![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dikke miserie dat door al die mensen die zich volproppen tot ze ontploffen ik de hele tijd geconfronteerd wordt met light producten. Geen wonder dat ik niet bijkom. Ale, dan maar wat extra kilos friet/suiker eten en de mensen de ogen uitsteken.
![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 20 januari 2011 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan uren, dagen, weken, maanden , jaren geduld opbrengen, maar uiteindelijk pak ik u toch, ge staat nu op mijn most wanted list Anna, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wablief? Een doos morfine voor die gasten? Je bent niet goed wijs zeker? Verplichte euthanasie is veel goedkoper voor de maatschappij. Al dat levenrekken met morfine is pure luxe.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Dacht je soms dat die zielepoten overdag geen verplegers en ander personeel bezighouden? En een bed + andere infrastructuur bezetten?
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en aangezien ge zo begaan zijt met levensstijlziektes pleit ge natuurlijk om de terugbetaling van al die cholesterolverlagers te schrappen. alleen al voor de statines levert dat een opbrengst op dat snel de 100 miljoen euro haalt. En aangezien we het hier hebben over levensstijlziektes, schrappen we de tussenkomst voor hart- en vaatziektes, en diabetes type 2. en accidenten. Dat is algemeen geweten dat dat ook meestal hun eigen schuld is.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() waar denkt ge dat die doos voor dient fox?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Wat een toonbeeld van intelligentie is dat hier weer zeg?
Dikke mensen zijn automatisch vreetzakken, vetzakken, papzakken en ga zo maar verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En een ongeval is... een ongeval. U elke dag volproppen doet ge bewust en met opzet; een ongeval is per definitie niet met opzet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morfine verdooft zodat je de pijn niet voelt dacht ik, maar je gaat er toch niet per definitie sneller van dood dacht ik?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En efkes minderverzadigde vetten eten helpt geen zak. Laatst gewijzigd door giserke : 20 januari 2011 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() En gij denkt dat als ge minder maagcorrecties gaat laten uitvoeren dat die bedden, infrastructuur en verplegers/ander personeel ineens magischerwijze ergens anders voor gebruikt gaan kunnen worden? Op een andere afdeling, of overgeheveld worden naar een gewoon ziekenhuis?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de dosis wt zo opgetrokken (om lijden te voorkomen/verhelpen) die dosis wt weldegelijk dodelijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben razend omdat mijn maat crepeert in ellendige omstandigheden, terwijl karakterloze zielepoten een gang verder in hun lijf laten kerven omdat ze de discipline niet kunnen opbrengen om wat minder te vreten. Dan kan intelligentie me (even) gestolen worden.
![]() |
#59 |
|
![]() bij palliatieve patienten is de grens tussen pijnbehandeling en actieve euthanasie flou
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |