![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al meermaals de vraag gesteld hoe het komt dat alles d’office de schuld is van het stoute Westen en dat niemand in het Oosten ook maar enige verantwoordelijkheid hoeft te nemen van alles wat er bij hen verkeerd gaat. Want dat begrijp ik echt niet hoor.
![]() |
![]() |
#1042 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb u in die post niets zien schrijven over het doel dat de westerlingen hebben..., denk je dat ze de natuurlijke rijkdommen daar voor de afghaanse mannen en vrouwen aan het zoeken zijn? Laatst gewijzigd door Wisord : 14 februari 2011 om 17:36. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat het de Nederlanders waren die schooltjes bouwden
Diezelfde schooltjes werden door de bevolking (taliban) nadien vakkundig terug naar de 72 hoeren geschoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach Cochi, heb daarjuist 2 linkse vrienden de postings van arti, wisord en clan laten lezen, die mensen waren er niet goed van.
Het nakaarten was gewoon geweldig zoiets van:' als dat links is zijn wij rechts". Hoe meer die idioten hier posten hoe meer mensen afhaken op links. Let eens op hoeveel normaal linkse mensen die clan verdedigen, niemand meer hoor door hun idiote postings hier, haken die allemaal af. Links bestaat op dit forum nog alleen uit een stuk of zes idioten die door hun druggebruik op een andere planeet leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.upi.com/Science_News/Reso...6841297339421/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben van plan om het hier stillekes af te bollen. In feite zijn er veel betere manieren om je dag door te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe sneller, hoe liever.
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waren dat uw 2 enige vrienden, ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 |
|
![]() Nee hor, ik heb vrienden genoeg, daardoor heb ik op 6 jaar zo weinig postings, wat niet van iedereen kan gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer juist...., ik ben blij dat er toch nog iemand over dit onderwerp wenst door te gaan ipv het waardeloos gezever van onze rechtse rakkers hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 |
|
![]() Ik dacht wel dat ge uw eigen niveau kunt appreciëren.
![]() |
#1057 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ( en wij) hebben inderdaad geen zaken met het OT, of eender welke religie, of zouden dat niet moeten hebben... doch de werkelijkheid is wel volkomen anders. Er zijn tal van hedendaagse wetten terug te brengen op een voortzetting van traditie die ver terug gaat tot zelfs dat OT. Dus dat klop allemaal langs geen kanten. In weze is er gewoon geen verschil in achterlijkheid ( onrechtvaardig, haatdragend, wreed ) als het enkel van één van die religies zou afhangen. Al een geluk dat we hier een vrij seculier maatschappelijk bestel kennen... De vraag dringt zich dan ook op waarom sommigen het enige middel dat we hebben en haar dienst meermaals bewezen heeft, in aller haast, als eerste zou dienen opgeblazen te worden enkel uit een zekere angst dat er nu een religie op voorgrond treedt waarvan de meest fervente fundamentele aanhangers ervan vermeend worden net komaf met te willen maken. Dat is iets wat elke logica te boven gaat .... ... tot op het moment, natuurlijk, als plots blijkt dat velen van onder hen wel erg veel waarde hechten aan bepaalde normen en tradities met een verdacht rkk-reukje.... dan begrijp ik het weer volkomen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is 't 'm nu net...het blijft een boekje. Het gaat niet over het boekje maar over het ge(mis)bruiken ervan, het hanteren als een vorm van legitimatie, voor bepaalde misdadige handelingen. Nu hoor ik je al afkomen dat het wel gaat om het boekje en de Koran niet anders kan dan leiden tot dood, verderf en onderdrukking daar waar de bijbel net het goede nastreeft en al het leed dat veroorzaakt is in naam van dat boek enkel op last komt van diegenen die het misbruikten. Misschien, ipv van ons louter te baseren op (vermeende) rationele pogingen, er een uitspraak over te doen moeten moeten we gewoon kijken naar wat men empirisch kan vaststellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |