![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wil met u best een discussie beginnen over nut en noodzaak van een leger maar zolang een democratische meerderheid een leger noodzakelijk vindt vind ik dat wij de militairen die in onze naam worden gestuurd moeten ondersteunen. Zelfs al zouden ze illegale dingen hebben gedaan: een misdadiger laat je zijn straf ook in eigen land 'uitzitten'. Ook dát is internationale rechtsorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Harry van Bommel sprak op zijn minst voor zijn beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoeveel buitenlanders in NL gevangenissen? Nog eens, Libiërs die in dgl. omstandigheden in NL opgepakt worden staat een groot terrorismeproces te wachten. Militairen die een dienstverbintenis tekenen kunnen zich aan d�*t en meer verwachten, zoals een hoer een SOA kan krijgen. Hoort bij het 'beroep'. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: "Laat ze daar maar zitten, ze hebben er zelf voor gekozen''? Ik dacht dat u ook iets voelde voor verantwoordelijkheid en compassie maar ik kan me vergissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Op een 'bevrijdingsactie' is niets tegen. Wel tegen onprofessionaliteit,geklungel en lapzwanzerij. En dat is wat heeft plaatsgevonden.
Het is al eerder gezegd: als je dit soort dingen doet bereidt ze dan voor en op z'n minst goed. Dit soort actie laat stomweg het onvermogen zien van staf èn uitvoerders.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel want het is complete bulshit die 'bevrijding'theorie. Ik las juist dat China 35000 chinezen evacueerde uit Libië en in het proces meer dan 2000 burgers van 12 andere landen hielp. En Nederland kan niet evacueren zonder incidenten te veroorzaken en internationale wetten te overtreden? Ik zou toch een beetje dieper in eigen boezem kijken als Nederlander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() @ Johan
Ik ben het niet helemaal oneens met je stelling maar waar ik niet tegen kan is dat hopeloze Nederlandse gen**k in de marge. De klootspiralen van de overheid. Het maakt niet uit op welk gebied, overal gaat het fout. Waarom?
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verantwoordelijkheid voor en compassie met militairen is niet mijn hobby. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2011 om 00:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() 'Libische opstandelingen houden Britse commando's gevangen'
Acht Britse commando's die een Britse diplomaat begeleidden op een geheime missie in Libië om contact te leggen met oppositieleiders zijn door rebellen in Benghazi gevangengenomen. Dat meldt de Britse krant The Sunday Times. De Britse regering wil alleen bevestigen dat er een 'kleine diplomatieke ploeg' naar Libië gestuurd is. De militairen waren gewapend, maar droegen normale kleren, aldus de Sunday Times. Lees alles in De Standaard of in de Sunday Times (tegen betaling!) hier ook: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...an-rebels.html Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2011 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tsja..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2011 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ze konden het lonken niet laten, ze lonkten naar ieder man (lees dictator, terrorist, regeringsleider, rebel, zoek het maar uit) vrij naar Toon Hermans. Met ze bedoel ik de EU en de gevestigde politieke powers. Met hoog rattengehalte.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |