Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2011, 22:28   #301
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Maar wie neemt de Koran letterlijk
Volgens een rondvraag onder Antwerpse jonge moslims die GvA enkele jaren geleden deed, één op drie!
Zelfs GvA die je toch niet van islamofobie kan beschuldigen vond de cijfers verontrustend.

Ik denk dat dit bij oudere moslims nog hoger zal liggen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 januari 2011 om 22:31.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:30   #302
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, het gaat niet om 1 woord kopvod, en/of 1 woord gebroed.
De hoofddoek "een vod" noemen gebeurt enkel om de dames die een hoofddoek dragen te schofferen, te beledigen. Om minachting uit de drukken.
Jij noemde dat kind "gebroed" enkel en alleen om de moeder een hoofdoek droeg. (moet ik de link opzoeken?) Wat je reinste racisme/religisme is.
Goed vrouwke, gij bent beledigd, gij voelt U beledigd, ik vraag vergiffenis voor mn grove woorden omdat ik Uw tere zieltje heb gekwetst.

Get over it mens, er zijn verdomme vele ergere dingen in 't leven dan 'beledigd, geschoffeerd, geminacht' worden!

Iemand die sterk in zn schoenen staat k�*n niet eens beledigd worden!
Citaat:
Ja, als je de Koran letterlijk neemt staan daar beledigende, racistische/religistische, wreedaardige,... zaken in.
Maar wie neemt de Koran letterlijk behalve jij en nog wat fundamentalistische gestoorde oelewappers?
Zie je wel dat je je huiswerk niet goed gemaakt hebt, dat je gebuisd bent, je hebt helemaal niet gelezen wat ik schreef, je hebt gemakshalve over de cijfertjes heengekeken die ik opgezocht heb voor je!

Maar, mag ik hieruit opmaken dat ik ook 'n fundamentalistische gestoorde oelewapper ben, voor alle zekerheid, want anders zou ik dat kunnen beschouwen als 'n regelrechte persoonlijke aanval!
Citaat:
Is "offending someone's religion" een Belgische wet?
Ja, ik had al zo'n idee dat je 't niet eens zou begrijpen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:30   #303
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens een rondvraag onder Antwerpse jonge moslims die GvA enkele jaren geleden deed, één op drie!

Ik denk dat dit bij oudere moslims nog hoger zal liggen.
Ik heb haar verdomme de cijfertjes gegeven!
Oud 27 januari 2011, 22:32   #304
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb haar verdomme de cijfertjes gegeven!
Nu nog enkel de kop uit het zand trekken.
Oud 27 januari 2011, 22:39   #305
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu nog enkel de kop uit het zand trekken.
Hou je adem er maar niet voor in.

'Stikt meid' vond ze ook al helemaal niet erg, 'droppen' vond ze vele erger, persoonlijk vind ik iemand de verstikkingsdood toewensen vele malen erger dan iemand droppen, iets dat dagelijks gebeurt, valschermspringers worden immers allemaal gedropt.
Maar dat 'stikt meid' kwam vd 'beschermde soort' die niks fout kunnen doen in de ogen vd linxe kerk, a propos; was 't niet de linxe kerk die 't allerhardst gestreden hebben tegen het RK geloof, die nu om ter snelst 'n nog intolerantere, haatdragende, discriminerende ideologie omarmen als 't verloren schaap?

Ze struikelen over mekaars voeten om het door onze strotten gedouwd te krijgen. Ze zouden, wat zeg ik 'zouden', nee, ze verkwanselen alles waar onze voorouders voor gestreden hebben, verkwanselen de toekomst van hun eigen nageslacht. bange linxe lafaards!
Oud 27 januari 2011, 23:19   #306
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou je adem er maar niet voor in.

'Stikt meid' vond ze ook al helemaal niet erg, 'droppen' vond ze vele erger, persoonlijk vind ik iemand de verstikkingsdood toewensen vele malen erger dan iemand droppen, iets dat dagelijks gebeurt, valschermspringers worden immers allemaal gedropt.
Maar dat 'stikt meid' kwam vd 'beschermde soort' die niks fout kunnen doen in de ogen vd linxe kerk, a propos; was 't niet de linxe kerk die 't allerhardst gestreden hebben tegen het RK geloof, die nu om ter snelst 'n nog intolerantere, haatdragende, discriminerende ideologie omarmen als 't verloren schaap?

Ze struikelen over mekaars voeten om het door onze strotten gedouwd te krijgen. Ze zouden, wat zeg ik 'zouden', nee, ze verkwanselen alles waar onze voorouders voor gestreden hebben, verkwanselen de toekomst van hun eigen nageslacht. bange linxe lafaards!

Hetgeen jij doet , uw islamofobie is gewoon een nieuwe vorm van racisme. Ik vergelijk het met de anti-Joodse vijandigheid die zich ontwikkelde voor wo 2 ,uw fobie bevat veel vergelijkbare kenmerken.

De intolerantie en stereotype opvattingen mbt de islam hier in oa deze draad groeien in een aantal gevallen zelfs uit uit tot verbaal en zelfs tot schriftelijk misbruik . Alsook lopen het merendeel van dit soort posts over van scheldwoorden , het verdraaien van woorden en ontkenning . Laat dat gezegd zijn.

Laatst gewijzigd door Wisord : 27 januari 2011 om 23:26.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:28   #307
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Hetgeen jij doet , uw islamofobie is gewoon een nieuwe vorm van racisme. Ik vergelijk het met de anti-Joodse vijandigheid die zich ontwikkelde voor wo 2uw fobie bevat veel vergelijkbare kenmerken.

De intolerantie en stereotype opvattingen mbt de islam hier in oa deze draad groeien in een aantal gevallen zelfs uit uit tot verbaal en zelfs tot schriftelijk misbruik . Alsook lopen het merendeel van dit soort posts over van scheldwoorden , het verdraaien van woorden en ontkenning . Laat dat gezegd zijn.
Wat niet betekent dat SDX geen punt heeft, het volstaat de koran te lezen om daarachter te komen.

Dat heeft niets met een fobie te maken, je zou het zelfs het nieuwe facisme kunnen noemen; die pogingen om iedereen die kritiek heeft monddood te maken en te dwingen om niets in vraag te stellen vanuit opgelegd " respect".

En ik ben toch wel benieuwd te vernemen hoe je tolerant moet zijn tegenover een intolerante ideologie!

Wel geef ik je gelijk dat je daarom niet in iedere moslim een vijand moet zien,maar de mate waarin met hen samen te leven valt is mede afhankelijk van hun vermogen om een in wezen intolerante ideologie los te laten om tot gemeenschappelijke waarden te komen die het Westen belangrijk zijn.
Wanneer dit lukt zullen we tot een vreedzame samenleving komen, de oefening ligt bij moslims zelf en niet bij degenen die zeer terecht hun ideologie bekritiseren.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:36   #308
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergeet de jarenlange, walgelijke smeerlapperijen te vermelden die hieraan vooraf gegaan zijn...moedwillig?

Langzaam kelen doorsnijden van Servische soldaten, ook Servische officieren, met die smerige glimlach op hun gemene smoelen, het hoofd achteraf op hun romp plaatsend, in bloed gedrenkt...

Jij zal dat soort filmpjes wel nooit gezien hebben ofwel knijp je je ogen & oren stijf dicht, jongens die hun land dienden en genadeloos de keel werd overgezaagd, langzaam, tergend, brutaal, mensonterend, jongens die huilden, om hun moeder riepen, hun maaginhoud die door de opening naar buiten kwam overgevend, stikkend in eigen bloed, allahuakbar brullende monsters genietend van hun bloeddorstigheid!

Zelfs 'n genadige dood werd deze jongens niet gegund!
Ben je nu écht die mensonterende slachting in Srbenica aan 't goedpraten aabn de hand van twijfelachtige propagandafilmpjes uit onbekende bron op internet? 8000 doden praat jij goed?

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:37   #309
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat niet betekent dat SDX geen punt heeft, het volstaat de koran te lezen om daarachter te komen.

Dat heeft niets met een fobie te maken, je zou het zelfs het nieuwe facisme kunnen noemen; die pogingen om iedereen die kritiek heeft monddood te maken en te dwingen om niets in vraag te stellen vanuit opgelegd " respect".

En ik ben toch wel benieuwd te vernemen hoe je tolerant moet zijn tegenover een intolerante ideologie!

Wel geef ik je gelijk dat je daarom niet in iedere moslim een vijand moet zien,maar de mate waarin met hen samen te leven valt is mede afhankelijk van hun vermogen om een in wezen intolerante ideologie los te laten om tot gemeenschappelijke waarden te komen die het Westen belangrijk zijn.
Wanneer dit lukt zullen we tot een vreedzame samenleving komen, de oefening ligt bij moslims zelf en niet bij degenen die zeer terecht hun ideologie bekritiseren.

Wel beste alice , ik begrijp uw mening maar ik trek de lijn van vijandigheid tov onze maatschapij in dit geval wat dichter toe naar deze islamofoben en vergeet daar idd de Shariapipo's en hun aandeel in deze fobie niet bij .Laat het duidelijk zijn dat in meerdere draden hier in dit subforum deze puntmutsen ijveren naar het deporteren van moslims wat je zeker zelf ook kon lezen .

Maw , is de hoofdzaak van het probleem rechts extremisme , waar ik de puntmutsen incl hun Sharia vrienden bij kan rekenen ... ze vullen elkaars haat perfect aan .
Oud 27 januari 2011, 23:42   #310
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel beste alice , ik begrijp uw mening maar ik trek de lijn van vijandigheid tov onze maatschapij in dit geval wat dichter toe naar deze islamofoben en vergeet daar idd de Shariapipo's en hun aandeel in deze fobie niet bij .Laat het duidelijk zijn dat in meerdere draden hier in dit subforum deze puntmutsen ijveren naar het deporteren van moslims wat je zeker zelf ook kon lezen .

Maw , is de hoofdzaak van het probleem rechts extremisme , waar ik de puntmutsen incl hun Sharia vrienden bij kan rekenen ... ze vullen elkaars haat perfect aan .
Laat het duidelijk zijn dat je nu de grootste onzin vertelt; de meeste mensen zijn helemaal niet islamofoob, evenmin zijn de meeste moslims fanatici zoals sharia4 belgium, of het gros der Vlamingen " puntmutsen.

Evenmin zijn de meeste forummers te vinden voor deportatie van mensen om welke reden dan ook, ben nu te moe, slaapwel en droom niet van die mutsen, welke soort dan ook!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:50   #311
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cetnik Bekijk bericht
Ja, en dan?

Als ze hun achterhaalde ideologie loslaten, is er niks aan de hand. Blijven ze aan de ridicule islamwaanzin vasthouden, moeten ze samen met hun ideologie Europa uit.
UVRM, vrijheid van religie, vrijheid van mening, is dat allemaal aan jou voorbijgegaan?

In naam van welke principes kun je dan nog anderen kritikeren?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 00:00   #312
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
UVRM, vrijheid van religie, vrijheid van mening, is dat allemaal aan jou voorbijgegaan?

Vrijheid van religie, maar......

Citaat:
Art. 19
De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd.
En de koran voorschriften die SDX hier al citeerde gaan dus duidelijk in tegen art. 19

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2011 om 00:02.
Oud 28 januari 2011, 00:02   #313
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Als ze in de broekjes van de kinderen zitten misschien ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 00:11   #314
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetgeen jij doet , uw islamofobie is gewoon een nieuwe vorm van racisme. Ik vergelijk het met de anti-Joodse vijandigheid die zich ontwikkelde voor wo 2 ,uw fobie bevat veel vergelijkbare kenmerken.

Je zou je moeten schamen om hedendaagse moslims te vergelijken met de joden van voor of tijdens WWII, een grove belediging aan miljoenen joodse leraars, kunstenaars, schrijvers, intelligentsia die vermoord werden. Alsook 'n grove belediging aan de onthoofde monniken in Thailand, vermoorde hindus in Pakistan, christenen die vervolgd worden in ieslamietische paradijzen, Europeanen die niet meer veilig zijn in hun eigen steden!

Voor deze oorlog bevolkten de joden onze universiteiten, nu bevolken moslims onze gevangenissen!

Laat dat ook gezegd zijn!
Oud 28 januari 2011, 00:14   #315
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor deze oorlog bevolkten de joden onze universiteiten, nu bevolken moslims onze gevangenissen!

Mag niet hé!
Oud 28 januari 2011, 00:24   #316
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag niet hé!
Niet dan?

Ik deed 't net, wat nu?
Oud 28 januari 2011, 00:32   #317
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet dan?

Ik deed 't net, wat nu?
Je bent duidelijk van kwade wil, dus:

http://www.diversiteit.be/?setLanguage=1

En het bewijzen dat je dat opzettelijk deed om haat te zaaien zal voor het CGKR niet zoveel problemen geven als ze hebben om dat te doen bij Shariah4Belgium.

Daar hebben ze nog twijfels of die dat opzettelijk deden.

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2011 om 00:35.
Oud 28 januari 2011, 00:33   #318
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zou je moeten schamen om hedendaagse moslims te vergelijken met de joden van voor of tijdens WWII, een grove belediging aan miljoenen joodse leraars, kunstenaars, schrijvers, intelligentsia die vermoord werden. Alsook 'n grove belediging aan de onthoofde monniken in Thailand, vermoorde hindus in Pakistan, christenen die vervolgd worden in ieslamietische paradijzen, Europeanen die niet meer veilig zijn in hun eigen steden!

De schaamte is in het geheel aan u , het is op zijn minst opmerkelijk hoe jij uw islamofobie blijft verdedigen . Nu ga je trachten de joodse en andere gemeenschappen te ge/mis/bruiken om uw haat te vergoelijken .

Uw islamofobie is net zo smerig en gelijk aan racisme , hetgeen waar jij naar streeft is zoals je toejuichde het deporteren van moslims . Er zijn 1,6 miljard moslims op onze aardbol ..,jij en uw companen gaan hier op dit forum even komen vertellen dat deze 1,6 miljard heel de wereld gaan inpalmen dit is grote onzin .

Laatst gewijzigd door Wisord : 28 januari 2011 om 00:45.
Oud 28 januari 2011, 00:34   #319
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoezo, je herhaalt dat in zowat elke draad.

Je lijkt wel de nieuwe Goebbels
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 00:38   #320
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw islamofobie is net zo smerig en gelijk aan racisme , .
Het zoveelste bewijs hoe ''tolerant'' de islam wel is.

Je mag op jan en alleman kritiek geven maar owee als je dat doet op de islam.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be