![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2011 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke partij het doet is niet van belang. Het is een onethisch verhaal.
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Kinderen gebruiken om volwassen issues over te laten komen is fout. Kinderen niet indoctrineren. Reklame en kinderen horen niet samen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bagatelliseren filo?
Met alles wat er nu al aan 't licht gekomen is over die smerigheid, ga je je kind toch niet meer toevertrouwen aan dat soort die niet met hun fikken van kleine kindjes kunnen blijven? Is dat bagatelliseren? Dat is goede raad geven, ze zo ver mogelijk vandaan houden van dat 'gevaar'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() hoewel ik maar lichtjes de verkiezingen volg in nederland ben ik toch geïntreseerd in het volgende
we weten dat huidig cabinet bespaard heeft op cultuur, onderwijs als voornaamste punten maar in slechste geval als ze niet voldoende stemmen halen in 1ste kamer en de droom van links word waar= nieuwe verkiezingen 2de kamer waar wil die nieuwe coalitie dan op besparen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() U die vraag stellen toont aan dat u een van diegene bent die het niet begrijpt of niet wil begrijpen, dat laatste is nog het ergste, het wel doorhebben maar het niet willen toegeven.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() En dat snap ik nu eens zogezegd niet zie.
Weten dat het fout zit maar toch hardnekkig geen protest willen aantekenen of actief aan deelnemen. Toch maar weer voor de duivel kiezen en er nadien, tijdens en ervoor over klagen. Of eens zijn met bepaalde inzichten en er toch niet aa ntoegeven. Het zal waarschijnlijk wel weer de moderne angstvorm zijn die spreekt.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Geert Wilders is er blijkbaar niet van gediend dat zijn uitspraken kracht worden bijgezet door ze te laten uitspreken door kinderen. Dhr Wilders zegt toch wat alle Nederlanders denken, dus ook de kinderen of niet? Ik begrijp dat niet. Als zelfs pré-puberalen je gelijk geven in je discours dat je de mening van alle Nederlanders weergeeft, wat is dan het probleem? Het getuigd toch enkel maar van je gelijk?
Het zou absurd zijn om te denken dat Dhr. Wilders dergelijk initiatief niet weet te waarderen enkel en alleen omdat het initiatief niet van hemzelf kwam. Ik begrijp dan ook niet waarom dhr. Wilders, die de waarheid bezit, er problemen mee heeft dat de jongste generatie hem gelijk geeft, z'n discourt overneemt en voor de volgende Nederlandse generaties op navolging kan rekenen. Is het echt te storend dat degenen die zijn boodschap van de enige waarheid gebracht word door nog niet stemgerechtigden? Iemand als Wilders leek me eerder de persoon die voor z'n overtuiging ging. __________________
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Ik vind het eigenlijk een goed spotje, tot ze met die stem-tegen op de proppen komen...
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 22 februari 2011 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkse moraal? Die kinderen citeren woord voor woord de heer Wilders. Als er niets mis is met die uitspraken wat is dan het probleem?
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 23 februari 2011 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan zo'n spotje bijvoorbeeld maken over de LSP, en veel mensen zullen denken "oooh, wat een rotzakken"
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 23 februari 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Neen.
Het is behoorlijk zielig wat u nu doet, u weet best wel wat ik bedoel. Ik vind het niet kunnen dat kinderen gebruikt worden om een volwassen thema dom of ongehoord te doen klinken. Dat is alles, ik hoef dan helemaal geen concreet voorbeeld te geven, daar gaat het in mijn post helemaal niet om, maar dat heb jij natuurlijk weer niet begrepen. Ik kan perfect zeggen dat stellingen van groen! ook op deze manier ontkracht kunnen worden. Wacht, nu komt ie terug met "ja, welke stellingen dan? Anders praat je er maar wat op los." ![]()
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Snel geschokt, toch.
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |