![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelieve dit niet te posten want seffens gaat er iemand denken dat het geen rascisten zijn en dat de cameraman helemaal niet gewond was.
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 19 maart 2011 om 16:34. Reden: misteld, lol. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En geef nu eens een voorbeeld van iemand die geslagen werd tijdens zo één van die fameuze concerten (+- 200 man in een parochiezaaltje ergens in Bommerskonten ) ?1 lichte verwondingen en 1 in het ziekenhuis is niet voldoende. Het moet nu op zijn minst iemand in een rolstoel geslagen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#405 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mochten die feiten ooit voor de rechtbank komen dan zal het medisch dossier zeker overgemaakt worden aan de rechtbank. Ik heb hier de link gegeven naar de reportage; ik heb hier teksten neergeschreven van de liederen die gezongen worden, ik heb enkele feiten aangehaald waarbij blood&honour leden geweld gebruiken. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=105 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=210 En toch geraakt men hier niet verder dan - minimaliseren (dronken gebral, de verwondingen zijn niet zo erg; de cameraman heeft het zelf uitgelokt, het is geen waar) - ja, maar en de anderen Maar zo'n ideologie en zo'n daden veroordelen; dat kan er niet vanaf. |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dan moet je niet insinueren dat hij " gewond " werd, want een paar blauwe plekken zijn geen " verwondingen " voor mij. Toch niet iets om zoveel zever over te maken... |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 20 maart 2011 om 00:57. |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de vraag is of je wel een neo-nazi bent als je in het gewone dagelijks leven geen enkel kenmerk van een neo-nazi vertoont?
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar oh waar kennen we dat toch van, waar oh waar doet me dat toch aan denken, ik pijnig mn hersens, ja, ik heb 't, EUREKA! Da's de bekende linxe tactiek als er weer, de zoveelste allahtoon iets uitgevroten heeft da nie door de beugel kan, bvb, Ze zijn kansarm, worden gediscrimineerd, altijd en overal, ze worden geviseerd, gedemoniseerd, over dezelfde kam geschoren etc etc....'t gaat eindeloos en oeverloos door...tsjah sjok, wat verwacht je nu, je bent zelf kampioene in die dingen en voordat je om 'n bron, link, bewijs, citaat gaat zeuren; herinner je nog dat voorval van die Amerikaanse journaliste die door 300 (DrieHONDERD) man werd afgezonderd en seksueel geïntimideerd, mishandeld e.d., wat was jouw repliek toen? Iets in de aard van; "Alsof er in Europa nooit vrouwen worden verkracht" Da was wel 1 van je strafste argumenten ooit, voor zulk 'n 'misdaad' !!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 20 maart 2011 om 02:43. |
|
|
|
|
|
|
#412 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er moet toch nog iets meer zijn?
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik beweerde : Op de bijeenkomsten zijn er wel mensen fysiek aangevallen.Wisord haalde enkele dergelijke feiten aan Jij wilde En geef nu eens een voorbeeld van iemand die geslagen werd tijdens zo één van die fameuze concerten (+- 200 man in een parochiezaaltje ergens in Bommerskonten ) ?Ik gaf die; met bron. In welke bochten wens jij je nu nog te wringen om niet te moeten toegeven dat er op zijn minst enkele gewelddadige individuen tussen zitten. |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Slechts dan kun je tot conclusies komen. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik gaf de link http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=105 |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Banneling
|
Ik denk dat als je de zatte, brallende Blood & Honour leden terug katapulteerd in de tijd, en ze bij de échte Nazi's doet terechtkomen, dat ze dan in het beste geval stantepede naar het Russisch front gestuurd worden, en in het slechtste naar Auschwitz, of direct tegen de muur...
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|