![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het anders aan het ongelooflijke grenzen dat Praha het zelfbeschikkingsrecht wil inperken, maar weigert te zeggen waarom.
Wat is het probleem eigenlijk? De gevolgen van het consequent doordenken van praha's motivatie om het zelfbeschikkingsrecht te beperken, mag blijkbaar het licht niet zien. Zo doorzichtig....als onstandvastig zal deze motivatie zijn vermoed ik sterk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2011 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2602 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2603 | |
|
![]() Citaat:
JVDB de modelgelovige (met als sidekick 'agnosticus' Paulus): als hij niet bezig is met geroddel over mensen die hij kent (zoals in die draad over Frank VH), dan is hij wel druk bezig om met het vingertje te wijzen naar anderen. Eigenlijk moeten ze het ons niet gemakkelijker maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er gewoon niet in, in uw houten kop. De rest hier snapt het helemaal, maar gij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2606 |
|
![]() Je hebt dat meer dan duidelijk uitgelegd. Net zoals ik dat ook al deed een 20-tal pagina's geleden. Dat is nu eenmaal hun strategie: gewoon blijven doorzeuren. Dat is gewoon de frustratie die spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan nog stel ik het zelfbeschikkingsrecht hoger. (ik heb dit al misschien 20 keer gepost) Ik spreek mezelf nergens tegen, gij snapt gewoon niet hoe ik kan zeggen dat er langs de ene kant kans kan zijn op een mens, en langs de andere kant ik toch abortus kan tolereren na 12 weken. Wel, dat heet prioriteiten stellen. De vrouw is prioriteit. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2608 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2609 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wat Jan en Paulus zouden doen met mensen die niet wensen te leven volgens hun superieure moraal.
Want dat is toch ook wel belangrijk : wat doen ze met andersdenkenden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 |
Staatssecretaris
|
![]() Troost u, ze zullen het nooit willen snappen.
![]() |
#2611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
aub, stop met het terroriseren van uw medemensen. Laat u leven niet kapotmaken door een verstoord realiteitsbesef, er is hulp mogelijk! u maakt verhalen, dat is duidelijk. Mij intereseert uw verhalen niet, ik verdedig enkel het leven van de mens tegen uw bemoeinissen. U hebt daar niks tegen in te brengen gezien u zich niet te moeien hebt in andermans leven.
![]() |
![]() |
#2612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.... hoe noemt u dan dit? : http://www.youtube.com/watch?v=-mON1...eature=related Voor iemand met uw kaliber realiteitsbesef moet het simpel zijn om het volledig uit te kijken. Het is toch maar een verhaaltje volgens u.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 |
|
![]() u pleit niet voor alternatieven, u wil die alternatieven verplichten, ten koste van abortus, en ten koste van de vrouw.
U pleit dus voor een terugkeer naar breinaalden, infecties, onvruchtbaarheid en dode vrouwen. Neen danku
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 24 februari 2011 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2614 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2616 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit zijn de gevolgen van de uwe: http://www.kasper-gent.org/wp-conten...s_10_weken.jpg Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2011 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2618 |
|
![]() ge zijt ne goeie struisvogel paulus
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Ohja ik ben niet zo geneigd om emo dingen mee te nemen in een discussie. Ik ben daar nogal ongevoelig voor. Want als we zulke dingen de bovenhand laten nemen komen we snel in een straatje zonder eind. Laten we het maar even bij de ratio houden, aub.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er de bewezen gevolgen van uw abortusbeleid voor de volledigheid maar bijgeplaatst. Ik begrijp dat u uw emoties daarbij op nul zet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |