Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 31 maart 2011, 10:24   #401
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Belgisch nationale ploeg bestaande uit Vlamingen en Walen... Euh, al eens goed gekeken wie er allemaal deel van uitmaakt? De spelers met Belgische nationaliteit zijn in de minderheid. En als je dan verder kijkt naar de familienamen van die "Belgen", dragen er sommigen wel heel vreemde "Vlaamse of Waalse" namen... Odjidja-Ofoe, dat lijkt me wel heel Vlaams? Of was het Waals ook alweer?
ze hebben allemaal de Belgische nationaliteit hoor....
Oud 31 maart 2011, 10:26   #402
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze hebben allemaal de Belgische nationaliteit hoor....
Schijnbaar heb ik mij inderdaad vergist.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:30   #403
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Gaat dat over de partij waarbij de aanhangers ervan vollop de boycot van BDW en N-VA tegen Le Soir steunen ?

Gaat dat over de partij die geen copyright claim-t voor het beeld van 'zet ze allemaal op een boot en laat hem zinken in de oceaan' ?
U geeft in feite toe dat het CGKR zijn twee maten twee gewichten beleid bewezen heeft?

De N-VA-voorzitter diende in 2008 een klacht in tegen de krant bij het CGKR. Aanleiding waren onder meer vergelijkingen van De Wever met Hitler en Milosevic. Le Soir kreeg toen een brief waarin werd gevraagd te letten op het taalgebruik.

Een andere klacht resulteerde in een open brief aan de hoofdredactrice, omdat het CGKR weer eens voor kromme haas speelde.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...edachten.dhtml

Ik weet dat het uw favoriete gazet is, maar copyright is wat met de haren getrokken, als u de reactie van DeWever leest. Openlijk te kakken gezet en echt begrijpelijk waarom het uw favoriete gazet is.
Jakko is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:33   #404
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
U geeft in feite toe dat het CGKR zijn twee maten twee gewichten beleid bewezen heeft?

De N-VA-voorzitter diende in 2008 een klacht in tegen de krant bij het CGKR. Aanleiding waren onder meer vergelijkingen van De Wever met Hitler en Milosevic. Le Soir kreeg toen een brief waarin werd gevraagd te letten op het taalgebruik.

Een andere klacht resulteerde in een open brief aan de hoofdredactrice, omdat het CGKR weer eens voor kromme haas speelde.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...edachten.dhtml

Ik weet dat LeSoir uw favoriete gazet is, maar geen copyright claimen, is wat met de haren getrokken, als u de reactie (open brief) van DeWever leest. Openlijk te kakken gezet , zowel CGKR Als Delvauke en echt begrijpelijk waarom het uw favoriete gazet is. Maar je moet nog veel leren van Deweverke, als je hem erdoor wil sassen.
Ik had het over het VB die geen copyright claimt voor hun beeld van het schip dat ze willen laten zinken in de oceaan om de problemen op te lossen.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:44   #405
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik had het over het VB die geen copyright claimt voor hun beeld van het schip dat ze willen laten zinken in de oceaan om de problemen op te lossen.
Ik dacht nu echt dat u het over deze politieke satire (volgens CGKR) uit LeSoir had:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=LD1TOO8I

Van dat ander schip ben ik me niet bewust, maar het valt dus blijkbaar niet onder politieke satire?

Citaat:
ViveLaBelgique - Gaat dat over de partij waarbij de aanhangers ervan vollop de boycot van BDW en N-VA tegen Le Soir steunen ?
Wat komt BDW hier dan doen?

Laatst gewijzigd door Jakko : 31 maart 2011 om 10:51.
Jakko is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:48   #406
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dacht nu echt dat u het over deze politieke satire (volgens CGKR) uit LeSoir had:

Van dat ander schip ben ik me niet bewust, maar het valt dus blijkbaar niet onder politieke satire?
Had het Centrum op dezelfde wijze gereageerd, mocht men "N-VA'ers" vervangen hebben door Joden of zo? Of door "homo's"?
Oud 31 maart 2011, 10:54   #407
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat komt BDW hier dan doen?
Ben ik dan de enige die het beeld herinnert van het Vlaams Blok om alle gastarbeiders op een boot te zetten en te laten zinken in volle zee ?

Misschien dat ze het nooit met zoveel woorden in hun drukwerk hebben gezet, ik dacht echter wel dat zij die copyright hebben op dat beeld.

Ze laten Le Soir nu dit beeld gebruiken zonder de copyright te claimen op hun beeldspraak.

Het zijn nu diezelfde VB aanhangers die ook de boycot van BDW tegen Le Soir steunen.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 maart 2011 om 10:55.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:54   #408
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als je dan verder kijkt naar de familienamen van die "Belgen", dragen er sommigen wel heel vreemde "Vlaamse of Waalse" namen... Odjidja-Ofoe, dat lijkt me wel heel Vlaams? Of was het Waals ook alweer?
Geert Bourgeois is dus geen echte Vlaming. Evenmin als Jan Jambon. Zuhal Demir.
drosophila is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:58   #409
freelancer
Banneling

Standaard Belgique-Turkije

Zou Milow de aftrap niet mogen geven?
Of zou men de voorkeur geven aan een andere 'Vlamingenhatende' cultuurdrager?

Ik stel Luc Tuymans voor...
freelancer is offline  
Oud 31 maart 2011, 10:58   #410
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Belgisch nationale ploeg bestaande uit Vlamingen en Walen... Euh, al eens goed gekeken wie er allemaal deel van uitmaakt? De spelers met Belgische nationaliteit zijn in de minderheid. En als je dan verder kijkt naar de familienamen van die "Belgen", dragen er sommigen wel heel vreemde "Vlaamse of Waalse" namen... Odjidja-Ofoe, dat lijkt me wel heel Vlaams? Of was het Waals ook alweer?
U zoekt spijkers op laag water. Alle spelers hebben de Belgische nationaliteit voor zover ik weet. En de meeste spelers komen van bij ons. Lukaku is ook een vreemde naam, maar hij werd in Antwerpen geboren, is beide landstalen machtig en Belg. De tijd dat Belgen louter blanken moesten zijn of Vlaamse of Waalse namen moesten hebben, is voorbij Van den Berghe.

Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2011 om 11:00.
system is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:00   #411
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Geert Bourgeois is dus geen echte Vlaming. Evenmin als Jan Jambon. Zuhal Demir.
Hoezo? Waar haalt u die "dus" vandaan?
Oud 31 maart 2011, 11:01   #412
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben ik dan de enige die het beeld herinnert van het Vlaams Blok om alle gastarbeiders op een boot te zetten en te laten zinken in volle zee ?

Misschien dat ze het nooit met zoveel woorden in hun drukwerk hebben gezet, ik dacht echter wel dat zij die copyright hebben op dat beeld.

Ze laten Le Soir nu dit beeld gebruiken zonder de copyright te claimen op hun beeldspraak.

Het zijn nu diezelfde VB aanhangers die ook de boycot van BDW tegen Le Soir steunen.
bron???
Anna List is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:04   #413
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik zie gewoon een manifestatie waarin een enthousiast publiek van 35.000 mensen dolblij is met de overwinning van België. Dat zie ik. Wilt u daar een politieke manifestatie van maken, dan doet u maar.
Het is net u die er een politieke manifestatie van maakt. Je kan er maar niet over ophouden op dit politieke forum! Zoals gewoonlijk tracht u weer eens de zaken om te draaien nadat je eerst fijntjes alle replieken negeert. Weet u hoe ze dat noemen System? Intellectuele oneerlijkheid en complete hypocrizie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:05   #414
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
bron???
Bron
freelancer is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:06   #415
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan misschien wel zo zijn (uiteraard alweer zonder bronvermelding) maar dat heeft niks, maar dan ook niks te maken met de zaak tussen Le Soir en NVA. Uw antwoord slaat dus helemaal nergens op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:07   #416
freelancer
Banneling

Standaard

Hier echt een 'bron'
freelancer is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:08   #417
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Zou Milow de aftrap niet mogen geven?
Of zou men de voorkeur geven aan een andere 'Vlamingenhatende' cultuurdrager?

Ik stel Luc Tuymans voor...
Lijkt me meer een kolfje naar de hand van Arno. Kan hij voor de aftrap terzelfdertijd ook nog eens zijn achterwerk tonen aan de Turkse spionkop...
SDG is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:21   #418
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoezo? Waar haalt u die "dus" vandaan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Dale groot woordenboek der Nederlandse taal
dus, I. voegw. (of voegw. bw.) dat een gevolgtrekking inleidt, blijkens het voorgaande.
Als u Odjidja op basis van zijn naam niet als Belg beschouwt, waarom zou u Bourgeois dan een Vlaming noemen?
drosophila is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:26   #419
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Als u Odjidja op basis van zijn naam niet als Belg beschouwt, waarom zou u Bourgeois dan een Vlaming noemen?
Van den Berghe leeft soms nog in een andere wereld. Geef hem wat tijd om bij te benen.

Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2011 om 11:28.
system is offline  
Oud 31 maart 2011, 11:32   #420
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Van den Berghe leeft soms nog in een andere wereld.
Nochtans worden er bijna dagelijks kindjes aan hem toevertrouwd. Dat is toch zorgwekkend.
drosophila is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be