![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens een rondvraag onder Antwerpse jonge moslims die GvA enkele jaren geleden deed, één op drie!
Zelfs GvA die je toch niet van islamofobie kan beschuldigen vond de cijfers verontrustend. Ik denk dat dit bij oudere moslims nog hoger zal liggen. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 januari 2011 om 22:31. |
|
|
|
|
|
#302 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Get over it mens, er zijn verdomme vele ergere dingen in 't leven dan 'beledigd, geschoffeerd, geminacht' worden! Iemand die sterk in zn schoenen staat k�*n niet eens beledigd worden! Citaat:
Maar, mag ik hieruit opmaken dat ik ook 'n fundamentalistische gestoorde oelewapper ben, voor alle zekerheid, want anders zou ik dat kunnen beschouwen als 'n regelrechte persoonlijke aanval! Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb haar verdomme de cijfertjes gegeven!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hou je adem er maar niet voor in.
'Stikt meid' vond ze ook al helemaal niet erg, 'droppen' vond ze vele erger, persoonlijk vind ik iemand de verstikkingsdood toewensen vele malen erger dan iemand droppen, iets dat dagelijks gebeurt, valschermspringers worden immers allemaal gedropt. Maar dat 'stikt meid' kwam vd 'beschermde soort' die niks fout kunnen doen in de ogen vd linxe kerk, a propos; was 't niet de linxe kerk die 't allerhardst gestreden hebben tegen het RK geloof, die nu om ter snelst 'n nog intolerantere, haatdragende, discriminerende ideologie omarmen als 't verloren schaap? Ze struikelen over mekaars voeten om het door onze strotten gedouwd te krijgen. Ze zouden, wat zeg ik 'zouden', nee, ze verkwanselen alles waar onze voorouders voor gestreden hebben, verkwanselen de toekomst van hun eigen nageslacht. bange linxe lafaards!
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hetgeen jij doet , uw islamofobie is gewoon een nieuwe vorm van racisme. Ik vergelijk het met de anti-Joodse vijandigheid die zich ontwikkelde voor wo 2 ,uw fobie bevat veel vergelijkbare kenmerken. De intolerantie en stereotype opvattingen mbt de islam hier in oa deze draad groeien in een aantal gevallen zelfs uit uit tot verbaal en zelfs tot schriftelijk misbruik . Alsook lopen het merendeel van dit soort posts over van scheldwoorden , het verdraaien van woorden en ontkenning . Laat dat gezegd zijn. Laatst gewijzigd door Wisord : 27 januari 2011 om 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heeft niets met een fobie te maken, je zou het zelfs het nieuwe facisme kunnen noemen; die pogingen om iedereen die kritiek heeft monddood te maken en te dwingen om niets in vraag te stellen vanuit opgelegd " respect". En ik ben toch wel benieuwd te vernemen hoe je tolerant moet zijn tegenover een intolerante ideologie! Wel geef ik je gelijk dat je daarom niet in iedere moslim een vijand moet zien,maar de mate waarin met hen samen te leven valt is mede afhankelijk van hun vermogen om een in wezen intolerante ideologie los te laten om tot gemeenschappelijke waarden te komen die het Westen belangrijk zijn. Wanneer dit lukt zullen we tot een vreedzame samenleving komen, de oefening ligt bij moslims zelf en niet bij degenen die zeer terecht hun ideologie bekritiseren. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel beste alice , ik begrijp uw mening maar ik trek de lijn van vijandigheid tov onze maatschapij in dit geval wat dichter toe naar deze islamofoben en vergeet daar idd de Shariapipo's en hun aandeel in deze fobie niet bij .Laat het duidelijk zijn dat in meerdere draden hier in dit subforum deze puntmutsen ijveren naar het deporteren van moslims wat je zeker zelf ook kon lezen . Maw , is de hoofdzaak van het probleem rechts extremisme , waar ik de puntmutsen incl hun Sharia vrienden bij kan rekenen ... ze vullen elkaars haat perfect aan . |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Evenmin zijn de meeste forummers te vinden voor deportatie van mensen om welke reden dan ook, ben nu te moe, slaapwel en droom niet van die mutsen, welke soort dan ook! |
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In naam van welke principes kun je dan nog anderen kritikeren? |
|
|
|
|
|
|
#312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2011 om 00:02. |
||
|
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor deze oorlog bevolkten de joden onze universiteiten, nu bevolken moslims onze gevangenissen! Laat dat ook gezegd zijn!
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent duidelijk van kwade wil, dus:
http://www.diversiteit.be/?setLanguage=1 En het bewijzen dat je dat opzettelijk deed om haat te zaaien zal voor het CGKR niet zoveel problemen geven als ze hebben om dat te doen bij Shariah4Belgium. Daar hebben ze nog twijfels of die dat opzettelijk deden. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2011 om 00:35. |
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De schaamte is in het geheel aan u , het is op zijn minst opmerkelijk hoe jij uw islamofobie blijft verdedigen . Nu ga je trachten de joodse en andere gemeenschappen te ge/mis/bruiken om uw haat te vergoelijken . Uw islamofobie is net zo smerig en gelijk aan racisme , hetgeen waar jij naar streeft is zoals je toejuichde het deporteren van moslims . Er zijn 1,6 miljard moslims op onze aardbol ..,jij en uw companen gaan hier op dit forum even komen vertellen dat deze 1,6 miljard heel de wereld gaan inpalmen dit is grote onzin . Laatst gewijzigd door Wisord : 28 januari 2011 om 00:45. |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Banneling
|
|
|