Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2011, 15:53   #461
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Hola, jij bent het die zegt dat je het 1) normaal vindt en 2) goedkeurt dat mensen van loodgieter veranderen omdat hij de vorige keer een allochtoon stuurde. Niemand hier vindt dat mensen niet zelf zouden mogen kiezen naar welke loodgieter ze bellen, maar dat is nog iets heel anders dan uit xenofobie van loodgieter veranderen 1) normaal vinden en 2) goedkeuren. Die mensen mogen van mij gerust van loodgieter veranderen hoor, maar als dat om die reden gebeurt vind ik het een achterlijke reactie. Blijkbaar denkt gij er anders over, tja.
ik ben van loodgieter veranderd omdat die een marokkaantje in dienst had. Het ventje meende mij als klant de les te mogen gaan spellen door met een vingertje in de lucht te staan roepen en eisen dat mijn zekeringkast die door HUN toedoen was in brand gevlogen, tegen de volgende dag moest hersteld zijn geworden, anders waren ZIJ een dag kwijt.

Ze mochten gaan en niet meer terugkomen. Achteraf hoorde ik dat ook de loodgieterbaas zèlf het ventje heeft buitengekieperd. Ik had hem trouwens nog betrapt op het nodeloos staan vegen in een badkamer waar hij niet moest zijn, maar zijn uurtjes bleven zo wel lopen.

volgende keer beter.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 15:54.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 15:55   #462
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
ik ben van loodgieter veranderd omdat die een marokkaantje in dienst had. Het ventje meende mij als klant de les te mogen gaan spellen door met een vingertje in de lucht te staan roepen en eisen dat mijn zekeringkast die door HUN toedoen was in brand gevlogen, tegen de volgende dag moest hersteld zijn geworden, anders waren ZIJ een dag kwijt.

Ze mochten gaan en niet meer terugkomen. Achteraf hoorde ik dat ook de loodgieterbaas zèlf het ventje heeft buitengekieperd. Ik had hem trouwens nog betrapt op het nodeloos staan vegen in een badkamer waar hij niet moest zijn, maar zijn uurtjes bleven zo wel lopen.

volgende keer beter.
en had je ook van loodgieter veranderd, mocht diezelfde gast een autochtoon geweest?
Oud 9 maart 2011, 15:55   #463
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik boycot die winkel al enkele jaren hoor. Te veel zionistische producten naar mijn goesting. Dat ze hun hitlergroetgebakjes en anti-islam tompoezen daar steken waar de zon niet schijnt.
In Nederland hebben ze nochtans speciale halal afdelingen met halal kopvodjes aan de kassa! jammer maar helaas boycot je ook je "zusjes" van de islamitische sekte.
Oud 9 maart 2011, 15:57   #464
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Overigens ben ik door die ostentatieve compromisloze kopvodderij steeds meer geneigd om juist vóór een kopvod-verplichting te pleiten.
Alle muzelmina's een felgeel kopvod op met daarop een halve maan en de letter M, bij voorkeur in gotisch lettertype omdat het oog immers ook wel wat wil. Voor de muzelmannekes doen we dan een felgele fez, uiteraard óók voorzien van halve maan en gotische letter M.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 15:57   #465
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
ik ben van loodgieter verandert omdat die een marokkaantje in dienst had. Het ventje meende mij als klant de les te mogen gaan spellen door met een vingertje in de lucht te gaan eisen dat mijn zekeringkast die door HUN toedoen was in brand gevlogen, tegen de volgende dag moest hersteld zijn geworden, anders waren ZIJ een dag kwijt.

Ze mochten gaan en niet meer terugkomen. Achteraf hoorde ik dat ook de loodgieter zèlf het ventje heeft buitengekieperd. Ik had hem trouwens nog betrapt op het nodeloos staan vegen in een badkamer waar hij niet moest zijn, maar zijn uurtjes bleven zo wel lopen.

volgende keer beter.
Bedankt voor het afleidingsmanoeuvre, spijtig dat het niet pakt.

Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2011 om 15:58.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 15:57   #466
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegenlicht Bekijk bericht
Je zou schreeuwen tot de politie zou komen en nog eens schreeuwen omdat ook die uit angst niet durven komen. Laat me niet lachen.
Ik geef u een plaats, ga je jezelf nu eronderuit lullen? Begin die jihad dan of stfu.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:01   #467
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De islam zal nooit buitengesjot worden. Dat is niet mogelijk.
dan is het gewoon maar afwachten tot het hier ook helemaal gehalaliseerde woestenij is geworden. Ik schat nog een jaar of vijftig maximaal. de eerste tekenen zijn al zichtbaar in de verrijkte buurten en gekoloniseerde gemeenten.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 16:01.
Oud 9 maart 2011, 16:01   #468
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ik geef u een plaats, ga je jezelf nu eronderuit lullen? Begin die jihad dan of stfu.
Je daagt toch niet op.
Tegenlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:02   #469
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Omdat ze hun stad hebben zien transformeren in een islamitisch bolwerk?
Bwa valt goed mee hoor. Zo erg islamitisch vind ik Aalst nu ook weer niet.
Oud 9 maart 2011, 16:03   #470
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en had je ook van loodgieter veranderd, mocht diezelfde gast een autochtoon geweest?
uiteraard. Alleen: die gedragen zich niet zo.
Oud 9 maart 2011, 16:04   #471
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Bijkomende vraag, waarom stelt u de begrippen 'allochtoon' en 'moslim' aan elkaar gelijk?
Ik doe dat hier omdat het in deze draad over een muzelmina gaat. Lijkt me toch evident.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:05   #472
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
ik zie meer dwangneuroten die een obsessioneel probleem hebben met een hoofddoek
Godsdienst in de maatschappij geeft aanleiding tot oorlog. Weg ermee.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:06   #473
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Godsdienst in de maatschappij geeft aanleiding tot oorlog. Weg ermee.
Gij zijt de aanleiding, GIJ wilt hem starten. Ik zou zeggen, dat jij mag ophoepelen.
Oud 9 maart 2011, 16:07   #474
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je daagt toch niet op.
Zoek maar uitvluchten. Met een klein legertje aan 1 persoon zijn deur gaan ambras maken is natuurlijk veel gemakkelijker als in het openbaar komen lullen he. Durf wedden dat je de eerste bent die gaat lopen in een conflictsituatie.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:07   #475
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij zijt de aanleiding, GIJ wilt hem starten. Ik zou zeggen, dat jij mag ophoepelen.
Oud 9 maart 2011, 16:09   #476
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Zoek maar uitvluchten. Met een klein legertje aan 1 persoon zijn deur gaan ambras maken is natuurlijk veel gemakkelijker als in het openbaar komen lullen he. Durf wedden dat je de eerste bent die gaat lopen in een conflictsituatie.
Jij wilt de oorlog starten, begin dan met het deporteren van de gelovigen of STFU.
Oud 9 maart 2011, 16:10   #477
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
De dag wanneer men mijn fundamenteel recht van vrijheid van levensbeschouwing afneemt, die dag, kom ik met explosieven.
Levensbeschouwing aka godsdienst mag je thuis uitvoeren. In een maatschappij met verschillende godsdiensten is het onmogelijk ieder zijn zin te geven. Vandaar dat de maatschappij de godsdienst moet weren.

Godsdienstige of godvruchtige mensen voelen zich sereen. Toch zijn het net deze de eerste die oproepen tot geweld, oorlog en terrorisme.

Jij bent daar een prachtig voorbeeld van. *KNIP* Wij als maatschappij hebben geen boodschap aan het wangedrag van godvruchtigen.

Laatst gewijzigd door Akira : 10 maart 2011 om 13:24.
Oud 9 maart 2011, 16:10   #478
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dan moet ge eens naar de Carrefour in Turnhout gaan kijken, daar werkt 1 hoofddoek draagster aan de kassa, lange rijen aan 5 kassa's en aan 1 kassa af en toe een karretje, je mag raden aan welke kassa er geen rij staat.
hebben de mensen bang van haar?
schaduwpremier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 16:12   #479
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
We gaan de HEMA boycotten, doe je mee?
Sinds wanneer ben jij pro godvruchtigen? Ben jij ook al gekaapt door hen?

De HEMA verdient een beker voor hun standvastigheid. Godsdienst hoort niet thuis in de maatschappij. De sereniteit is alleen te bereiken zonder godsdienst.
Oud 9 maart 2011, 16:14   #480
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Wat is dat nu? Als ik in Marokko een moskee binnenwil moet ik mijn schoenen uitdoen anders mag je niet binnen. Als je in België wil werken moet je uw hoofddoek afdoen, anders krijg je geen job?

Als je dit niet wil aanvaarden moet je maar vertrekken naar waar je dit wel mag doen. Dus nee, jullie zijn de oorzaak, samen met jullie godsdienst.
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be