![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4421 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maw, uw zin is nog meer toepasselijk op de uitstoot van kolencentrales, van vele chemische processen, en van cigaretten roken bvb. Raar dat je daar niet zit over te panikeren en U afvraagt hoe het kan dat met al die cigarettenrook, we binnen 1000 jaar allemaal geen mongooltjes gaan zijn. Citaat:
|
|
|
|
#4422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar indien en als, why not. Beetje stroomopwaards van de ontplofte reactor een leuk plekje om te vissen, en groentjes uit eigen serre, kippen en konijnen uit eigen kweek(grotere beesten zijn zo verspillend voor 1 koppel nietwaar), ik zie nog steeds het probleem niet.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 16 april 2011 om 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#4423 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4424 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4425 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik behoor tot "klasse B" nucleaire werkers, waar de grens op 6 mSv is gesteld. Enkel het reactorpersoneel zit in klasse A en heeft die 20 mSv grens. In werkelijkheid doe ik minder dan 1-2 mSv op per jaar.
|
|
|
#4427 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4428 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
waarom al die stress als we toch allemaal doodgaan. waarom al die veiligheidsmaatregelen, normen etc als we toch allemaal het loodje moeten leggen. waarom miljarden investeren in sarcofagen rond bvb chernobyl. we gaan toch dood, de aarde blijft verder draaien en evolutie zal zich binnen een miljoen jaar perfect aangepast hebbe,. je kunt dit opentrekken en afvragen waarom we bvb zoiets als een verkeersreglement hebben aangezien we toch allemaal ooit doodgaan. of waarom mijn appartement aan bouwreglementering moet voldoen. als het instort is het niet erg want sterven zal ik toch. waarom krijg ik eigenlijk jodiumpillen? zou het kunnen dat jouw slinger iets te ver doorgeslagen is? |
|
|
|
|
|
|
#4429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U krijgt jodiumpillen als doekje voor het bloeden nietwaar. Het heeft toch geen zin he, als Doel/Mol/Thiange de lucht ingaat zijn we toch allemaal nucleaire zombies.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#4430 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#4431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als lijk hebben ze toch nog een ferme dosis straling ontvangen, dus als levende zou dat hetzelfde geweest zijn. En ja omdat het allemaal zo erg niet is doen ze toch maar hun beschermde pakken aan....hebben ze een maand gewacht om ze te gaan oprapen....en cijfers van hoeveel bestraling er nu feitelijk in die lijken zit gaan we al helemaal niet te weten komen. Dus of daar nu 5% van zou komen te sterven of 50% of 100%...geen mens die er ooit het fijne van zal weten.
|
|
|
|
#4433 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoals de enquete weergeeft hier op het forum zijn de meeste mensen nog altijd voorstander. Waarom moet een regering dan altijd luisteren naar een kleine minderheid? Hoe meer men kraait hoe meer men er naar luistert,.... |
|
|
|
|
|
|
#4434 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4436 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht je eens een encyclopedie of ernstige boeken raadplegen zou je tot ganse andere conclusies komen.
|
|
|
|
#4438 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 16 april 2011 om 12:15. |
|
|
|
|
|
|
#4439 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach wat een quatsch over die kolen rommel vertellen jullie hier allemaal toch.
|
|