![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anders moet er nog Noord-Vlaanderen komen. (Antwerpen of Kempen splitsen) Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 maart 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, ma-ja... utopistisch dus.
De Walen vragen/eisen geen onafhankelijkheid. Het zal nooit Vlaanderen en Wallonië worden. Het kan België en Vlaanderen worden. "Splitsadrenaline" is niet slim dus. Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 maart 2011 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeeuws Vlaanderen? Dan kunnen we dat noord Vlaanderen noemen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 23 maart 2011 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar het kan gemakkelijker; "How Lord Of The Rings Should Have Ended" http://www.youtube.com/watch?v=1yqVD0swvWU Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 maart 2011 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik mis Noord-Casablanca en West-Anatolië ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Belachelijk, ik woon zogezegd in de Euro-provincie? Lachen geblazen jong. Ik woon in het Pajottenland, de officiele naam van mijn streek.
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben daar nog niet zo zeker van. De streek rond Brugge is heel anders dan de streek rond Kortrijk, dat al serieus beïnvloed wordt door o.a. Rijsel. West-Vlaanderen is zeker geen monolithisch blok. Ik als West-Vlaming zou daar nog wel voor gevonden kunnen worden, mits dat dit enig nut heeft. Wat dat betreft tast ik een beetje in het duister, dus de prullenmand in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, hoor. Die indeling vertegenwoordigt een sociologische opdeling, zeker voor de oostelijke delen van dat zuidelijke West-Vlaanderen. Wij zijn veel sterker gericht naar het Kortrijkse en zelfs naar het Oost-Vlaamse. Met Brugge, de kuststreek en het noordelijk deel van de Westhoek is er niet zo'n band.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stupide tijdsverspilling allemaal.
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze zijn het idd al a/h verdelen, zorgen dat er genoeg postjes zijn om te pakken als de kinderen groot zijn.
Nog wat regeringen erbij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar mijn aanvoelen heb je eigenlijk grote "stadstaten" in West-Vlaanderen. Oostende, Brugge, Roeselare, Kortrijk en Ieper. Iemand uit Roeselare zal door zijn taal al opvallen in Oostende. "Gie zie ni van iere?". En ja, Waregem zal ook wat meer kijken naar Oost-Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |