![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Dit soort gedrag dat u nu weer tentoonspreidt, is dus zo tekenend, zoals ik reeds eerder vandaag in mijn lange antwoord aan Akira beschreef. Citaat:
Ook dit gedrag heb ik in dat lange bericht van mij -als antwoord aan Akira eerder vandaag- al aan de kaak gesteld. Citaat:
Ook dit is reeds vanmiddag door mij in dat lange bericht aan Akira aangehaald. En nog gaat u ermee door. Nu ja, mij verder niet gelaten dat u zch op deze manier zo prachtig te kijk wenst te zetten en mijn punten nog eens extra onderstreept. |
|||
|
|
|
|
#262 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg je : Was er enige on-topic argumentatie terug te vinden in je bedreiging? Ik heb jouw lange bericht niet verder gelezen na je kamp-gedoe. Citaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...439b3e582834b2 Zo ook hier; na deze post. Wat bezielde je om in die draad deze toer op te gaan? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=318 Wat was je bedoeling? |
|||
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1053
In deze post vraag Arti zich af waarom er forummeetings worden gehouden. Wel, Arti, simpel: hier worden geen forummeetings gehouden. Er was hier een tijd dat extreem-links en extreem-rechts hier kon discussiëren (en fél discussiëren) maar een openbare forummeeting was geen probleem. Nu lijkt me dat gewoon ondenkbaar.
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PBL-RKT rulesss ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2011 om 23:04. |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Banneling
|
Wat is er gebeurd? Wat is je punt?
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
#268 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En u blijft maar doordrammen... U blijft hier maar demonstreren waarom zoveel mensen er een, en laat ik nu eens een geschikte term gebruiken, schijthekel aan hebben om met u te discussiëren. En maar zuigen, en maar blijven dooretteren, en maar blijven klieren, zagen en zeveren. Net zolang tot iemand zijn of haar geduld met u verliest en uit de slof schiet. En dan gaat u op het rodedriehoekje klikken. Nu ja, de moderatie leest hier ook mee, dus ga vooral zo door artisjok. En voor ik het vergeet, nu u toch blijft zeuren over laster en gokwerk, hier mijn antwoord aan een eerdere laster, gokwerk & poging tot strafpuntenaansmeerderij van uw hand (de linkjes naar uw laster etc in dik schrift weergegeven). Veel plezier ermee! |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
je moet zoveel moeite niet doen om iedere keer een nieuw bericht te typen, Sus. Gewoon herhalen wat je de vorige keer gezegd heb. Dat is h�*�*r manier van discussiëren.
|
|
#270 |
|
Banneling
|
Volgens Arti's eigen verklaringen leest ze nooit meer dan de eerste alinea van een post. Verder is te ingewikkeld veronderstel ik.
Vandaar dat ze nooit een antwoord meent te krijgen misschien? |
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rot dat godsdienstzotten LINKS gekaapt hebben. Pijnlijk. Laatst gewijzigd door Serenity : 26 februari 2011 om 00:38. |
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat de manier is waarop je een discussie wilt winnen, door je tegenstander geband te zien, blijf dan beter weg van discussiefora. |
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 26 februari 2011 om 01:49. |
|
|
|
|
|
#275 | ||||
|
Super Moderator
|
Citaat:
Citaat:
Ik plaatste de eerste waarschuwing toen ik merkte dat het geruzie nog volop bezig was (en geruzie is wel degelijk een overtreding van het forumreglement). Tussen mijn eerste en derde (!) waarschuwing zat bijna 1 uur tijd. Dat u de waarschuwingen niet hebt kunnen lezen is een flauw excuus, zeker omdat er ondertussen ook gereageerd werd op berichten die na de waarschuwingen zijn geplaatst. Flooden betekent letterlijk overspoelen en dat is nu net wat er aan het gebeuren was. Ik had het ook als spam kunnen bestempelen, maar daar hangen 4 banpunten aan vast en dat vond ik een beetje overdreven. Citaat:
Citaat:
Los daarvan is de moderatie zich ervan bewust dat de vetes hier de laatste tijd uit de hand lopen en zoals ik al eerder zei, zijn we ons er momenteel over aan het beraden hoe we dit gaan aanpakken. Wij zijn er ons ook van bewust dat we versterking nodig hebben (ik ben daar overigens al lang vragende partij voor), maar in tegenstelling tot wat u doet uitschijnen is dat niet zo simpel. Ten eerste wil niet iedereen die gevraagd wordt moderator zijn en ten tweede blijken velen die wel toezeggen uiteindelijk weinig tot niet actief te zijn. Wij zullen uw suggesties verder bespreken binnen de moderatie. Laatst gewijzigd door Akira : 26 februari 2011 om 01:48. |
||||
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Flooden is dus herhaaldelijk hetzelfde posten, overspoelen als 't ware, is dat niet de gebruikelijke manier van 'discussiëren' die artisjok heeft, bij mijn weten is ze er nog nooit voor op de vingers getikt, want ze blijft hetzelfde irritante gedrag vertonen, flooden dus!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banneling
|
15 pagina's gezeur en gezaag over banpuntjes. Wel, wel..... het verwondert mij dat deze draad niet op slot gaat? Wat een zielig vertoon.
Get a life! |
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waarom mag iemand discussies verzieken met steeds hetzelfde bericht plaatsen, ingrijpen in andermans citaten zogenaamd omdat ze in strijd met het forumregelement zijn, anderen om de haverklap leugenaar noemen en beschuldigen van rascistische uitspraken? Hoe verklaart u dat één forummer steeds bijzonder veel negatieve aandacht naar zich toetrekt; steeds weer opeist? Iedereen kan lezen dat u dit gewoonweg tolereert en niet ingrijpt! En dan hebben we het nog niet over de ellenlange discussies van menig forummer, steeds met dezelfde persoon en nooit over het onderwerp! Er is NIEMAND ANDERS die zelfs maar op deze manier naar medeforummers gedraagt, laat staan dat u dan tolerant bent! Volgens mij moet het licht zijn uitgegaan toen u een oordeel vormde over de laatste aanval die mij te beurt viel deze week, wanneer dit een rechtvaardig oordeel moet voorstellen ben ik blij dat u geen Salomo bent! Er LIGT een stuk verantwoordelijkheid bij de moderatie, omdat u volgens het aanvoelen van toch een gedeelte forummers wat zeer regelmatig post, tegenover de ene wel en de ander niet optreedt, die vaststelling kunt u toch moeilijk afdoen als louter " perceptie". Ik had toch graag eens een andere moderator gelezen! |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|