![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#721 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#722 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, want u wil het betrekken op de lichamelijke vorm. En zo lezen de joden dat bijbelvers niet, en ook de christenen niet.
Dus, als u nog eens met een bijbelvers komt aanhollen, probeer dan eerst even na te gaan hoe het geïnterpreteerd wordt en in welke context het staat. |
|
|
|
|
|
#723 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Het woord van god is niet waarheid maar door mensen geïnterpreteerde bullshit. Blij dat je't durft toegeven.
|
|
|
|
|
|
#724 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet zeker dat je in het diepe West-Vlaanderen sommige jongeren kunt overtuigen met verhalen over sprekende slangen. Maar ik blijf plaatsvervangende schaamte voelen wanneer nuchtere volwassenen dit zonder verpinken of blozen verkondigen. Bij deze: |
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Banneling
|
En kunnen mensen dan de waarheid niet verkeerd interpreteren?
Laatst gewijzigd door Albrecht : 18 januari 2011 om 22:25. |
|
|
|
|
|
#727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij deze voel ik plaatsvervangende schaamte bij uw inhoudloze prietpraat. |
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is er dan foutgegaan met idioten, debielen, imbecielen, mongolen en anderen? |
|
|
|
|
|
|
#729 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zie je Jan, elk van deze stappen heeft de potentie om uit te groeien tot een volwaardig mens, mits aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Zelfs een spermacel.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#731 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#732 |
|
Staatssecretaris
|
Almachtige God?
|
|
|
#733 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Echt, u moet zich dringend eens verdiepen in de materie vooraleer u met bijbelversen komt aandraven. |
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#736 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
Geen woord gods dus. Gewoon menselijke roddel. Dat is wat je schrijft. |
||
|
|
|
|
|
#737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, dat schrijf ik niet. U stelt het trouwens zelf: "Ik en zo vrij te veronderstellen.." U veronderstelt iets, en op de wijze waarop u het verwoordt, is het op de koop nog foutief ook.
|
|
|
|
|
|
#739 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
toch wel hoor... en dat zet je dan nog eens dik in de verf ook in onderstaande reply
Citaat:
Ja, dat klopt ... dat heb je en verder heb je daar niks meer bijgezet. Dat maakt dat je je dus toen had vast gepind op een moment. En dat is precies wat ik je al ettelijke pagina's probeerde duidelijk te maken Citaat:
Het volstaat natuurlijk niet om jouw gekozen moment dát wel te noemen louter omdat er vóór dat moment nog geen twee elementen aanwezig zouden zijn. Want daar stel ik simpelweg tegenover dat op mijn gekozen moment er wel sprake is van een inherent verschil daar ná de geboorte ( dat wordt zelfs zo gedefinieerd dacht ik ) er sprake is één element minder dan vóór de geboorte. |
||
|
|
|
|
|
#740 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu maak je je er toch erg gemakkelijk vanaf, hoor ten eerste : Moet je dan ook erkennen dat in een vroeger stadium er wel sprake zou zijn van een inherent verschil.... daar waar diezelfde functie zelf potentieel niet aanwezig was, laat staan aanspreekbaar ten tweede : Je kan net zo goed zeggen dat de functie van het uitgroeien van eicel tot mens potentieel aanwezig was en enkel getriggerd moest worden door de jouw tweede component Citaat:
Zeg dan op z'n minst een welbepaald moment... want dat is het |
||
|
|
|