![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wisord zegt dat je hem dan moet citeren en niet moet zeveren tegen iemand anders .... Btw de Shitmap is in de eerste plaats gepost door het deportatieclubje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post 663! Laatst gewijzigd door alice : 1 februari 2011 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop Marieke ervan maakt dat ik haar daarvoor zou bekritiseren. ![]() Terwijl ik gewoon aasde op een repliek zodat sdx in haar shitmap (dewelke niet de koran is) op zoek kon gaan om weer wat te posten, terwijl het me geen fuck kan schelen uiteraard welke gebraak ze tevoorschijn zou halen. En jullie gaan mee in die commotie die op fantasietjes van Marie is gebaseerd. Sjonge jonge. Citaat:
Laatst gewijzigd door Xing Ho : 1 februari 2011 om 02:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt de context niet helemaal mee hebt. Lees eens een beetje verder terug, dan zult ge de post van Wisord wel begrijpen en zien dat het gaat over de 'shit-map' van SDX
![]() |
![]() |
#710 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb een tijdje geleden een deel van de Koran gelezen, dit omwille van een eindwerk waaraan ik heb meegewerkt. Persoonlijk vond ik de Koran een stuk logischer en realistischer in elkaar zitten dan bv de Bijbel, maar persoonlijk vind ik dat geen referentie. Ge weet dat ook het oude testament vol zit van geweld? Ik zie die boeken in de context van hun tijd, en meer en meer gelovigen van beide strekkingen ook. Waar we onze pijlen moeten richten is niet het boek, maar de mensen die het boek willen ge(mis)bruiken voor extremistische doeleinden. Wilt ge iets kwijt over een imam die iets zegt dat u tegen de borst stoot, post het gerust in het godsdienst forum en ge zult daar steun krijgen van bv Wisord en mij. Is het een kardinaal, of rabijn, even goed. Maar het boek ge(mis)bruiken om een volk in diskrediet te brengen en te willen deporteren, dat vind ik even onlogisch als geloven in een god. En dat kan ik dan alleen maar zien voor wat het is, namelijk vreemdelingenhaat.
![]() |
![]() |
#711 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, Alice, ik kan ook trollen, ziet ge. ![]()
![]() |
![]() |
#712 |
|
![]() Een kruisje dragen staat ook niet in de Bijbel, maar toch maakt ze deel uit van de religieuze identiteit.
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moest je enkel het vriendelijke deel lezen (de eerste chronologische hoofdstukken): een beetje korankenner wéét dat die geabrogeerd werden en vervangen door de latere tot haat en geweld oproepende verzen. zal wel weer een leuk politiek correct eindwerk geworden zijn zeker? maar ja, anders krijg je geen punten. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 1 februari 2011 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De " shitmap" van CDX zijn dus teksten uit de koran! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat clubje van jullie kraamt er heel wat uit maar aantonen waarop je jezelf baseert of simpelweg gestelde vragen beantwoorden gebeurt niet, zeer storend in discussies! ![]() Je vind van jezelf dat je trolt, enig inzicht is je dan toch gegeven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of van meisjes die zonder kruisje de deur niet uitmogen en voor " hoer" worden uitgemaakt? Geen enkele christen in Europa zal beweren dat een kruis dragen moet; evenmin is er sprake van bedreiging wanneer ze dit niet zouden doen. Bovendien onderscheiden ze zichzelf daar niet mee, het is vaak zelfs niet zichtbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |