Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2004, 22:51   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Je cijfers kloppen niet. Het zou gaan om 5.5 miljard transfers, Brussel inbegrepen. Niemand heeft daar cijfers over vandaar dat het Blok er zelf een slag naar doet. Ook die 5.5 miljard komt van hen. Maar telkens ze erover beginnen komt er automatisch een miljard bij. Vreemd niet?
zou schone begroting worden als blok ze zou doen. maja ze zouden er af en toe ne slag in slaan he
Jeps. Dat is van dezelfde rekenkundige orde zoals het Vlaams Blok zegt dat er 150.000 illegalen zouden zijn in België. Niemand weet precies hoeveel het er zijn, want ze zijn illegaal en dus kan je ze niet tellen. Ik schat het persoonlijk op 10 �* 15000. Dat is even goed gegokt en beslist meer realistischer dan dat nattevingerwerk van de racisten. Maar ja, het Blok zal er ook de zwartwerkers willen bijtellen, maar dat zijn allemaal blanke Vlamingen : )))))))))
Oud 15 juni 2004, 22:54   #22
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
vind ik dus ook
maar enige reactie die je krijgt, is: brussel is vlaams en dus is van een splitsing geen sprake
Nope van mij en van het VB ook trouwens, mag de brusselaar zelf kiezen of ze bij Vlaanderen willen horen of niet. De meeste vlaams-nationalisten hopen van wel, maar hoe dan ook met of zonder brussel: vlaanderen onafhankelijk van België.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 23:00   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
vind ik dus ook
maar enige reactie die je krijgt, is: brussel is vlaams en dus is van een splitsing geen sprake
Nope van mij en van het VB ook trouwens, mag de brusselaar zelf kiezen of ze bij Vlaanderen willen horen of niet. De meeste vlaams-nationalisten hopen van wel, maar hoe dan ook met of zonder brussel: vlaanderen onafhankelijk van België.
Laat Brussel maar een deel van België blijven en samen zijn we dan allemaal een deel van Europa. Binnen 50 jaar bestaan er geen binnengrenzen meer en spreken we allemaal 2 talen: het Vloms als huis- tuin- en keukentaal en 1 Europese taal, bij voorkeur het Engels. Dan is die Babelse spraakverwarring ook meteen van de baan.
Oud 15 juni 2004, 23:09   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt

Laat Brussel maar een deel van België blijven en samen zijn we dan allemaal een deel van Europa. Binnen 50 jaar bestaan er geen binnengrenzen meer en spreken we allemaal 2 talen: het Vloms als huis- tuin- en keukentaal en 1 Europese taal, bij voorkeur het Engels. Dan is die Babelse spraakverwarring ook meteen van de baan.
Binnen 50 jaar bestaan er nog steeds landsgrenzen, al zullen die wellicht anders liggen dan nu. We leven in een Europa waar we na de uitbreiding wellicht met een 2/3 meerderheid zullen moeten werken ipv een consensus, waar er gekibbeld wordt over wie voorzitter mag spelen, waar independistische partijen het momenteel goed doen, en waar een grote jongen als Engeland zelfs de Euro niet wilt invoeren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be