![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens twee postings verder: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=673 Citaat:
Citaat:
Wat is daar nieuw aan? Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou het ook kunnen helpen door uw argumentatie naar hier te kopiëren, maar ook dat zult u niet doen. U brengt geen argumentatie aan. U post dus pertinente leugens, om het in uw terminologie te zeggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet niet waarom wij met seksualiteit zijn "uitgerust". Tot zover uw zoveelste drogreden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wel. Dat u ze niet wil zien, kan ik ook niet helpen. Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nog allemaal krijgen? Maar u doet maar hoor. Het is uw geloofwaardigheid niet de mijne. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pertinente leugens dus. U heeft geen argumentatie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Maar er is geen enkele aanwijzing dat dat de enige reden is waarom wij met seksualiteit zijn "uitgerust". U blijft met dat probleem worstelen omdat u er maar niet in slaagt seksualiteit en voortplanting los te zien van elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef geen linkjes meer, Paulus, want de ervaring heeft me geleerd dat die bij u toch geen sikkepit uithalen, zoals gisteren nog maar eens klaar en duidelijk gebleken is naar aanleiding van de pertinente leugens die u postte.
Nee. Natuurlijk wel. Dat u ze niet wil zien, kan ik ook niet helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook dat kan je niet. Citaat:
Zeg dus niet steeds dat je het niet kan helpen, want dat is een pertinente leugen. U heeft geen argumentatie. Je weet het, dat maakt je kwaad, en dus besluit je maar wat te trollen. Meelijwekkend in een discussie. Nog niet vaak gezien eerlijk gezegd. U komt over als een Khaddafi die beweert dat het rustig is in Lybië, maar dat niemand dat wil zien en hij dat ook niet kan helpen. Enfin, bij mij toch. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | ||||
Banneling
|
![]() Inderdaad, ik verwees enerzijds naar je opinie over het openstellen van het huwelijk voor holebi's. Jij pleit toch steevast tegen die openstelling. Dat is pleiten voor discriminatie.
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....12#post5342312 waar jij alweer pleit voor discriminatie. Citaat:
Citaat:
Seksualiteitsbeleving waarbij men zich niet kan voortplanten acht jij minderwaardig als het holebi's betreft, voor de rest van de wereldbevolking durf jij je niet uit te spreken. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 9 maart 2011 om 13:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wel. Dat u ze niet wil zien, kan ik ook niet helpen. Nog een geluk dat u het er zelf al bij zegt. Maar geen nood: Xenophon zal u zo spoedig mogelijk komen bijvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is het zo dat het huwelijk een instelling was voor partners van verschillend geslacht. Net zoals een kindercreche er is voor kinderen bijvoorbeeld. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik gediscrimineerd wordt omdat ik de kindercreche niet in mag? Voor volwassenen bestaan er andere dingen. Wat de holebibeweging gedaan heeft is het traditionele huwelijk stukmaken. Ik kan nu als hetereo ook trouwen met een man om bijvooreeld puur zakelijke redenen, terwijl ik samenwoon met een vrouw en zo.... Het pure romantische is er vanaf nu. Het is een samenlevingscontract geworden. Ik vond het vroeger beter. Mag ik? Men had wetten moeten stemmen die niet het traditionele huwelijk stuk maakten maar wel dat homoseksuele relaties op geen enkele wijze gediscrimineerd zouden kunnen worden bij hetero's die samenwonen of huwen. Zo denk ik erover. Zoals je ziet is er van discriminatie geen enkele sprake. Citaat:
Wie kan daar nu tegen zijn of daar een discriminatie in zien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar volgens mij bent u gewoon bang om uzelf belachelijk te maken. Want u heeft geen argumentatie. Geen enkele. En dat wordt steeds duidelijker en duidelijker. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 14:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dit vind ik nu eens echt een belachelijke redenering. Niemand verplicht u om uit zakelijke reden te trouwen, niemand verplicht u om er een compleet on-romantische ceremonie van te maken, er zal geen enkele homo komen klagen dat uw ceremonie te romantisch is. Je trouwt op dit moment net zo romantisch als je wilt.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 9 maart 2011 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 14:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees gewoon de draad, dat is gemakkelijker anders moeten wij twee hem weer helemaal overdoen..
En tot welk doel vraag ik me af. Niet het slachtoffertje spelen he Raf, je weet dat dit bij mij geen verf pakt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 maart 2011 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat ik daarom homofoob zou zijn? Sorry hoor, maar dat is er toch wat over vind ik. Dan waren de mensen voor het homohuwelijk allemaal homofoob of zo...? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je hem kwam helpen, maar blijkbaar spring je er gewoon even tussen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 maart 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |