![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En heb jij dat later veranderd in deportatie, ja of nee?
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() @ cetnik en co
Deze vraag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg: Schreef jij eerst over een holocaust, ja of nee? En heb jij dat later veranderd in deportatie, ja of nee?
![]() |
![]() |
#385 |
Vreemdeling
|
![]() Gewoon antwoord geven en mss krijg je van mij dan ook een antwoord op jouw vraag.
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woorden verdraaien? Ik plaats zn post integraal 'zonder' wijzigingen, of bedoel je zoiets als jij deed, eerst 'n smerige insinuatie maken en meteen derna veranderen in wat anders, foute boel jongen, ik ken nu je diepste zielenroerselen, altijd geweten dat linx niet te vertrouwen was!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss kan je eens teruggaan naar de desbetreffende pagina en de tekst opnieuw lezen .... , volgens mij lijkt het er sterk op dat wat hier vandaag door oa u en uw companen geschreven staat een ziekelijke vorm van Islamofobie is . Nu, ik weet genoeg , alsook de lezers die dit waarschijnlijk ook gaan overlopen . Het willen deporteren van onschuldige mensen omwille van hun cultuur en geloof is gewoon misselijkmakend . Slapetijd nu . grtjs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw hypocrisie is nog het grootst van het deportatieclubje mijn beste, uw haat zit erg diep.... over een foute boel gesproken . ![]() Van mij weet je en ken je niets en dat zal zo blijven, het best ook lijkt me . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je kon zien was ik niet de enige die je initiële post gelezen had waar je mij toeschrijft dat ik 'n holocaust zou toejuichen, van achterbaks gesproken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij viseert mij toch niet. Je beledigingen, minachting,.. zijn toch niet aan mij gericht. Daar gaat het ook niet over. Ik had het niet over beledigd zijn. Ik had het over beledigen, schofferen, minachting uitdrukken. De hoeveelste keer is dat nu al dat je de discussie op deze manier wil verleggen? Citaat:
Citaat:
Ik ken je niet. Ik weet niet wie of hoe of wat je bent. Ik zal me daar dus nooit over uitspreken. Maar zelfkennis is het begin van wijsheid. Citaat:
Verbod op "offending someone's religion" is geen Belgische wet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vindt het ook al nodig om leugens te schrijven. Een groot verschil tussen die "stikt meid" en het voorstel om mensen boven de woestijn uit een vliegtuig te droppen is; dat dit "stikt meid" er niet meer staat. De auteur beseft wellicht dat dit niet gepast was. Voor zover die "stikt meid" er ooit gestaan heeft. Als jij leugens vertelt over mij, zal je wel leugens schrijven over anderen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is toch maar een dubbelnick van een banneling die het enkel te doen is om het trollen en binnenkort ook zal geband worden.
![]() |
![]() |
#394 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grote verschil dat de lezer ziet is dat hij er geen voorstander van is en een aantal mensen hier op dit forum wel.
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de context? De lezer ziet daar doorheen hoor.
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In de post van Wisord komt het woord "meeste" zelfs niet voor; en wat maak jij daar weer van? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het nazisme is verboden, hebben ze daarom heel Duitsland uitgemoord om van het nazisme vanaf te geraken? Mensen hebben een vrije wil en kunnen dus een bepaalde ideologie volgen of niet volgen. De ideologie en de volgelingen ervan zijn twee verschillende dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zijn hopen massaslachtingen op de Serviers gebeurd, alleen werd dat hier in de westerse pers netjes onder de mat geveegd. |
|
![]() |
![]() |