![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet vooral niet of er mensen die het geluk hebben om volgens anderen 'rijk' te zijn, moeten gestraft worden omdat bepaalde politici vinden dat ons geld naar buitenlanders moet worden gesmeten die hier de boel komen laten verrotten? Om dan iets later gehome- en carjackt te worden door diezelfde buitenlanders? I don't think so... Het is vooral een zeer populistische maatregel die m.i. onkunde van politici aantoont. Akkoord, beter dat men het geld bij de allerrijksten zal halen, dan de allerarmsten nog armer maken. MAAR: de situatie verandert als die allerrijksten zelf voor dat geld hebben gezorgd en een bijdrage leveren aan onze samenleving of ze op z'n minst niet afbreken, en die armen de samenleving enkel maar komen leegzuigen... Dan heb ik het dus over vrijwillige armoede met al zijn gevolgen en kosten op allerlei andere instituten van dit land (gezondheidszorg, juridisch apparaat, ...) of sociale fraudeurs. Citaat:
Citaat:
Ik zei een uitkering te krijgen van <500 euro en daarmee mijn huur te moeten betalen. Onmogelijk volgens mevrouw, want ze had gemerkt dat je dan officieel samenwonend moet zijn. Daar heb je het antwoord: als je huur betaalt van 100 euro, kan je daar je domiciel niet zetten. -> Uitkering samenwonende. Snap je het nu?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 maart 2011 om 01:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||||
Banneling
|
![]() Ik dank je voor het vertrouwen dat je in mij stelt, maar in deze kan ik geen nauwkeuriger cijfers verstrekken.
Citaat:
Citaat:
Ben je niet in staat om een individu als individu te zien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=146 Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is bijvoorbeeld in het algemeen belang om een zo proper mogelijke lucht te hebben. Maar als er maatregelen genomen worden om die lucht zo proper mogelijk te krijgen, zullen die maatregelen tegen het belang van sommigen ingaan. Citaat:
Ik schreef al twee maal dat ons systeem niet perfect is. Ik vroeg je ook al of je een beter idee hebt. Maar geen antwoord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Een systeem met drugsvrije ambtenaren zou alleszins al een verbetering zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dit op internationale vrouwendag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die kosten werden al in rekening gebracht. Nu nog de opbrengsten in rekening brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch niet meer dan logisch? simpele indexaanpassing? Ik krijg als werknemer dit jaar ook 2% opslag door de index. Voor een werkloze wordt het leven ook duurder hoor !
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is geen communiserend vat, als ik een werkloosheidsuitkering krijg hoeft u daarvoor niet op te draaien!!!! Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 maart 2011 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat je hier redelijk verkeerd voorstelt wat ik zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is zelfs redelijk duidelijk waarom dat een evidente en wenselijke situatie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |