![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1105 'k Wist dat je een slechte verliezer was, maar wat je nu doet heb ik nog niet veel mensen zien doen op dit forum. Meelijwekkend als je het mij vraagt. Pagina's lang volgehouden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Raf, vlug zeggen dat het niet waar is......! 't duurt zo lang deze keer...
Zo voorspelbaar. Paulus ______________________________ shit een seconde te laat gepost... ![]() ![]() ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom doe je zo geheimzinnig over je morele leermeesters? Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 februari 2011 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar ik weel wel dat Aristoteles voor Christus kwam deze twee mekaar maar moeilijk konden inspireren als je het mij vraagt. Maar we wijken af. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Christus is bijlange niet de enige bron van het christendom. Het is een mengelmoes van Hebreeuwse, Egyptische, (neo)platonische, aristotelische en stoïcijnse invloeden. Heb je dan nog nooit gehoord van Thomas van Aquino? Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 februari 2011 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kunnen we nu weer? Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een vermoeden dat u nog nooit een boek over theologie of over filosofie hebt gelezen. In tegenstelling tot diegene die u ooit dingen ingefluisterd hebben als "potentie" en "respect voor het menselijk leven"... Zou u een handpoppetje zijn met verborgen agenda? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De fundamenten van Paulus' denken" of zo... Of: Hoe lang ga je de thread nog ophouden met uwe zever over mijn persoon? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 februari 2011 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meelijwekkend eigenlijk... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 februari 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom vind je dat zever? Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 februari 2011 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is inderdaad meelijwekkend dat u meent daar iets weerlegd te hebben... Het enige waar u tot nu toe in geslaagd bent, is om dezelfde mening als een soort van mantra te herhalen: "de mens is volwaardig mens vanaf de bevruchting omdat vanaf de bevruchting het wordingsproces begint en voortduurt tot aan de dood". U noemt dat zelfs een "gefundeerde" mening, wat natuurlijk niet klopt. Het is uw volste recht om dat als de meest aannemelijke theorie te beschouwen, net zoals het mijn volste recht is om de geboorte (lees: het begin van het zelfstandige leven) als vertrekpunt te beschouwen. Op mijn opmerking dat "worden" op een gegeven moment per definitie moet veranderen in "zijn", vermits er anders immers nooit sprake kan zijn van een "mens", heeft u nooit afdoende kunnen antwoorden. U blijft in hetzelfde kringetje draaien met dezelfde drogredenering. En dan anderen maar verwijten dat ze niets inhoudelijks te vertellen hebben...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 februari 2011 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1535 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw syndroom is wel degelijk uw syndroom uitgevonden en in leven gehouden door uw manier van denken; opnieuw kunnen we enkel concluderen dat u geen enkele postieve ingesteldheid toont naar uw medemens en hen enkel wil controleren. En de manier waarop u zichzelf verdedigd toont een serieuze afwezigheid aan empathisch vermogen, u slaag er gewoon niet in u in te leven in andere standpunten. Dan komen we bij het emogezwans....denk eens aan uw eigen leven in ongeboren toestand....welke nonsens poogt u te verspreiden? Wie sterft vooraleer die bewust was van het eigen leven heeft daar geen enkel probleem mee, net zoals uw syndroom is uw vraag zelfversterkend en inhoudsloos. Daarenboven denkt de drager niet in termen die u gebruikt doch in termen van verantwoordelijkheid en het is de dragers verantwoordelijkheid (en niet van religieuze onverdraagzamen) wat er gebeurt met hetgeen zij draagt.
![]() |
![]() |
#1536 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En vervolgens verdedigt ge katholieke extremisten en extremistische katholieke dogma's. Ge doet dat op zo'n defensieve manier dat niemand er nog aan twijfelt dat ge uw vereenzelvigt met katholieke extremisten en extremistische katholieke dogma's. En toch blijft ge roepen. Hey. Ik ben dat niet. Ik ben agnost. Dat is allemaal niet op mij van toepassing. Strikt normaal dat het over uw persoon gaat als gij heel uw verdediging rond het wapperen van uw persoon opbouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een argumenten dat steunt op een grond die zichzelf tegenspreekt, blijft niet staan. Daarom is het verlaten van de baarmoeder geen aanvaardbaar ijkpunt voor het mens-zijn. Anders waren alle abortussen zeker moorden. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 februari 2011 om 13:25. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wie dat anders zou moeten doen hoor. Hoe komt u er toch bij dat ik dat niet zou aanvaarden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, in uw manier van redeneren zouden we best alle alimentatiegelden meteen afschaffen. Want de vrouw en enekel de vrouw is verantwoordelijk voor het bestaan van haar kind toch? Maar zo consequent zul je wel niet zijn. Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1540 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er wordt niemand gedood...er is enkel de mens die zijn/haar leven leidt en waar u zich in wil moeien. en opnieuw toont u uw totalitair gelaat. Mensen (allez toch zij die de rede ontdekt hebben) kunnen dat hoor, zo praten met elkaar en overeen komen en mannen en vrouwen moeten niet trouwen hoor om samen te zijn en zij hoeven ook niet geketend te worden aan elkaar met allerlei emotrauma's; uw manier van denken is daar immers zeer goed, in het creëren van trauma's. Uw mentaliteit komt zo overal een beetje terug é. U verkropt niet dat de mens zelf beslist over het al of niet nieuw leven maken, alsook dat de mens zelf beslist met wie het leven gedeeld wordt. Uw opmerkingen tonen, opnieuw, aan dat u niet in staat bent om op evenwaardige voet met uw medemens te leven. Het moet gecontroleerd zijn en mensen mogen zeker niet voor zichzelf beslissen met wie en hoe ze samenleven en waar en wanneer ze leven maken. ![]() ![]() Keer op keer toont u enkel aan dat u mensen niet respecteert.
![]() |