![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je selectief te werk gaat en selectief verontwaardigd bent is geen leugen, dat kan iedereen hier lezen, wil je de moraalridder uithangen pak je alles aan wat; beledigend, schofferend, minachtend is, dat heb ik jou nog nooit zien doen! Wat dat liegen over andere quotes betreft; datgene stond er wel degelijk, ik heb het meteen gequote, speciaal voor jou! Herinner je je nog je vraag aan mij 'n tijdje terug waarop ik antwoordde; "Ja jij!" en ik daarna er aan toevoegde; "Tegen je eigen volk", en dat jij me toen 'aanraadde' om die post te veranderen omdat 't strijdig zou zijn met 't reglement en ik daarop repliceerde met; "Klik maar wijffie", Ik had mijn post NIET aangepast, er enkel wat aan toegevoegd en toen kwam madam zich moeien dat ik toch maar snelsnel mn post zou aangepast hebben-hilarisch gewoon-terwijl zij zelf snelsnel dr kak intrekt als't link begint te worden, ik ben geen bange linxe lafaard! Net zo bij de 'aantijging' van wisord, waar jij niet ziet dat mij iets in de schoenen geschoven wordt dat ik niet beweerd heb, wel; jouw geliefde medestander schoof mij in de schoenen dat ik 'n (quote)holocaust zou toejuichen(unqoute), iets wat ik nooit geschreven heb, nooit gepromoot heb, nooit ofte nimmer toegejuich(d)t heb (hij schreef 't nl. met 'n 'D'), ook dat verandert ie snelsnel in 'deporteren' en bleef er toen eindeloos over doordrammen omdat hij maar al te goed wist hoe fout hij was....over bange linxe lafaards gesproken! Kuddedieren, meeblaters en nog 's oneindig achterbaks ook. Wat ik schrijf, blijft er staan, ik edit op zn hoogst om iets toe te voegen of 'n tikfout te verbeteren, maar niet om mn jas te draaien... Bovendien had ik niet enkel citaten geplaatst in die lange post aan jou waar dat pover repliekske op volgde, maar wel degelijk ook zelf 'n heleboel geschreven waar je gemakshalve overheen keek en er 'n paar mieren uitpikte om te kunnen neuken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie boven!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het over de ideologie en de volgelingen van het deportatieclubje ? Want blijkbaar ben jij het die de dingen niet kan of wil vatten . Mss behoor jij ook tot da clubje ..., kan je daar eens op antwoorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achterbaks en ik zal 't blijven herhalen, want ik ben niet de enige die 't gelezen heeft vannacht! Over dat 'deporteren' heb ik je al 'n afdoende antwoord op gegeven dunkt me!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
99,9 % van uw post is weer een ontwijking en een hoop gekronkel ... een dwaze poging om uw slachtofferrol te kunnen behouden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die taalfouten .... wat heeft dat nu weer met dit onderwerp te maken ? ... En nee je hebt me nog steeds geen antw. gegeven . Je hebt wel al veelvuldig van deze onzin gepost, waar je uit 'terechte' schaamte een antw. ontwijkt en u tracht te ontdoen van uw ziekelijke mening en uw islamofobisch gedachtengoed tracht te vergoelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je gister al aan je kleine verstand proberen brengen dat niemand - en al zeker jij niet - in staat is om mij slachtoffer te maken! Daar benne jullie en jullie troetsels wereldkampioen in. Begin anders nog 's over dat 'deporteren'! Zou wat nieuws en origineel zijn, want dat heb je nog niet gedaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=417
Dit doet me sterk denken aan de vervolging van oa de joodse gemeenschap net voor wo 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijven dat iemand 'n holocaust zou toejuichen, d�*t is pas ziekelijk, 'n smerige uitspraak van je waar je je steeds probeert onderuit te wurmen. Ik ben godferdomme 'n nakomelinge van 'n Buchenwald overlever, ziekelijk, ranzig brein... Geen knip voor de neus waard zoals ik je vannacht al schreef!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot nader order geen interesse om mij te bekeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat je het zo graag over taalfouten hebt ...kijk uw post eens na . ![]() Idd .... de discussie is nu op het punt dat oa jij mensen wenst te deporteren zeer juist opgemerkt . Heb je daar nog iets aan toe te voegen ? .. Je hebt in iedere geval nog een paar vragen rond deze kwestie vergeten te beantwoorden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet vast nog wel wat het antw. daar vanacht op was .... alsook is het duidelijk dat het ziekelijke en ranzige van uw kant komt . Je blijft ontwijken , ik stel vast dat je een hypocriet persoontje bent . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wiske, met Forumsoftware: vBulletin® k�*n de moderatie je aanpassingen zien, kùnnen ze lézen wat je oorspronkelijk geplaatst had, niet aan gedacht?
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien raak je er ooit overtuigd van dat de enige oplossing om alle ideologieen uit te roeien,... Laatst gewijzigd door Xing Ho : 28 januari 2011 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Nu beweer je al iets heel anders. Het was blijkbaar toch een leugen
Gisterenavond wat het nog "'Stikt meid' vond ze ook al helemaal niet erg" Je gaf die quote als voorbeeld voor een hatelijke opmerking. http://forum.politics.be/showthread....78#post5254678 Ik beaamde dat de voorbeelden onuitputtelijk zijn. http://forum.politics.be/showthread....04#post5254704 |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beaamde dat de voorbeelden onuitputtelijk zijn? Oké dan, maar vreemd genoeg vergeet je erbij te vermelden dat ik waarschijnlijk bedoelde dat de voorbeelden 'aan beide zijden' onuitputtelijk zijn, gemakshalve of te kwader trouw - oh hoe verassend - haal jij enkel voorbeelden aan van degenen die je beschouwt als je tegenstanders, niets, geen enkel woord van verontwaardiging krijg je over je lippen over foute boel van je zogenaamde 'medestanders', wat vind je er trouwens van dat Wisord me in de schoenen schoof dat ik 'n holocaust zou toejuichen, spreek je daar je verontwaardiging ook nog over uit, of; je hebt 't niet gezien, want 't staat er niet (meer), hij heeft 't snel veranderd, lieg ik in deze ook, vind je het - als je me zou geloven - niet zò erg, keur je het af, watdanook...??? Wat vind je eigenlijk over mensen die zulke dingen plaatsen - misschien in 'n opwelling - en ze dan snel gaan veranderen, vindt je dat 'betrouwbare' mensen in wiens handen jij je lot zou leggen, lui die om de haverklap van mening veranderen, oftewel; inzien dat ze goed foute boel verspreiden en dan maar achterbaks wat anders neerpennen? Dat is achterbaks èn hypocriet, hang de moraalridder altijd en overal uit, niet selectief wanneer 't jou uitkomt! Maar ik heb al ontdekt dat ''leugens'' krijsen je sterkste argument is! Nogmaals; wat ik schrijf blijft staan, ik edit hoogstens om wat toe te voegen of 'n tikfout te verbeteren, géén achterbaksheid, géén hypocrisie! Ik verander niet van jas hoe 't me uitkomt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga jij er vanuit dat meelezers dom zijn of niet kunnen lezen, of net zo selectief te werk gaan als jij?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blijft zielig SDX , uw slachtofferol werkt niet .... en weer die hoop onzin ??? Hoeveel keer ga je dat nog schrijven ? Heb je die instant antwoorden ook in uw 'shitmap' ? Je hebt het over argumenten , wel beste SDX ik wacht nog steeds op argumenten ..., je weet vast wel waarover . Durf je het nog aan ? |
|
![]() |
![]() |