bij mijn weten heeft Cuba alsook Wit-Rusland geen Sharia4wathever en geen door de staat betaald geloof . Dus schiet uw spek naar uw rijke liberalen en democraatjes .

Citaat:
Dat heb jij duidelijk niet door.

Een "vrijheidsstrijder" die al onwel is geworden bij het horen van de waarheid.
Als de rest van het "Moslim-aai-kamp" ook zo reageert. Of ben je zelf Moslim misschien? In ieder geval bereid te strijden voor zijn waarheid, aan je prachtige avatartje te zien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be