![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
concrete zaken graag uit de nota, die voor wallonie echt een verbetering zijn, en niet alleen omdat u het zegt, maar omdat het met cijfers in de hand ook zo is. |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() serieus nu: splitsing van BHV. Fantastisch voor de gewone Waal.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 januari 2011 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik weet niet hé maar als je een bedrijf moest besturen op de manier dat men België bestuurd dan kan je concluderen dat vlaanderen en wallonie momenteel veel onder hun mogelijkheden presteren. |
|
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ervelend hoor, eerder spam als echte discussie. Het VB is steed maagdelijk gebleven, wou nooiit meedoen. ze zijn ooit door leterme uitgenodigd, en kwamen met zes breekpunten, te nemen of te laten. Dus kompleet zichzelf buiten spel zetten. En inderdaad op het rascisme na zie ik nu hetzlfde scenario. Wij moeten heel veel van ons programma realiseren, of we doen niet mee. Volgens mij zullen ze zo blijven tot ze van armoe terug verdwijnen, omdat de kiezer ook hen beu zal worden als roepers aan de kant , dan winnen, en dan compleet onhaalbare voorstellen doen, om het op de anderen te kunnen schuiven, dat die zogezegd niet meewillen. |
|
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Europees Commissaris
|
![]() Cijfer graag, ipv te reproduceren wat u is voorgezegd. Wat krijgt wie voor wat te doen?
|
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() De Wever krijgt ongeveer evenveel als Gennez om het tegengestelde te doen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 januari 2011 om 20:34. |
![]() |
![]() |
#268 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
IK heb je nergens voor racist uitgescholen, jij hebt dat in mijn mond gelegd. Ik daag je uit dit terug te vinden, en ik verdwijn van dit forum. De lezer kan nu wel duidelijk zien wie hier wie uitscheld, ook al ken je me langs geen kanten. Zoek een lijn van mij waar je kunt uit besluiten dat ik stalinist zou zijn, en ik verdwijn van dit forum. Al uw geestesgenoten mogen helpen zoeken. Jullie doen echt flauw met dat schelden op mensen met een andere mening, ipv de discussie aan te gaan. |
|
![]() |
![]() |
#270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U zult net als ik vaststellen dat dit er niet is, en niet meteen zit aan te komen. Het is dus absoluut niet productiefg om een voorstel met 80% NVA signatuur in te dienen, en dan nog te doen alsof je enige moeite gedaan hebt om tot een oplossing te komen. Zo werkt het niet, en uiteindelijk zal iedere vlaming dat kunnen vaststellen, er zijn besluit uit trekken. |
|
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
372 miljoen Euro per jaar extra voor Brussel, bovenop de al bestaande 1 miljard Euro over-financiering. Behoud van 12,7 miljard transfers, waarvan ~6 miljard in de SZ. 4 miljard Euro gestolen van Vlaanderen om de federale overheid financiële ademruimte te geven (voorzichtige schatting van Kris Peeters). Tientallen miljoenen besparing op proceskosten voor de PS, als justitie volledig in handen van Onkelinckx en haar ventje valt ![]() En wat krijgen de Vlamingen daar voor terug? Een lege doos, waarbij ze geld mogen verdelen waarover ze voor de rest niets te zeggen zullen hebben. Laatst gewijzigd door fonne : 29 januari 2011 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De huidige strategie van de vlaamse onderhandelaars is de beste garantie voor het status quo, te veel willen, en niets krijgen |
|
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Pelgrim ziet dat anders.
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stop toch eens met die geschiedenisromantiek. Hierdoor worden we net uitgelachen, vlaanderen is niet achtergesteld meer, niemand geloofd die zever, behalve de vlamingen zelf blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die weten al wat ik nog probeer te verkopen op dit forum: doe compleet onaanvaardbare voorstellen, de beste manier om de onderhandelingen op te blazen. Zij vragen niets, dus voor hen de beste strategie. Vlaanderen daarentegen wil wel vooruit, maar ze laten zich telkens provoceren, en kunnen het niet laten om met gelijke munt te betalen. Vandaar mijn stelling: de huidige nationalisten zijn compleet ongeinteresseerd in verdere onafhankelijkheid, want hun daden spreken hun woorden compleet tegen. Volgens mij willen ze groot worden binnen vlaanderen, en dan scoor je goed met walen jennen. Hun eerste programmapunt komt daarmee steeds verder weg, maar dat kan hun blijkbaar niet schelen. |
|
![]() |
![]() |
#276 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig sta ik daarmee niet meer alleen. klaproosrevolutie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
België werkt niet, en uiteindelijk zal iedere Vlaming dat hebben vastgesteld, en er zijn besluit uit trekken. Dat we het beter alleen kunnen doen dus. Laatst gewijzigd door fonne : 29 januari 2011 om 21:05. |
|||||
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of waar blijft de offerte die de anti vakbondstreklking gevraagd heeft aan de privé om deze service over te nemen. Dat zijn voorbeelden uit het bedrijfsleven. Daar zeveren ze niet met veronderstellingen, maar zogen ze dat ze over cijfers beschikken, die hun toelaten de juiste beslissing te nemen. So be my guest, en kom met een onderbouwd dossier. |
|
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je gedurende, zeg maar, 10-15 jaar geen regering hebt op federaal vlak (we zijn nu al ongeveer 4 jaar bezig, he) die naam waardig, als er al 3 of 4 verkiezingen zijn geweest die alleen maar hardere en hardere tegenstellingen in het zadel zetten, dan denk ik dat men op den duur genoeg mensen zal kunnen vinden aan beide kanten van de taalgrens om het spel af te breken. Belgie heeft altijd gefunctioneerd op de Vlaamse goeie wil. Het volstaat van die kraan dicht te draaien, en Belgie droogt uit. De goeie wil is op of zo goed als op in Vlaanderen. En hoe meer het spel vast zit, hoe meer het "op" is. De Franstaligen willen ons "gevangen" houden in een Belgie van hun makelij ? Wel, wij gaan dat Belgie onleefbaar en onbestuurbaar maken. Niks te verliezen.
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie CO 1321 van 21 oktober 1999. In de praktijk komt dat tegenwoordig neer op gemiddeld rond de 7€ per uitgevoerde betaling. De vakbonden worden betaald per ingediend dossier, en per uitgevoerde uitbetaling. In 2008 kregen ze 14,35 Euro per uitbetaling, het dubbele dus van de kinderbijslagfondsen! Het extra geld wordt door de vakbonden misbruikt om personeel tewerk te stellen dat niets met de werkloosheidsuitkeringen te maken heeft, zoals het Vlaams Belang in 2008 aan het licht bracht. Bron: Vlaams Belang onthult vakbondsgesjoemel. In totaal krijgen de vakbonden zo een 150 miljoen Euro (6 miljard oude Frankskes!) om wat administratie uit te voeren. |
|
![]() |