![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#722 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd..., er zitten er hier zo een aantal personen die zich enkel beperken tot het herhalen van hun posts, vragen negeren en citaten uit hun shitmapjes posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom bewijst u niet dat het niet de koran is waaruit SDX citeert? Kan u dat niet? U zit hier een hoop te posten maar bij uw post staat nooit een link of een verwijzing of weet ik veel. Nochtans beschuldigt u anderen ervan onwaarheden te vertellen of te fantaseren!
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link alstublieft.
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd me dan ook liever aan het nieuwe testament, daarin wordt liefde gepredikt. Gezien de context van de tijd waarin het nieuwe testament geschreven werd, is het toch wel interessant dat daar weinig geweld in voorkomt. En gaat u nu ontkennen dat er in de koran oproepen staan tot gewelddadige handelingen of haat tegen ongelovigen wordt verwoord? Het constateren daarvan kan moeilijk als vreemdelingenhaat bestempeld worden.
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 1 februari 2011 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Banneling
|
![]() Ik zal het idiote spelletje eens mee spelen... niet dat ik nu ga beweren dat elke christenen zo denkt, maar aan hen de boodschap 'pas op de kans is er dat ze jullie ook willen gaan deporteren' . Citaat:
http://www.uwkeuze.net/Islaam%20Chri...%20Bijbel.html Laatst gewijzigd door Wisord : 1 februari 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de teksten uit de Bijbel, wat wilt u daarmee bewijzen? Dat christenen slecht zijn en dat we ons moeten bekeren tot de islam? Is dat uw bedoeling? Mensen evolueren en hun geloof evolueert mee. In het oude testament werden vrouwen inderdaad tweederangs behandelt. In het nieuwe testament zijn vrouwen als Maria, Anna, Elisabeth, Maria Magdalena niet onbelangrijk, integendeel. Bovendien is het Maria die later tot de belangrijkste aller heiligen verkoren werd, boven gelijk welke man ook. Dat zou u toch wat moeten zeggen over de evolutie van het katholieke geloof. De Maria-verering is een heel belangrijk gegeven in de katholieke kerk. De erfzonde speelt een grote rol in het christelijk geloof en daar mannen altijd en overal getracht hebben de wet voor te schrijven en vrouwen te overheersen, hebben zij natuurlijk de schuld ervan op de vrouw geschoven. Het is veelbetekenend dat zowat alle grote godsdiensten door mannen op schrift werden gesteld. Het gaat hier dan ook dikwijls vooral om een strijd tussen de sexen. In natuurgodsdiensten vindt men zoiets niet. Maar het christelijk geloof heeft een evolutie ondergaan. Die evolutie is nog helemaal niet gebeurd bij de islam. Of ja, eigenlijk wel, gedurende een tijd in de vorige eeuw werden vrouwen veel beter behandeld in de islam, werden er ook haast geen hoofddoeken gedragen in islamitische landen. Tot weer een paar fanatieke mannen de macht grepen en samen met het herinvoeren van de islam op zijn strengst de vrouwen onderdrukten. Om een voorbeeld te geven : de vrouwen in Iran, vrij om te doen en te laten en zich te kleden zoals ze wilden. Nu gewillige slavinnen van de man.
![]() |
![]() |
#729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://atheisthaven.blogspot.com/200...yny-bible.html Hier ook eens in grasduinen: http://www.evilbible.com/ En voor al wie zegt "Ja maar, het NT is helemaal anders": Er is maar één bijbel en dat onderscheid wordt in het NT zélf ontkend: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=81 En vrouwenhaters Sint Paulus en Sint Augustinus, die komen toch niet uit het OT? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 februari 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alice en co mode [ Allemaal onzin en wollig geklep ze geloven allemaal in de bijbel en ik lees wat er staat? Kan jij het niet begrijpen ?Wat begrijp je niet ? Ik zal het nog eens posten dan, mss kan je deze wel begrijpen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ook heel moeilijk blijkt te zijn is dat wij geen zaken hebben met het Oude Testament het is gewoon de geschiedenis en de wetten van de Joden.
![]() |
![]() |
#732 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alice en co mode [ Wreed goed hier nog een voor uw shitmap , Citaat:
Alice en co mode ] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Alice en co mode [ Oud en nieuw testament en daarbij bijbel is bijbel, ze geloven het allemaal ! De barabaren [alice en co mode]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bijbel is geschreven door mensen, zogenaamd geïnspireerd door god, maar evengoed door mènsen geschreven, het is de geschiedenis/het verhaal van het joodse volk, is niet geschreven in gebiedende wijs, maar in VVT.
Door de komst van Jezus is het christendom vredelievend geworden, jezus predikte naastenliefde, bracht 'n god van liefde. Zijn grootste offer was zijn eigen leven geven voor het uitwissen van alle zonden, voor alle mensen. De koraan is het letterlijke, láátste woord van god neergezonden aan zijn profeet, die het voorbeeld is voor alle mensen en alle tijden, aan dat woord k�*n/m�*g niet getornd worden. het grootste offer van mohamed was het némen van levens om zijn ideologie te verspreiden en 'kritiek' in bloed te smoren! Net als alle kritiek op de criminele ideologie geprobeerd wordt te smoren in ; "haat, rassiesme, nazi e.d." te krijsen. Ik zou wel weten wat kiezen, maar dankzij ònze VvR hoef ik geen enkele te kiezen, m�*g ik leven zònder sprookjes, ook jullie allemaal, d�*t is géén verdienste van ieslaam, integendeel! Ieslaam kènt geen VvR! Omarm ieslaam, laat je onderdompelen in de ieslaamietische wrede en douw het iedereen door de strot! Mijn portie is voor fikkie, maar zelfs fikkie lust ze niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat wat er staat volgens uw redenering zijn ze allemaal gelijk maw, christenen zijn allemaal homo en vrouwen haters .... dat is uw sprookje SDX. Je kan niet de hele islamitische bevolking van als een homogeen blok zien, dat is totaal absurd. Integendeel, vele factoren, zoals klasse, etniciteit en vooruitzichten verdelen de moslimbevolking net zoals de christenen en elke andere religieuze groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#739 |
Banneling
|
![]() Ik ben idd links , en ik ken veel mensen, ook moslims enz... de moslims zijn geen homogene groep net zoals de christenen dat niet zijn. Het racisme is een intrinsiek onderdeel van het kapitalisme sinds haar oprichting. In het laatste decennium, en in het bijzonder sinds de verschrikkingen van 9/11, is er geen twijfel over dat anti-islamitische vooroordelen , Islamofobie enz... dramatisch zijn gestegen. Terwijl andere vormen van racisme blijven, islamitische mensen worden geconfronteerd met de meest scherpste uitingen van discriminatie nog eventjes en het is vergelijkbaar met de jodenvervolging net zoals voor WO2, wat trouwens in deze draad al bewezen is . Uw kop steekt wel erg diep onder de grond... |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ken je jou wereld niet .... ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6lDQR...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=j2uPpxwqOjQ ![]() En nee ik heb mijn identiteit al lang gevonden, blijkbaar heb jij je oogklepjes nog niet verloren.... vergeet soms eens te veralgemenen mss helpt dat. Laatst gewijzigd door Wisord : 1 februari 2011 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |