![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2011 om 17:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de franskiljons de rangen sluiten als er communautair gedoe is bekend en hun sterkte..dat neemt niet weg dat uw Koekelberg= liberaal theorie allang is weggeveegd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Geen theorie maar mijn gevolgtrekking uit zijn CV.
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2011 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een theorie dus, een foute weliswaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fil kan verkeerd zijn?
:O
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En sympathie? Tsja... Het is de slechtste nog niet. Hij heeft zich gewoon omringd met de verkeerde mensen en als je eerst je persoonlijke secretaressen naar een lucratieve topfunctie katapulteert, zonder zich daarvoor te kwalificeren en later 92.000 euro uitgeeft voor een persoonlijke kandidatuur terwijl je even daarvoor je personeel tot budgettaire voorzichtigheid hebt aangemaand, doe je twee slechte zetten. En dan moet je natuurlijk niet klagen dat je 'vliegt'... Maar goed, jij weet dat allemaal beter natuurlijk. Als je maar ergens een PS-stempel op kan plakken. Het moet toch heerlijk vertoeven zijn in dat zwartwitte wereldje van jou. For the record: het forceren van het neerleggen van zijn mandaat is terecht na zijn twee strapatsen. Maar men moet de man ook niet de baarlijke duivel maken. Als je als commissaris-generaal over het algemeen lof en respect oogst bij je personeel, moet je toch iets goeds gedaan hebben. Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 10 maart 2011 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet welke partij hem liet begaan? Ik wil het niet weten want ik zou kwaad zijn! In mijn Staat zou politie elke 6 maand geëvalueerd worden! Geweld gebruiken is uit den boze! De klachten die binnenstromen zouden ZWAAR gecontroleerd worden! En NIEMAND maar dan ook NIEMAND die een ambtenaarsfunctie uitoefent zou ZEKER zijn van zijn job! ALS en slechts ALS die bepaalde ambtenaar buiten het potje pist... Zal die in de Belgische STAAT, helaas niets meer kunnen bereiken! Azië, Midden-Oosten, Afrika...
Het zou niet in een doofpotje belanden!!! Laat België niet teveel stinken! Het stinkt al genoeg met al die rechtse partijen... Sommige rechtse politici bedoel ik... Niet allemaal! Want we scheren niet elke persoon over dezelfde kam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat iedereen schijnt te zijn ontgaan is dat de zwaarste kritiek werd uitgesproken door iemand van de PS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Dat Koekelberg een ander jobke zou krijgen heeft ie volgens mij geweten toen ie zondag zijn ontslag gaf. Ons kent ons.
Met dat nieuw jobke zijn WIJ nog slechter af want elke maand salaris kassa kassa, loopt op tot veel meer dan 92.000€ belastinggeld.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Als ik hier ooit in dit apenland in de politiek ga zal koekelberg wierookstokjes mogen maken! voor 5€ per uur! BRUTO é natuurlijk!!!
|
![]() |
![]() |