Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2011, 02:49   #381
Cetnik
Vreemdeling

Cetnik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
En hoe ga je deze mensen ..., vrouwen, kinderen, mannen dan deporteren ? Mogen ze tijdens hun reis naar het voor hun onbekende land hun hoofddoek dragen of is dat tegen uw principe ? In welke zin ga jij dan een handje toesteken ?
Schreef jij eerst over een holocaust, ja of nee?
En heb jij dat later veranderd in deportatie, ja of nee?
Oud 28 januari 2011, 02:51   #382
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cetnik Bekijk bericht

Dat vroeg ik niet ... het gaat idd wel over het deporteren waar jij oa achter staat .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 02:53   #383
Wisord
Banneling

Standaard

@ cetnik en co

Deze vraag ....

Citaat:
En hoe ga je deze mensen ..., vrouwen, kinderen, mannen dan deporteren ? Mogen ze tijdens hun reis naar het voor hun onbekende land hun hoofddoek dragen of is dat tegen uw principe ? In welke zin ga jij dan een handje toesteken ?
Oud 28 januari 2011, 02:53   #384
Cetnik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dat vroeg ik niet ... het gaat idd wel over het deporteren waar jij oa achter staat .
En dat vroeg ik niet...

Ik vroeg:
Oud 28 januari 2011, 02:54   #385
Cetnik
Vreemdeling

Standaard

Gewoon antwoord geven en mss krijg je van mij dan ook een antwoord op jouw vraag.
Oud 28 januari 2011, 03:01   #386
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik eerder al aanhaalde is dat ook een van uw spelletjes, iemands woorden verdraaien . Heb je gewacht tot hij weg was ?.... Daar leek het sterk op . Tof van u !
Ohnee, hoe kom je derbij, ik mis hem nu al verschrikkelijk!

Woorden verdraaien?

Ik plaats zn post integraal 'zonder' wijzigingen, of bedoel je zoiets als jij deed, eerst 'n smerige insinuatie maken en meteen derna veranderen in wat anders, foute boel jongen, ik ken nu je diepste zielenroerselen, altijd geweten dat linx niet te vertrouwen was!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 03:01   #387
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cetnik Bekijk bericht
Gewoon antwoord geven en mss krijg je van mij dan ook een antwoord op jouw vraag.

Mss kan je eens teruggaan naar de desbetreffende pagina en de tekst opnieuw lezen .... , volgens mij lijkt het er sterk op dat wat hier vandaag door oa u en uw companen geschreven staat een ziekelijke vorm van Islamofobie is .

Nu, ik weet genoeg , alsook de lezers die dit waarschijnlijk ook gaan overlopen . Het willen deporteren van onschuldige mensen omwille van hun cultuur en geloof is gewoon misselijkmakend .

Slapetijd nu .

grtjs
Oud 28 januari 2011, 03:05   #388
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ohnee, hoe kom je derbij, ik mis hem nu al verschrikkelijk!

Woorden verdraaien?

Ik plaats zn post integraal 'zonder' wijzigingen, of bedoel je zoiets als jij deed, eerst 'n smerige insinuatie maken en meteen derna veranderen in wat anders, foute boel jongen, ik ken nu je diepste zielenroerselen, altijd geweten dat linx niet te vertrouwen was!

Uw hypocrisie is nog het grootst van het deportatieclubje mijn beste, uw haat zit erg diep.... over een foute boel gesproken .

Van mij weet je en ken je niets en dat zal zo blijven, het best ook lijkt me .
Oud 28 januari 2011, 03:07   #389
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mss kan je eens teruggaan naar de desbetreffende pagina en de tekst opnieuw lezen .... , volgens mij lijkt het er sterk op dat wat hier vandaag door oa u en uw companen geschreven staat een ziekelijke vorm van Islamofobie is .

Nu, ik weet genoeg , alsook de lezers die dit waarschijnlijk ook gaan overlopen . Het willen deporteren van onschuldige mensen omwille van hun cultuur en geloof is gewoon misselijkmakend .

Slapetijd nu .

grtjs
De lezer, die dit waarschijnlijk gaat lezen, zal met eigen ogen zien dat niemand anders, het woord; 'deporteren' of 'deportatie' vaker in de mond genomen heeft als jijzelf hoor wissie.
Oud 28 januari 2011, 03:11   #390
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw hypocrisie is nog het grootst van het deportatieclubje mijn beste, uw haat zit erg diep.... over een foute boel gesproken .

Van mij weet je en ken je niets en dat zal zo blijven, het best ook lijkt me .
Dacht je nu echt dat ik iets van jou zou willen weten of kennen, 't is al erg genoeg dat je jezelf zó hebt laten kennen door anderen je eigen natte droom toe te schrijven, je vunzige ideeën projecteert op anderen en meteen derna snelsnel verandert omdat je net op tijd besefte hoe fout je bezig was.

Zoals je kon zien was ik niet de enige die je initiële post gelezen had waar je mij toeschrijft dat ik 'n holocaust zou toejuichen, van achterbaks gesproken!
Oud 28 januari 2011, 06:48   #391
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed vrouwke, gij bent beledigd, gij voelt U beledigd, ik vraag vergiffenis voor mn grove woorden omdat ik Uw tere zieltje heb gekwetst.

Get over it mens, er zijn verdomme vele ergere dingen in 't leven dan 'beledigd, geschoffeerd, geminacht' worden!

Iemand die sterk in zn schoenen staat k�*n niet eens beledigd worden!
Neen, ik ben niet beledigd, ik voel me niet beledigd.
Jij viseert mij toch niet. Je beledigingen, minachting,.. zijn toch niet aan mij gericht.
Daar gaat het ook niet over. Ik had het niet over beledigd zijn.
Ik had het over beledigen, schofferen, minachting uitdrukken.

De hoeveelste keer is dat nu al dat je de discussie op deze manier wil verleggen?
Citaat:
Zie je wel dat je je huiswerk niet goed gemaakt hebt, dat je gebuisd bent, je hebt helemaal niet gelezen wat ik schreef, je hebt gemakshalve over de cijfertjes heengekeken die ik opgezocht heb voor je!
Natuurlijk lees ik je ge-copy-paste niet. Discussiëren is niet, halve web-sites naar hier copiëren. (En je vergat de link naar de bron er bij te zetten. Lees het forumreglement over auteursrechten)

Citaat:
Maar, mag ik hieruit opmaken dat ik ook 'n fundamentalistische gestoorde oelewapper ben, voor alle zekerheid, want anders zou ik dat kunnen beschouwen als 'n regelrechte persoonlijke aanval!
Neen, je mag daar niet op uitmaken dat ik dat schreef.
Ik ken je niet. Ik weet niet wie of hoe of wat je bent. Ik zal me daar dus nooit over uitspreken.
Maar zelfkennis is het begin van wijsheid.

Citaat:
Ja, ik had al zo'n idee dat je 't niet eens zou begrijpen!
Neen, dus.
Verbod op "offending someone's religion" is geen Belgische wet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 06:55   #392
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou je adem er maar niet voor in.

'Stikt meid' vond ze ook al helemaal niet erg, 'droppen' vond ze vele erger,
Waar schreef ik, dat ik "stikt meid" al helemaal niet erg vond?
Je vindt het ook al nodig om leugens te schrijven.

Een groot verschil tussen die "stikt meid" en het voorstel om mensen boven de woestijn uit een vliegtuig te droppen is; dat dit "stikt meid" er niet meer staat. De auteur beseft wellicht dat dit niet gepast was.

Voor zover die "stikt meid" er ooit gestaan heeft.
Als jij leugens vertelt over mij, zal je wel leugens schrijven over anderen ook.
Oud 28 januari 2011, 07:06   #393
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat je niet wil antwoorden en blijft rond de pot draaien ... ik heb het nog steeds over uw ziek plan en wacht op een antwoord .

Ik ga hier niet beginnen meespelen met uw persoonlijk woordspelletje . Pech voor u ....
Negeer hem, Wisord.
Het is toch maar een dubbelnick van een banneling die het enkel te doen is om het trollen en binnenkort ook zal geband worden.
Oud 28 januari 2011, 07:09   #394
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De lezer, die dit waarschijnlijk gaat lezen, zal met eigen ogen zien dat niemand anders, het woord; 'deporteren' of 'deportatie' vaker in de mond genomen heeft als jijzelf hoor wissie.
Het grote verschil dat de lezer ziet is dat hij er geen voorstander van is en een aantal mensen hier op dit forum wel.
Oud 28 januari 2011, 07:19   #395
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de context? De lezer ziet daar doorheen hoor.
Oud 28 januari 2011, 07:28   #396
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ben je nu écht die mensonterende slachting in Srbenica aan 't goedpraten aabn de hand van twijfelachtige propagandafilmpjes uit onbekende bron op internet? 8000 doden praat jij goed?

Ik had ook die indruk.
Maar dat zou ze toch niet doen.
Oud 28 januari 2011, 07:33   #397
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Citaat:
Wel beste alice , ik begrijp uw mening maar ik trek de lijn van vijandigheid tov onze maatschapij in dit geval wat dichter toe naar deze islamofoben en vergeet daar idd de Shariapipo's en hun aandeel in deze fobie niet bij .Laat het duidelijk zijn dat in meerdere draden hier in dit subforum deze puntmutsen ijveren naar het deporteren van moslims wat je zeker zelf ook kon lezen .

Maw , is de hoofdzaak van het probleem rechts extremisme , waar ik de puntmutsen incl hun Sharia vrienden bij kan rekenen ... ze vullen elkaars haat perfect aan .
Laat het duidelijk zijn dat je nu de grootste onzin vertelt; de meeste mensen zijn helemaal niet islamofoob, evenmin zijn de meeste moslims fanatici zoals sharia4 belgium, of het gros der Vlamingen " puntmutsen.

Evenmin zijn de meeste forummers te vinden voor deportatie van mensen om welke reden dan ook, ben nu te moe, slaapwel en droom niet van die mutsen, welke soort dan ook!
Alice toch. Hoe is het mogelijk!
In de post van Wisord komt het woord "meeste" zelfs niet voor; en wat maak jij daar weer van?
Oud 28 januari 2011, 09:52   #398
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus het deporteren van moslims is dan geen persoonlijke aanval naar mensen toe , mensen die hier geboren en getogen zijn ? ... Het klimaat van haat dat jij mede aan het creeren is de bedreiging .
Sinds wanneer is een ideologie = de volgelingen van die ideologie?

Het nazisme is verboden, hebben ze daarom heel Duitsland uitgemoord om van het nazisme vanaf te geraken?

Mensen hebben een vrije wil en kunnen dus een bepaalde ideologie volgen of niet volgen. De ideologie en de volgelingen ervan zijn twee verschillende dingen.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 10:01   #399
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Antwoord eens inhoudelijk.
me dunkt gaf SDX een zeer duidelijk en inhoudelijk antwoord.
Heb je het niet begrepen? Of staat de inhoud je niet aan?
Oud 28 januari 2011, 10:03   #400
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ben je nu écht die mensonterende slachting in Srbenica aan 't goedpraten aabn de hand van twijfelachtige propagandafilmpjes uit onbekende bron op internet? 8000 doden praat jij goed?

Ik heb de indruk dat jij de mensonterende slachtingen tegen de Serviers dan wèl goedpraat? Ook geen enkel probleem mee dat ze uit vb. Kosovo werden gedeporteerd zeker?
er zijn hopen massaslachtingen op de Serviers gebeurd, alleen werd dat hier in de westerse pers netjes onder de mat geveegd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be